گزارش ویدیویی فارس نیوز با عنوان اگر رئیس جمهور بودید «مایه شرمساری» شما چه بود؟

اعتراض چاوشی به استفاده سیاسی از «شرمساری»!
استفاده از قطعه شرمساری با صدای محسن چاوشی در کلیپی اعتراضی علیه دولت، اعتراض این خواننده را در پی داشت.
 
محسن چاوشی که این روزها با حواشی مربوط به ساخت فیلم «سنتوری2» دست و پنجه نرم می‌کند، نسبت به انتشار کلیپی اعتراضی علیه دولت واکنش تندی نشان داد. در این کلیپ اعتراضی علیه دولت، از قطعه «شرمساری» روی صحبت‌های برخی شهروندان استفاده شده که این اقدام، اعتراض محسن چاوشی را در پی داشت.
 
پس از انتشار کلیپ، چاوشی اعتراضش را با انتشار پستی در اینستاگرام اینگونه بیان کرد:
 
«در رابطه با کلیپ پخش شده و مسائل مشابه که ممکن است در آینده نزدیک تکرار شود(همواره مورد غفلت قرار گرفته) مسئله ای وجود دارد با عنوان «قانون کپی رایت» که متاسفانه در کشور ما رعایت آن؛ چه از طرف شهروندان، چه از طرف ارگان‌های دولتی و غیر دولتی چندان محلی از اعراب ندارد.
 
کاش همچنان که برای ساخت و پخش یک اثر هنری نیاز به دریافت مجوز و انجام مراحل قانونی است، این مصادیق در نحوه‌ی بهره‌برداری از هر اثر هنری نیز لحاظ می‌شد»
+78
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    navid120 - آنتورپن، بلژیک

    خیلی‌ چیزا واسه شرمساری هست ولی‌ برادران بسیجی ما فراموش کردن که این شرمساریها قبل از هر شخصی‌ متوجه بالا‌ترین مقام حکومتی کشور هستش
    4
    122
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - ونکور، کانادا

    کشورهای امثال ایران مردم همیشه میخوان که دولتها براشون کار انجام بده. خودشون فقط بدون تلاش میخوان به همه جا برسن و وقتی نمیرسن دولت را مقصر میدونن. جان اف کندی گفت :ask not what your country can do for you -- ask what you can do for your country.
    57
    21
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Vejdan bidar - امستردام ، هلند

    ای شرم بر تو جمهوری قلابی اسلامی ، مرگ بر همه آخوند‌های دزد و غارتگر. شرم بر ریس جمهوری که از یه عمامه به سرِ عقب مونده ذهنی‌ باید پیروی کند.
    3
    67
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    اخوند و خجالت کشیدن ! :) :) :) باید انقدر خندید تا از حال رفت ! چون اخوند جماعت اگر خجالت میکشیدن مسئول مملکت نمی شدن ً! اخوندها از کله صحر تا اخر شب دارند دروغ تحویل مردم میدهند ولی باز خجالت کشیدن سرشان نمیشود .
    4
    55
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    آیا چنین مصاحبه ای در مورد شرمساری شخص رهبر ، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و یا هر کس که به نوعی با رهبر در ارتباط هست عملی است؟
    4
    60
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    وعده های خمینی چطور؟ کدوم عملی شد؟ ، آیا این همه مشکلات موجود همه در دوره ریاست جمهوری روحانی ساخته شد؟ ویا بعد از وعده‌ها ی خمینی و اشغال ایران با خدعه و نیرنگ؟
    4
    61
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

    چرا سوال نمیکنى اگر رهبر بودى باعث شرمسارى چى بود !! رییس دولت که نقش تدارکاتچى داره و باعث گرم شدن مثلا اتخابات بشه، بره انور دنیا قرارداد امضا کنه ، دلار پایین بالا کنه ، افتتاح توالت مسجد شاه ،،، از این کارها دیگه !! خبرگزارى فاسد فارس دیگه !! برو خودت خر کن !!
    5
    62
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    سیرابی - استانبول، ترکیه

