روسیه:فروش سلاح‌های تهاجمی به ایران غیر ممکن است

قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل فروش دسته مشخصی از تسلیحات متعارف را بدون تایید مورد به مورد شورای امنیت سازمان ملل به ایران ممنوع کرده است.
 
معاون ریاست جمهوری روسیه گفت: فروش تسلیحات تهاجمی به ایران قابل مذاکره نیست.
 
به گزارش ایسنا از وستی، ولادیمیر کوژین افزود: درخواست‌های بسیار زیادی از ایران برای خرید تسلیحات تهاجمی دریافت کرده‌ایم اما به دلیل تحریم‌های موجود، امکان ارسال این گونه تجهیزات در شرایط کنونی وجود ندارد.
 
پیش‌تر اخباری درباره علاقه‌مندی ایران به خرید تانک‌های تی ۹۰ روسیه و جنگده بمب‌افکن‌های سوخو ۳۰ در رسانه‌ها منتشر شده بود.
 
قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل فروش دسته مشخصی از تسلیحات متعارف را بدون تایید مورد به مورد شورای امنیت سازمان ملل به ایران ممنوع کرده است.
+55
رأی دهید
-47

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

    باز بریید اجازه بدید روسیه از پایگاه‌های هوایی ایران استفاده کنه. تاریخ ما با روسیه مشخص هست، هیچوقت روس‌ها به نفع ایران عمل نکردند.
    8
    163
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    حالا آخوند دزد هی‌ بگو همه دشمن هستند و کافر از مردم ایران گرفته تا آمریکا و دنیا همه دشمن هستند ولی روسیه خوب هست ، این هم دست مزد شما وطن فروش‌ها ،همیشه روسیه از پشت خنجر میزند حالا چطوری می‌‌خواهید آن‌ها را از پایگاه نوژه بیرون بکنید، این یعنی‌ ضعیف بودن ایران ، آخوند‌های دزد و احمق و وطن فروش
    4
    28
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان

    تا دیروز که میگفتن ما پهپاد ساختیم از نمونه آمریکاییش بهتر که!! چی شد حالا یه تانک نمیتونن بسازند؟ موشک قاره پیما میسازن بعد میرن اس ۳۰۰ میخرند؟ مگه قاطر ۳۱۳ نساخته بودن، پس چرا میخوان سوخاری ۳۰ بخرن؟؟ کلا پیشرفت جیب بری عسلامی در بزک کردن اجناس از رده خارج و منسوخ شده کشورهای دیگس. مثل پیکانی که آردی شد، جنگده اف ۵ که آذرخش شد، قاطر ۳۱۳ ای که با فتوشاپ بر فراز دماوند نمایان شد و هزاران هزار مسخره بازی خنده دار دیگر. تنها خلاقیت و خودکفایی جیب بری عسلامی در نحوه اختلاس و تجاوز به ملت سرخوش ایران است.
    3
    37
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    هر کسی با کمترین اطلاع و دانش میدونه که این روسها چه جنایاتی در طول تاریخ در حق ایران مرتکب شدند
    2
    30
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    خب اگر نه فقط پایگاه نوژه همدان بلکه همدان و بندر انزلی را اگر دودستی تقدیم پوتین کنید مثل ذخیره اورانیم انوقت سا'ید یکی ازز دربانهای وزارت خارجه روسیه درخواست شما بهای خرید قابلمه و لگن را بخواند و برای بررسی به سر اشپز بده!.خاک بر سر کشور و ملتی که دست همکاری و دوستی به طرف روسها دراز کنه.اخه بی بته ها شما ها هر چه دست و پا بزنید بر پای کوبا پیش روسها نمی رسید،دیدید اخر چطور دست کوبا را همین روسهای هم پیمان در قلب امریکای جنوبی تو حنا گذاشتند؟! مگر همین روسیه شما به عراق و لیبی پیمان دفاعی نداشث!،دیدید چطور دوستای قدیمی و مهمش را جلوی سگ انداخت!،۳۷ سال هم از شما چاپید یک نیروگاه اتمی براتون ساخت که فقط میشه اش نظری انجا تهیه کرد!.
    2
    12
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    تا دیروز یک عده از داعش های کشور ما به روسیه دستور می دادند که ترکیه را و مخصوصا شهر استانبول را با اتم بزن ! چی شد اتم خورد تو سر شما ! روسیه اگر احمق بود که ابرقدرت نمی شد .
    9
    6
    یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    به سرنوشت کشورهایی که مثلا تحت حمایت روسیه بودند نگاه کنید، مثلا کوبا اونها بعد از شصت سال چی دارند، فقر، فحشا ، بیکاری ، یک کشور کاملا تک محصولی، .،.، آقای ملا خبر داری که این روسها خدا رو قبول ندارند، حالا برو آب بکش
    1
    8
    یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.