تنها بوگاتی پلاک ایران , متعلق به محمد رضا شاه پهلوی

تنها بوگاتی که پلاک ایران دارد متعلق به محمد رضا شاه پهلوی بوده و تنها یک نمونه از آن به صورت سفارشی تولید شده بود.این بوگاتی یکی از بی‌نظیرترین‌ها در نوع خودش بود. هدیه‌ای گران‌بها که توسط دولت فرانسه به شاه ایران داده شده بود. این خودرو در یک حراجی به قیمت 1 میلیون و 760 هزار دلار فروخته شد. هنوز پلاک شهربانی روی آن دیده می‌شود.
ویدیویی که می بینید این خودرو را در نمایشگاهی که اخیراً برگذار شده نشان میدهد.
+242
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    برجعلی - کلن، آلمان
    حالا از این حرفا بگذرید، پولش تو جیب کی میره ؟
    70
    85
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Vejdan bidar - امستردام ، هلند
    روحت شاد شاه بزرگ ، پدر دلسوز ایران زمین
    232
    213
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

    اگه این شاه دست نشانده و نوکر بود پس چرا اینقدر محبوبیت داشته! . آدم تأسف میخوره که از کجا به کجا رسیدیم! و این پایان ماجرا‌ نیست، امیدوارم بلایی که سر سوریه آوردن آخر فیلم سر کشور ما نیارن!!!
    231
    154
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    ای تو اون روح بزدل و ترسوت کنن که با یه تیر تفنگ فلنگو بستی و بحرین رو دودستی به باد فنا دادی و حالا عکس شورت و کرست خانمت و تنبون مامان دوز خودت و ماشین مشتی ممدلی ات که (نه بوق داره نه صندلی !)میشه عکس برتر صفحه با سیصد الی چهارصد لایک بعد از چهل سال از به فنا رفتنت !حالا اگه برید به خبر (ایا جهان در حال مرگ است؟) که واقعا برای همه مهم است یا خبری در مورد تغییرات ازن و جو کره زمین باشه که مربوط به همه است بیشتر از ده دوازده تا لایک نمیبینی (اینم بگم که همیشه یک لایک اونجور مطالب مال خودمه)! اما این قازقلنگ میرزای همایونی ! اینهمه لایک بیخود میگیره!ای تو روح هرچی بیمقداره کنن!
    203
    224
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    اگر دولت فرانسه به اعلیحضرت بوگاتى هدیه کرد، انشاالله جیبوتى هم یک رأس الاغ به سید على ببخشد که حسودى نکند!
    202
    163
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    ژان وارژان - ایران گاز، بوتان