    چرا زمان مموتی نژاد از این مصاحبه ها انجام نمیدادید؟ کسیکه یک شبه ارزش پول کشور را به یکسوم تنزل داد. میخواید بگید دلتون به حال مردم سوخته؟ !. جالبه وقتی مصاحبه گر سوال میکنه ملت خنده شون میگیره . فکر میکنن دوربین مخفیه. واقعا خنده هم داره . چون مردم ایران بخوبی فهمیدن که هیچ مسئولی دراین نظام دلش بحال اونها نمیسوزه. 37 سال دروغ و نکبت و بدبختی به ملت هدیه دادید.
    4
    35
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    دوباره نزدیک انتخابات شده و تند رو ها و دلواپسان و بسیجی های آقای نقدی و اطلاعات سپاه شروع کردن به تبلیغ و تخریب به نفع اصول گراها و حجتیه و ریس اون آقای مصباح یزدی ! روحانی هم چون دستش رو بستند و تا امروز نذاشتند قول هایی که داده بود رو عمل کنه تقریبا کارنامه به درد بخوری نداره ولی همین که چندین بار زده تو دهن شوت علی های جمهوری اسلامی و با حرفا ی رهبر هم همیشه موافق نیست و نشون هم میده ، باز هم استحقاق انتخاب شدن رو داره وقتی که مثلا فقط ۲ نفر هستند که بهشون رای باید داد : ۱. روحانی ۲. جلیلی (یا هر کسی از این گروه که دشمن اشکارای ایران و ایرانی هستند ). فقری که الان در ایران هست بعد از انقلاب شروع شد و تنها مختص دولت روحانی نیست و علتش هم اقتصاد و سیاست فاسد جمهوری اسلامی هستش که بصورت سیستماتیک در ایران مریض بوده و هست .هیچ دولتی نمیتونه برا ایران کاری بکنه بجز اینکه اول دست رهبر و سپاهیان و تندرو هاو فساد رو از مملکت و زندگی مردم کوتاه کنه .
    3
    20
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران

    [::Jalal50 - تهران، ایران::] تا زمانی که سردمدار و روسای یک مملکت دزد و تروریست باشن و به جای دلسوزی برای مردمشون دلواپس هر تروریست و گشنه گدایی در سر تاسر جهان باشن we can not do anything for our country.
    4
    25
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Vejdan bidar - امستردام ، هلند
    [::Jalal50 - تهران، ایران::]. این که از گفته‌های اون خمینی گور به گور شده است ؟! ، مثلا شما بفرمایید این آخوند‌های بوزینه چه تاجی به سر ما گذاشتند. شاید هم ما از دلخوشی زیاد فرا کردیم امدیم این جا؟ این جا که ما هستیم دولت واسه مردم است ، یعنی‌ دولت تابع مردم است ، در اصل مردم سالاری. با این وجود باز هم مردم گاهی شاکی‌ هستند ، اما در نهایت تابع مردم هستند
    4
    18
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تانگو - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا
    مملکت به گند کشیدن با این صدا و سیما جعلیشون فکر میکنم همین فساد کثافتکاریشون یه روزی نسخه شون میپیچه دیکتاتوری فساد اخوندی داره نفسه های اخرش میکشه این تو تاریخ ثابت شده حیف این مملکت که گیر اخوندهای گرگ صفت افتاده از هموطنهای خارج کشور میخوام کلیپهای با صورت پوشیده تهیه کنند و همش کثافتکاری اخوندها رو بهشون گوشزد کنند الان جند وقته خودم و دوستام این کاری میکنیم مردم ایران نیاز به یک شروع کننده دارن داخل ایران متاسفانه زود شناسای میشن تو اینستا گرام بجای این کلیپهای ادمهای مسخره و جعلی و مسخره بازی مردم باید فساد اخوندها رو رو کنند امیدوارم این کار همگی شه بلکه گوشه ای از درد مردم اشکار بشه
    3
    6
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ferulcheh - کیف ، اوکراین
    تبلیغات و کلیپ‌های مخالف دولت روحانی در دنیای مجازی خیلی‌ زیاد شده و تا قبل از انتخبات ادامه خواهد داشت تا یک نفر از اصول گرایان این دفعه رئیس جمهور شود هر چند اگر انتخابات سالم برگزار شود برنده شدن کاندیدای تندرو بعید به نظر میرسد
    3
    2
    ‌سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.