نادر بروسلی در بیمارستان روانی بستری شد

نادر آبگون درزی که با حرکات و فنون خاص و منحصر به فردش به یکی از پدیده های اینستاگرامی تبدیل شده بود، اکنون در بیمارستان اعصاب و روان ساری بستری است.
 
به گزارش  فارس نادر آبگون درزی که چندماهی است با آن حرکات و فنون خاصش به یکی از پدیده های اینستاگرامی تبدیل شده بود، اکنون در بیمارستان اعصاب و روان ساری بستری است.
 
اکنون که این پدیده اینستاگرام در شرایط نامساعد قرار دارد شاید وقت آن است که بسیاری از سلبریتی ها که روزگاری با وی عکس و فیلم یادگاری می گرفتند، به ملاقاتش بیایند و کمک کند وی به شرایط عادی زندگی اش برگردد.
+82
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    Unkn0wn - اصفهان، ایران

    میفرستادن سوریه بهتر بودا
    69
    32
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    متاسفانه از خواندن بعضی از کامنتها این گمان و حدس به ذهن خطور میکند که بعضی از کاربرهای محترم استعداد بستری شدن و از بعضی دیگر کامنتها گویا بستری هستند. در اکثر این قبیل مراکز روانی (تیمارستان) wifi در اختیار مریض ها قرار میدهند.
    27
    35
    جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. موافقم باشما دقیقا ازخواندن کامنهای شما همین حی به بنده دست داد که جای شما درتیمارستان است کسی که ازحکومت آدمخوران دفاع می کنه یا مزدوراست یا روانی
    1
    7
    شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یه ایرونی - تهران، ایران
    مردم ما خیلیاشون همینن دیگه.یکی رو سوژه کنن و اصلنم کار نداشته باشند حال و روز طرف چه جوره.مشکلش چیه.انگار خودشون چه تحفه ای هستن! اون مرتیکه احمق هم که داشت فیلم میگرفت و این بدبخت رو مسخره میکرد اونم باید ببرنش بستریش کنن.
    0
    1
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.