هشدار سرلشگر فیروزآبادی به سنای آمریکا: هزینه‌های نظامی نقض برجام سنگین خواهد بود/دردسر درست نکنید

عصر ایران : بهتر است در شرایط بد اقتصادی که آمریکا در آن به سر می برد، سنای این کشور دردسر جدیدی برای آمریکا ایجاد نکند.

مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت:‌ سنای آمریکا قبل از دادن رای به تمدید تحریم ها علیه ایران که نقض برجام محسوب می شود، لازم است هزینه های سنگین نقض برجام در ابعاد مختلف سیاسی، بین المللی، حقوقی، مالی و نظامی آن‌ را محاسبه کند.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از  میزان، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی  در گفت و گویی که دقایقی پیش از تصویب طرح تمدید 10ساله «قانون تحریم‌های ایران» در مجلس سنای آمریکا منتشر شد، هشدار داد: سنای آمریکا قبل از دادن رای به تمدید تحریم ها علیه ایران که نقض برجام محسوب می شود، لازم است هزینه های سنگین نقض برجام در ابعاد مختلف سیاسی، بین المللی، حقوقی، مالی و نظامی آن‌ را محاسبه کند.
 
سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه نقض برجام هزینه های بسیار سنگینی برای آمریکا بدنبال خواهد داشت، گفت: بهتر است در شرایط بد اقتصادی که آمریکا در آن به سر می برد، سنای این کشور دردسر جدیدی برای آمریکا ایجاد نکند.
+28
رأی دهید
-75

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد

    بورو بمیر خیکی
    9
    61
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    به عبارت دیگه بهتر است در شرایط بد اقتصادی که ایران و رژیم اخوندی در آن به سر می برد، سنای امریکا دردسر جدیدی برای ایران ایجاد نکند و گرنه جام زهر اتمی دردش دو چندان میشه.
    6
    59
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران

    سر لشگر شکست خورده ، این همه هزینه کردید بدنبال اتم به غلط کردم افتادید ، این همه هزینه کردید که بگید غلط کردم ، حالا هم باید هزینه کنید برای هیچ . از تاسف گذشته که بگیم شما زمام دار امورید !!
    3
    41
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    negeen - کلن، آلمان

    باشه بهشون میگم یک گندبگی نخود خورده مواظب باشند !!!!
    7
    48
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

    آخه یکی نیست به این ..... خیکی بگه تو رو چه به این ..... تو فقط باید منتظر بشیینی و ببینی کودوم مسجد یا حسینیه شام میده و سریع بری اونجا برا ساندیس خوری و . مالی کردن .
    3
    33
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    ukjohnuk - لندن، انگلستان

    امریکا با این کارش با ایران درگیری نظامی ایجاد میکند و پشیمان خواهد شد.
    70
    15
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند

    هزینه‌های نظامی نقض برجام سنگین خواهد بود درست فرمودی فقط شما شخصأ با یک حرکت سر تنگه هرمز قرار بگیری با اون شکمت تنگه بر روی کشورهای خلیج فارس و ناوگان امریکایی بسته میشه بعد ولایتمداران و جیرهخوران به ناوهای امریکایی حمله میشه وگفته خودت درست از آب در میاد.
    4
    42
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    انگوری انگوری - لندن، انگلستان

    چقدر به هشدارش گوش داد این سنا !! ۹۹ رای موافق ! حتا یک رای مخالف هم نداشت ! من میگم حاجی برو بشین وسط تنگه هرمز ، ببندش !
    4
    56
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    [::ukjohnuk - لندن، انگلستان::]. از طرز تفکرت معلوم از گروه بیسوادان جامعه داخل ایران هستی و زدی انگلستان مشخص بیرون باغ که هیچ یک کیلومترم از باغ دوری. تهدید نکن جان علی امریکا خیلی میترسه از اخوندها خخخ ایران ابری واسه خودش تسلیحات ۴۰سال پیش خود امریکارو داره ...خداوند شفات بده مغز فندقی
    9
    29
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    آمریکاییها احمقند از زمان فروپاشی کمونیست قدرت خودشون چندپاره اروپا را غیر متحد شکننده و ضعیف ساختند و بتدریج روسیه و چین هند و کره شمالی و ایران و پاکستان را به قدرت علیه خود تبدیل کردند. در یک رویارویی واقعی مانند جنگ جهانی آنها بازنده اند چون آمریکا از شرق و غرب در تیرس چین و روسیه است و استفاده از بمب اتم به دلیل کوچکی اروپا و وسعت خاک روسیه در مقابل آمریکا یعنی پایان تاریخ غرب برای همیشه. با این نادانیشان و ضعف دیالوگ بین المللی ایران را در ۵ سال به ابر قدرت آسیایی در بالستیک قاره پیما (همین ۴۰ سال نتونستن حزب الله لبنان رو حذف کنن حالا که ایران ۳ کشورشون رو زیر چتر در آورده روسیه هم جایی که پا بزاره یک قرن طول میکشه خارج شه.) و در ۱۰ سال به قدرت اتمی و دریایی تبدیل میکنند. بد ماجرا اینجاست که وضعیت حقوق بشر را در ایران و کشورهای اطراف نابود کردند (این از همه برای من دردناکتره قدرت منطقه این رژیم یعنی سرکوبی مردم).
    20
    10
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    mabahamim - منچستر، انگلستان تو و امثال تو تو این سایت زیادن، بارها هم گفتم یک سری میان تو سایت ایرانیها و موج سواری‌ می‌کنن از خوداتونه ایران تیکه پاره بشه یه تیکه هم تو ور داری، زهی خیال باطل ، اینهم نمیدونی‌ که بعضی‌ سیاست چیه زمان نشون میده که اون کشور فسقلیت هم میاد زیر پوشش ، حالا افتاد کی‌ مغز فندقیه؟؟؟؟؟؟ اینا همش بازی با تو ......می‌باشد ‌ها ها‌ها ها
    4
    16
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    ukjohnuk - لندن، انگلستان
    mabahamim - منچستر، انگلستان. بحث سر من نیس گوگول .امریکا با تحریماش فقط باعث بدبختیه مردم متوسط پایین ایران میشه و به فکر دغل بازی های خودشه .خاک ایران برا ما مقدسه هر کجا که باشیم توی وطن فروش اگه انگلیس هم هستی یکم ادب یاد بگیر اول از الیتهای اونجا .بعد کامنت بزار.به امید بهبودی و شفای عاجلت خوب شدی ج بده.
    2
    9
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان
    ببینم چقدر سنگین؟! به سنگینی تو؟
    1
    6
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سخت کوش - کردستان، ایران
    آمریکا تا این لحظه نفهمیده که ایران اتمی رو در شکم این غنی سازی میکنه .نگاه کنید بهش آفرین به هوش فیوز ابادی
    0
    5
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.