فارس نیوز : درآمد پزشک ایرانی ۷ برابر پزشک آمریکایی- درآمد یک و نیم میلیاردی پزشک ایرانی در ایران

+68
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    ironmanxxxl - کپنهاگ، دانمارک

    دزدای لباس سفید .جز شرم و سر افکندگی چیزی ندران. بد از گرفتن مدرک وجدان رو در دانشگاه می‌‌زار ن .آبروی انسانینت رو بردن.
    15
    127
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    همه جای دنیا متخصصان بیشتر از مردم عادی پول در میارن ولی‌ با توجه به قانون باید بیشتر مالیات بدن، ایران هم باید مثل بقیه دنیا عمل کنه هرکی‌ بیشتر پول در میاره بیشتر باید مالیات بده. اروپا آمریکا تمام حساب‌های مردم توسط دولت کنترل می‌شه تا مشخص بشه هرکی‌ چه مقدار پول در میاره و چه مقدار باید مالیات بده
    11
    111
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    shamt - نیکوزیا، قبرس

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. مالیات باید به خود مردم برگرده ولی تو ایران مالیات برای دولت و دولتمردانه. اگه ارزون بشه خیلی بهتره.
    5
    35
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    سوای پول زوری که میگیرند اغلب متخصصین بلانسبت دنیا دیده و با فرهنگ، هیچوقت نوبت مشخص در ساعت مشخصی به بیمار نمیدهند، میگویند یک ماه دیگر زنگ بزنید تا نوبت دهیم، بعد از یک ماه دیگر زنگ میزنی میگویند "نوبت شما فلان روز ساعت 4 عصر می‌باشد" روز مقرر میروی میبینی‌ 50 نفر که از 2 ساعت قبل آمده اند روی یک ورق [A4] که از قبل روی درب مطب چسبیده نامشان را نوشته و منتظر خانم منشی‌ هستند تا بیاید و اسمها را با گرفتن حق ویزیت در نوبت بگذارد، سپس از 50 نفر فقط 20 نفری امکان نشستن روی صندلی هایی که توی سمساری‌ها هم پیدا نمیشود وجود دارد و بقیه یا سر پا و یا در راهروها روی زمین بنشینند تا ساعت 6-7 که دکتر بلانسبت با فرهنگ و تحصیل کرده و متمدن تشریف فرما شده و منشی‌ هم 2 تا را بفرسته داخل و 2 تا را هم پشت درب اتاق دکتر در انتظار بایستاند تا خدای ناکرده ثانیه‌ای از وقت دکتر هدر نرود. از همه دردناکتر اینکه دکتر محترم با فرهنگ معاملات ملکی‌ و ماشینی اش را هم در حین معاینه بیمار انجام میدهد چون در طول روز و شب هم که می‌روند منزل دیر هنگام است و وقت معامله نیست..
    3
    48
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    bineshaan - لندن، انگلستان