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. لوو لوو.. جالبه که خبرهای دزدی و اختلاس و آدم کشی و تجاوز آخوندا که می‌شه که ماشالا روزی 10 تا خبر اینجوری داریم ،خبری از تو و باقی‌ ساندیس خورها نیست ....شاه خوب بود یا بد سگش می ارزیده به هر چی‌ آخونده ،این رو آمار حال حاضر ایران در تمام امور میگه ,که بعد از 40 سال تو همه چی‌ پسرفت کردیم به جز پرورش دزد و قاتل و البته پاچه خوارهای ساندیس خوری مثل تو
    200
    174
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. براى التیام سوزش تان پیشنهاد میکنیم که بروید و بمیرید!
    201
    150
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. شما قاچ زین رو بچسب، اسب سوارى پیشکشت. اینهمه بدبختى گریبان اون ملت رو گرفته، حالا شما براى سوراخ اوزون دل میسوزونى؟ اصلا بگو ببینم اوزون محله شما چه رنگیه؟ اوزون با پیاز خام بیشتر میچسبه یا با ترب؟
    201
    136
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. مردم رو سرکوب کردید، به گلوله بستید، در میادین با جرثقیل اعدام کردید، با ساندیس و گونى سیب زمینى و پول تطمیع کردید اما هنوز بعد از چهل سال مردم میگویند نور به قبر پادشاه دلسوز و توف به روح خمینى ملعون. چقدر لذتبخش است وقتى میبینیم که حق به حقدار رسید و شما نوچه هاى آخوند به این شکل بى آبرو شدید. درست است که در فضاى مجازى ما شما را نمیشناسیم، اما هر بار که چشمتان به آیینه میفتد بیاد بیاورید که وقتى از دشمنان ایران حمایت میکنید، موجود ..میشوید که فقط لایق لعن و نفرین ایرانیان هستید. و این خود شناسى باعث میشود که جنون شما شدت بگیرد و هر بار بیشتر از قبل از خود و افکارتان منزجر تر شوید. عاقبت کار شما حامیان جنایتکاران، دیوانه شدن تا مرز انتحار است. تاریخ این را بدفعات ثابت کرده است.
    201
    142
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::ژان وارژان - ایران گاز، بوتان::]. به توی بیسواد الممالک چه مربوطه ؟ اگه یه ذره سواد داشتی اسمتو نمی نوشتی (ژان وارژان!!) اون مکان زندگی رو هم درست می نوشتی که معلوم نیست از کدوم بیغوله تپه هستی !اگه تو ژان والژان هستی من بازرس ژاور هستم سفیه المله !تو وکیل وصی خودت هستی و لاغیر ! اگه یک ادم به نسبت باسواد از من ایراد میگرفت ناراحت نمی شدم ولی تو که ...مغزی تهی بهم برخورد ! اون سبکحال بیحال هم اینقدر دربدره که نمی فهمه چی داره تفت میده !لااقل ایراد میگیرن سوادشو داشته باشین جواب منطقی بدید قبول میکنم ولی تا امروز من جوابی نشنیدم ! میگم چرا بحرین رو داد رفت حرفی نمی زنین!
    124
    140
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::ژان وارژان - ایران گاز، بوتان::]. من مثل تو بیکار نیستم که هر روز تو هر مطلب بیام سرک بکشم مطالب درخور توجه رو میخونم و برای جالبترینشون (یا از قصد فقط برای آتیش زدن امثال تو)کامنت میذارم میتونی نخونی منفی بدی بری رد کارت !برای من جای خوشبختیه که اینقدر بدبخت هستی و بدبخت هستندکه حتی از افشای محل درست زندگی خود یا درست نوشتن سن خود واهمه دارند من از کسی ابایی ندارم و نمی ترسم اما شما با اینکه شاید بیشتر باشید اما از من که یک نفر هستم می ترسید!
    120
    132
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] . شیخ حاج دکتر مهندس ادیب الممالک غلامرضا همایونی پول ماهیانه رو به حسابت ریختن که با توپ پر اومدی به بازار؟.
    124
    135
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    والا اگه عزت و احترام اینه که مثل ایشون دیکتاتورهای فکل کراواتی و راننده تاکسی و ملوان زبل وکاپیتان هادوک و دون کیشوت زیاد تو دنیا بوده و هستند و اگه وجهه بین المللی اینه که نفت رو به ثمن بخس بدی بره و برات چهار تا عراده و توپ و تفنگ بیارن که یه تیر در کنی (که نکردی) یا سوار هواپیماشون بشی و فقط بوقشو بلد باشی که بزنی(البته به جز چند تا هواپیمای جنگی که انصافا خوب بودند از حق نمیگذرم) باز تو دنیا از این آدمکها زیاد بوده و هستند اما بدی ترسو بودن آدم اینه که نه تنها بحرین رو میده میره بلکه در نهایت مثل (خانواده دکتر ارنست) یا (رابینسون کروزوئه)دور دنیا میره ولی هیچ جا بهت پناه نمیدن !خدایا اگر من احمقم پس اینا چی هستن و اگه من احمق نیستم پس اینا چی هستن!؟
    124
    136
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. انقدر فهمت کمه که نمیدونی سوراخ شدن لایه اُزُن(یا همون اوزون برون خودت!) یا کمبود آب یا نابودی زنبورهای عسل خیلی مهمتر از سوراخ جوراب یا کفش خودت یا سوراخ دماغ اون ممد دماغه ! تو با این نوع دفاع کردنت از اون خاندان نادان ! بیشتر علیه اونها داری کار میکنی و من خوشحالم که اکثر جاهلان و جوجه جاهلان طرفدار اون خاندان هستند!به قول یک عمویی ایشالا بری که روز خوشت امروز باشه !
    121
    130
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    lolitaa- دلفت - هلند :: از تنگی چشم تو . اکثریت مردم ایران 98 در صد متوجه حقایق گذشته و وضعیت حال شده اند . ولی تو نه چشم بینا داری و نه سواد کافی که تاریخ را بخوانی و درک درستی داشته باشی . پس بهتر است سکوت کنی و خودت را قاطی حقیقت جویان نکنی.
    140
    130
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    M P L.MANCHESTER - منچستر، انگلستان

    پس فکر می‌کنین الکی‌ آنقلاب شد
    35
    68
    ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    من موندم چطوره این ادمین های ایرانیان انگلستان نظرات لولوتا .. هلند رو که همه همراه با توهین هست رو ثبت و نمایش میدن ولی نظراتی که توشون توهین به دیگران درش نیست رو سانسور میکنند !!
    94
    72
    ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ferulcheh - کیف ، اوکراین

