جیمز ماتیس، برجام و قایق‌های سپاه پاسداران.

+70
رأی دهید
-34

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران

    درود ، این آقا خوبه از همون عراق و افغانستان دوباره شروع کن لطفا، دست حق بهمرات ;)
    6
    77
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    تو دنیای کثیفی داریم زندگی میکنیم، تو افغانستان و سوریه و عراق ادما رو تیکه تیکه میکنن، هیچکس ککشم نمیگزه، عربا تو تمام دنیا تروریسم بازی در میارن ، نه تنها کسی بهشون گیر نمیده تازه حمایت میشن و تسلیحات هم بهشون میدن.هر چند حکومت اخوندی گند زده به همه جا اما از نظر دنیا مشکل فقط ایرانه، درست مثل زمان شاه، تو پنج قاره ادما همدیگرو پاره میکردن، اما گیر دادن به حقوق بشر شاه. من فقط ترسم از یه چیزه، اگه جنگی در بگیره همین عربا منتظرن تا ایران عزیزمون رو پاره پا ه کنن،
    9
    113
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    اینکه مثل هیتلر
    15
    50
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    کاپیتان لیچ. - لندن ، انگلستان

    دمت گرم به هیچکی رحم نکن . هنوز ترامپ و گروهش نیامدند. سرداران و مسئولان دزد و مفتخور ایران جاشونو خیس کردند. دیروز فیروز آبادى بشکه گرهبان گارسیا به اصطلاح به امریکا پیغام داده که اگر بر جام نقص شود فلان میکنیم و بسار.معلومه که حسابی خطر رو حس کردید وبدونید این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریها نیست. ترامپ و این ژنرال دمار از روزگار تان در میارند .حالااگر وجود خارجی دارید از این به بعد با او قایق های اسباب بازیتون جلوی ناوهای امریکایی سبز شین چنان بلایی سرتان میارند که نفهمید از کجا خوردین.ترامپ اوبامای بی خایه نیست.
    53
    80
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    az tabare korush - بروکسل، بلژیک

    بااین شرایط کماکان نون برادران قاچاقچی سپاه وباندای مافیای آخوندی توروغن  می مونه وبا قدرت بیشتر خون مردم و توشیشه می کنن به امیدبیداریه ملت ازاین  خواب هزارساله ورهایی ازقیدوبند این دین داعشی
    7
    38
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    "مردی که در افغانستان همسرش را پنج سال به خاطر بد حجابی کتک بزند، مرد نیست و باید چنین افرادی را تیرباران کرد.". واقعا گل گفتی ژنرال.
    2
    52
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    ایرانمر - دالاس، ایالات متحده امریکا
    برو حرف اضافه نزن، بدبختِ بد قیافه،اون دوران تموم شد که یه سگی‌ مثل تو و امثال تو نگاه چپ به ایران من داشتن و یه مشت بی‌ وجود مثل این آخوندها و اون شاه‌های شهوتران ایران رو پاره پاره کنن، لعنت به شاه و شیخ که ایران رو اینقدر خار کردن که یه اوزگلِ پنچر که تو افغانستان و عراق ......زده بخواد نگاه چپ به آب و خاک من داشته باشه ..تو حرف از کشتن نزن چشم پفکی که هنوز شیر مردان و زنان ایران زمین رو خوب نشناختی ،ما رو با یه مشت هوسران(سعودی)و بی‌ غیرت و وطنفروش اشتباه گرفتی‌،ما همون‌هایی‌ هستیم که در۸سال جنگ ظالمانه با وجود حمایت ۴۵ کشورِ عرب و غربی از عراق نتونستید یک وجب از خاک ایران رو بگیرید ، ما از این وطن دفاع نکردیم به خاطر شاه و شیخ و نه بخاطر اسلام یا مسیحیت بلکه بخاطر ناموس و عزت تا به شما بی‌فرهنگ‌های دزد نشون بدیم ما تا آخرین قطره خون به خاطر ملتمون مقاومت می‌کنیم و به شما وحشیهای نامرد یاد میدیم که سرباز کورشیم و بد از اینکه به تو درس عبرت دادیم به حساب این دزدان خودی(آخوندها ،مدیران بیکفایت و مسئولان دزدی که ایران رو به اینوندن) هم میرسیم و مملکت رو با جوانان رشید و آگاه خودمون
    55
    55
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران
    اول که عکسش را دیدم گفتم چرا زیر چشماش اینقدر پف داره؟ خود ارضایی می کنه مگه؟ بعد که مقاله را خوندم دیدم نوشته ازدواج نکرده. حدسم تبدیل به یقین شد.
    30
    23
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    [::ایرانمر - دالاس، ایالات متحده امریکا::]. برادر عزیز جالبه تا این لحظه که من دارم کامنتتو میخونم ۱۴ منفی در مقابل ۶ مثبت گرفتی من از رژیم نفرت دارم ولی بخوبی میدونم هیچ گربه‌ای محض مرتضی علی موش نمیگیره. این کشورها که دوست جون جونی هم بودن دیدیم در یک چشم بهم زدن سر منافعشون اتحادیه اروپا رو ماسمال کردن رفت حالا در عجبم طرف داره از کوبیدن وطن مادریشون میگه اینا دارن ملق پشتک میزنن جالبه که میبینن چه بلایی سر عراق و لیبی و غیره آوردن (اگر سیسی نبود الان مصرم رفته بود لای دست اینا) برادر با تمام حرفهات موافقم و به شرف و عرق ایرانیت افتخار میکنم حالا اگر ۱۰۰ هزار منفی بگیری و کسی حرفت رو قبول نداشته باشه اینها اگر شما مثنوی ۷۰ من کاغذ هم براشون بنویسی فرق نمیکنه چون اساسا صحبت از آب و خاک کردن برای قارچ بیمعناست چون ریشه نداره. اینها حاضرن توالت غریب رو پاک کنن تا وقت . تمیز باشه ولی خونه مادریشون غرق در کثافت و خون باشه ای وای بر شما. الانم میان بعد کامنت من کسب شرف به بهانه ملاها میکنن نه داداش شما اگر ملاهم نبود وطن فروش بودی چون ریشه نداری کاریهم تا الان برای هیچ انسانی نکردی.
    14
    45
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    shahin_2ron2 - تورنتو، کانادا
    آمریکا شکر زیاد می‌‌خور. سال هس حرف مفت زیاد مزنه. این بد بختی که سر ایران آوردن، دسته همین کثافت‌های حرم زادس. دنیا رو به گند کشیدن. فکر میکنن شلوارک پوشیدن، آزادی جنسی‌، الکل و ....جزو افتخارات ایشون هس. اگر رفتین تو عراق, چون شوروی کمکتون کرد و شوروی مثله همیشه از پشت خنجر میزنه. آمریکا وجود نداره با ایران در بیفته، مثل سگگ همونطور که تو ویتنام، عراق، افغانستان، کشتنشون، خلیج فارس رو قبرستون آمریکا آها میکنیم. این یارو مثله بقیه آمریکا آها، فقط وق وق میکنن ولی‌ وجود ندران برن تو خلیج فارس، اگر میرفت, الان به ۶۶ نه‌ میرسید. برین بمیرین باو، خوک خورهای کثیف.  مرگ بر آمریکا، engilis کثافت و آدم کش.
    9
    16
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.