    اینجا متوسط درآمد پزشک عمومی با ۱۰ سال سابقه کار ۴۵ هزار پونده ومتخصص با ۱۰ سال سابقه کار ۸۰ هزار پونده در حالیکه یه لوله کش٫ برق کش یا تعمیرات شوفاژ با ۱۰ سال سابقه براحتی ۱۰۰ هزار پوند درآمد داره.
    5
    25
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    به نظره من ارزشه دکترایه ایرانی خیلی بیشتر از دکترای اینوره . اینجا تنها یاد گرفتن از رو کامپیوتر مریضی رو تشخیص بدن وگرنه هیچ نبوغی از خودشون ندارن و اگه داروهایه اینجا دست دکترایه ایرانی بود بدونه شک هیچ مریضی تو ایران پیدا نمیشد .
    47
    21
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    در سفری که به شیراز داشتیم مجبور شدم پسر ۱۲ ساله‌ام که مشکل پوستی در جای حساس اش داشت نزد دکتر سید حسن حسینی متخصص پوست و مو واقع در خیابان باغشاه شیراز ببرم، ۴ طبقه بدون آسانسور بالا رفته در سالون ساختمانی ۷۰ ساله مملو از بیمار و همراه بیمار با داشتن نوبت قبلی ۳ ساعت روی صندلی‌های عهد بوق در انتظار نشسته تا لحظه موعود فرا رسید وقتی‌ وارد اتاق دکتر شدیم پسرم با خجالت مجبور شد در حضور یک بیمار دیگر شلوار را از تنش پایین کشیده تا دکتر پس از صحبت با تلفن وقت کند وی را معاینه کند. از 12 دقیقه‌ای که داخل بودیم این دکتر به ۵ تلفن جواب داد و از قیمت تیر آهن ۱۶ و میلگرد ۱۸ و سنگ تراور گرفته تا راهنمایی به پسر دکترش که در کلینیک کاشت مو گیر کرده بود و احتیاج به کمک داشت تلفنی صحبت کرد. متاسفانه این شیوه معاینه و درمان و این نوع نگاه به بیمار و همراه بیمار بسیار دردناک تر از در آمد‌های نجومی آنان است.
    2
    59
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    POOYA84 - تهران، ایران
    کی‌ گفته ۷ برابر ،پدر من هم پزشک متخصصه،با ویزیت ۴۰۰۰۰ تومن،برای هر مریض هم بالای ۲۰ دقیقه وقت میذاره،در صورتی‌ که من وقتی‌ ایتالیا بودم ویزیت متخصص از ۵۰ یورو تا ۵۰۰ یورو متغیر بود(اکثرا ۱۵۰ یورو بود). شاید بعضی‌ از پزشگا از راه‌های دیگه پول دربیارن . ولی‌ این شامل همه نمی‌شه.
    25
    21
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    فارس نیوز توسط سپاه پاسداران اداره مى شود انتظار نداشته باشید که محض رضاى مردم گزارش دهد.
    7
    22
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. حق با شماست ! متاسفانه برای یک مریضی (یعنی مسمومیت ناشی از ترور بیولوژیکی ! ) دو سه ماه پیش علاوه براینکه خداد یورو ! پول سلفیدم نه تنها دکتره هیچی نتونست انجام بده بلکه تشخیصش هم صد در صد غلط بود !تازه وقتی اونجا بودم موقع گوش کردن به حرفهام داشت با کامپیوتر ور میرفت ! وقتی اومدم خونه طبق دستور العمل مادربزرگها یک داروی خانگی درست کردم و با کمی استراحت برطرف شد در حالیکه قرصی که تجویز کرده بود اگه میخوردم دچار یبوست میشدم ! حالا عوارض جانبی قرصش رو نمی نویسم که شاخ درنیارید!دکترهای ایرانی مقیم خارج مسلما بهترند!
    24
    18
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۳
    mountainman - استکهلم، سوئد
    یک مثل هست یا قصاب میشه یا پزشک. یا از پزشکی و قصابی مردم پول در میاره یا پزشک میشه و مثل پزشک به معنای واقعی پزشکی میکنه
    1
    14
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    -یک دکتر تا فارغ التحصیل شد در امریکا حتی اگر کلی وام تحصیلی گرفته باشه به محض استخدام بانکها بهش کلی وام خرید خانه حتی تا یک میلیون دلار میدن + وام خرید ماشین اخرین مدل . ۷- دکتر اینجا مقام بسیار بالایی داره کسی جرات نداره بهش توهین کنه کلی تخفیف های عالی هتلها . مسافرت ها امکانات ورزشی و تفریحی داره. ۸- دکتر احتیاج نداره جان بکنه تا پولدار شه. ۹- بیمه های طرف قرار داد اینجا فوری پول را واریزمی کنن نه مثل ایران که حتی پزشکان تا یکسال بعد هم هنوز طلب خودشان را نگرفته اند از بیمه ها. ۱۰- من خودم اینجا ارزو به دلم مانده خود دکتر تا حالا یک معاینه درست حسابی منو بکنه .باور کنین یکی از مهمترین دلایلی که هنوز میرم ایران استفاده از پزشکان خوب ایرانی هست که مردم قدرشان را نمی دانند و مجبورند یک خروار مریض ببینند و بعضا زود هم سکته می کنند از فشار کار در ایران چون کل کار و معاینات باید توسط خود پزشک انجام شوددر ایران.
    2
    4
    یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    بیخود نیست که پزشکان ایرانی دسته دسته مهاجرت می کنند به امریکا. مردم ایران قدر پزشکان خوب ایرانی را نمی دانند .من به دلیل خانواده ام هم خودم که در سیستم درمانی امریکا هستم میدانم چگونه است. در ضمن در امریکا بیمه ها عهده دار مخارج هستند و بیمه های تکمیلی در ضمن نرسینگ بسیار بسیار قوی امریکایی و خدمات نگهداری پس از ترخیص نقش بسیار بسیار عظیمی در بهبود مریض دارد در حالیکه این خدمات در ایران استاندارد نیست و بعضا نرسینگ نا کافی باعث هدر رفتن کار پزشکان می شود و مردم همه را از چشم پزشک می بینند. پزشک ایرانی واقعا دستیار و کمک کارامد ندارد و کل بار بر دوش اوست و باید با دیدن تعداد بیشتر بیمار درامدخود را افزایش دهد در ضمن امکانات دستگاههای پزشکی در ایران بسیار بسیار گران است و یک پزشک . برای تهیه این امکانات باید میلیونها و میلیونها بپردازد یا درمراکزی کار کند که این امکانات را ندارد. در ضمن تعرفه های پزشکی در ایران نسبت به دنیا بسیارپایین است. و دولت به دلیل انکه از طریق بیمه ها پول کمتری بدهد عمدا تعرفه ها و دستمزد ها را پایین نگه داشته است و پزشکان مجبورند تعداد بیشتری بیمار ببینند
    4
    4
    یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. ::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. همه جای دنیا یک رهبر دزد و مشتی ا خوند بی همه چیزو سپاه پاسداران و بسیجی مزدور داره که ده تا شناسنامه جعلی دارن و پول ملت را غارت کردن وبه هیچ کس و هیچ چیز جوابگو نیستند؟ شما بهتر بود اول می نوشتید یکی باید بیاد به حساب دزدی ها ی میلیارد دلاری رهبری برسه که با نوشیدن خون مردم ایران هنوز زنده است دزد و به جان و مال وناموس مردم رحم نمی کنه و سیری هم نداره.مثلا لاریجانی ها و خامنه ایها و ولایتی ها و حداد ظالم ها خیلی متخصص هستند که میلیارد دلاری در میارن؟ اونها خون ا شام نیستند؟ اونها جواب نباید پس بدن؟ فقط از همه جای دنیا شما یاد متخصصان افتادید که حسابشون باید کنترل شه ؟ اخه ایران چیش مثل همه جای دنیاست. که شما در این مورد میخواهید عین همه جای دنیا بشید؟
    3
    6
    یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.