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. Lolitaa - دلفت، هلند. لولیتا وجهه بین المللی شما‌ها رو هم داریم میبینیم. خودت اگه اینقدر دستمال یزدی آخوند‌ها ی دزد رو گرفتی‌ دستت چرا بلند نمیشی‌ بری توی همون خراب شده زندگی‌ کنی‌ ساندیس خور،مرده شور اون سفارتی رو ببرند که برای تو ویزای اروپا صادر کرد تو رو به افغانستان هم نباید راه بدن با این افکار قرن بوقت همه عالم و آدم دارن هر روز خبر دزدیها و بد تر شدن وضعیت اقتصادی ایران رو می‌بینند تو مثل کبک سرت رو کردی زیر برف البته معلومه برفش هم به صرفه است برات و احتمالا بابات هم از همین آدم هاست که پول ملت رو هر روز میخوره تا خرج زندگی‌ تو رو اونور دنیا بده بعد هم با یک جای مهر و سالی‌ یک بار حج رفتن گناهاش رو می‌شوره،انشا‌الله خداوند شما را آدم کند و با سعید طوسی محشور بگرداند
    118
    91
    ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    esfanie - اسن، آلمان

    امروز چقدر، دستمال بدست و آخوند بلیس داریم اینجا.چی‌ شده؟ در طویله باز شده دوباره؟
    71
    50
    ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    در طویله اگه باز شده بود که تو پشت کامپیوترت نبودی که کامنت بذاری
    49
    58
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    یکی دیگه بوگاتی سواری میکرده، یارو کامنت گذاشته : چی بودیم و چی شدیم!!!
    48
    60
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    پسر بی غیرتشم چند روز پیش سوگند پادشاهیشو رسما پس گرفت . یارو میگه من بی خیال شدم ، سبکبال اما بی خیال بشو نیست
    45
    64
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    سبکبال عزیز. رفیق تو منو یاد اون سرباز ژاپنی میندازی که تا ٣٠ سال بعد از اتمام جنگ جهانی دوم مشغول خدمت در ارتش منحله ژاپن بود و هنوز منتظر فرمان از مقر فرماندهی . رفیق، پاشو دادا . خودش مرد، پسرشم مرد، باباشم مرد، دختراشم مردن پیر بی غیرتشم اخیرا کناره گیری کرد. البته دقیقا از چی کناره گیری کرد خودم هم نمیدونم ولی خوب بالاخره کناره گیری کرد دیگه . تو هم بی خیال شو . به خدا قیافه و طرز فکرت دقیقا شبیه اون سربازه است که خیلی مشنگ بود
    44
    58
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    ملاها بی سر وصدا فروختن پولش هم خرج مردم کردن منتها توی خواب
    4
    41
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    باور کنید 50 سال دیگه یک چیزی از خامنه ای تو اروپا حراج میکنند حزب اللهی ها مثل سلطنت طلبهای امروز سرو صدا خواهند کرد سلطنت رفت بابا جان به جلو نگاه کن
    8
    38
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    این سلطنت طلبها مثل آدمی میموند که از توی پنجره قطار یک منظره قشنگ میبینه سر شو در میاره مهو اون میشه وهمینجوری که قطار میره اون هم به عقب نگاه میکنه ومناظر دیگه رو از دست میده باور کنید شاه رفته چه خوب چه بد به آینده فکر کنید
    9
    39
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. پیداست که نوچه سلطانزاده رو هم دنبال خود کشیدید که بیاد کمکتون براى منفى بارون. عزیزم، چه شما را خوش آید، چه درد بکشید، دعاى خیر ملت همیشه همراه پهلوى بوده و هست. اینکه حکومت دست آخوند بماند یا نان شما سنگ شود نیز مد نظر نیست. اصل مطلب اینجاست که تمام باور هاى شما پایه و اساسش کپک زده و درک این واقعیت است که شما و امثلهم را به جنون میکشد.
    67
    41
    ‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. خاله لولو اگر اون بهرین را فروخت،ارباب های امروزیت نه تنها شرف و ناموس ملت بلکه خود ملت و دست اخر کشور را فروختند،نمیدونم از کدوم قماشی، از تفالهای توده یا ته مونده ها مسعود و مریم بعثی یا دستمال بدست های مثل حاج سعید طوسی(ابو ماساژ یا ابو لوات)،در هر حال قبل از اینکه چرند بگی ،یک اینه بذار جلوی خودت(البته اگر روت میشه تو اینه نگاه کنی)و ببین تمام اونهایی که زمانی مثل الان تو کور کوری میخوندت که فکانی دزد و ترسو ،خایین ......بود الان بی پرده میگن گل(بی لام) خوردن، چرا که انچه این ۳۷ سال به سر این مملکت آربابات اوردن هیچ کس از زمان محاجرت نژاد هند اروپایی از سیبری به اسیاه میانه به سر ایران نیاورد!
    28
    26
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.