ده‌ها هزار کوبایی‌ برای آخرین بار با فیدل کاسترو وداع کردند.

+29
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اگر کسانی به معنا انقلابی تا به حال بعداز کاوه اهنگر بوده باشند فقط دو نفر بودن اول چاکوارا و دوم فیدل کاسترو بوده اند. و گرنا ان کسانی مثل خمینی , خامنه ای و مسعود رجوی و مریم همه انسانهای عقده ای بودن و هستند که در پی مقام و انتقام گرفتن شده اند انقلابی !
    22
    27
    یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    می گویند او دیکتاتور بود دیکتاتوری که هیچ میدان و خیابان و بیمارستانی به نام او نبود او دیکتاتوری بود که تصویرش در هیچ کتاب درسی چاپ نمی شد او دیکتاتوری بود که هر سال میزان درآمد خود را منتشر می کرد او دیکتاتوری بود که کشوری را که در فقر و گرسنگی مطلق بود نظام بهداشتی براش جور کرد که تمام دنیا امروز حسرت او را می خورند او کشورش را به باسوادترین کشور در تمام کشورهای لاتین تبدیل کرد او کشوری ساخت که زنان در آن حق دارند با فرزند خود سر کار بروند و صاحبکار باید این مسئولیت را بپذیرد و امروز مردم کوبا نشان دادند که قدر چنین آدمی را می دانند و نشان دادند پانصد تا فراری فلوریدایی نشانگر نظرات مردم این کشور نسبت به رهبرشان نیستند نشان دادند آنها با مردمی که مته برمی دارند و به مقبره کسی که خدمات زیادی برای این کشور انجام داده تفاوت دارند
    14
    23
    یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pastafarian - تهران، ایران
    همیشه اگر میخواهید نظرات یک بیسواد مطلق رو بخونید , افاضات آلونا از مسکو رو از دست ندهید ! البته ایشون ویکی پدیا هم دارن که ازش کپی پیست کنن , ولی چون توانایی استدلال و ارتباط پیدا کردن بین مسائل رو ندارن متاسفانه چرند با استناد به چرند میشه کامنت ایشون ! محض اطلاع بانوی بی سواد , این جاده هایی که جمهوری اسلامی ساخته توی ۹۰ درصد اروپا اصلا وجود نداره ! این یعنی جمهوری اسلامی دیکتاتور نیست ؟ هیتلر وقتی مرد هیچ چیزی از مال دنیا نداشت , واقعا هم نه مالی اندوخت نه کلاه برداری کرد , این یعنی هیتلر دیکتاتور نبود ؟ اگر رضا شاه نبود , تو الان لب جوب داشتی رخت میشستی یک ور صورتت رو هم آبله خورده بود , سرت هم شپش دشت , این یعنی رضا شاه دمکراسی در این مملکت بنا کرد ؟ البته خوب شد که فهمیدیم که دنیا حسرت نظام بهداشتی کوبا رو هم میخوره !! مردم کانادا و سوئد همه آرزو میکنن بریم کوبا درمون بشویم ! بیسواد عزیز , اگر مثلا در کنگو اسهال رو درمون کنن , یعنی از مرگ ۶۰% کودکان جلوگیری کردن , این یک پیشرف بزرگ محلی هست به این معنی نیست که حال بچه های کنگو از همه جا بهتر شد ! ابله !
    1
    6
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.