استمداد گلرخ ایرایی از نهادهای مدافع حقوق بشر: در برابر مرگ خاموش همسرم واکنش نشان دهید

 گلرخ ابراهیمی ایرایی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین تهران از نهادهای بین‌المللی مدافع حقوق بشر برای نجات جان همسرش آرش صادقی که از ۳۵ روز قبل در همین زندان دست به اعتصاب غذا زده، درخواست کمک کرد.
 
آرش صادقی که خود به ۱۹ سال حبس محکوم شده از روز سوم آبان‌ماه در اعتراض به اجرای حکم ۶ سال حبس همسرش، اعتصاب غذای خود را آغاز کرد که این اعتصاب غذا با وجود وخامت حال او هم‌چنان ادامه دارد.
 
گلرخ ایرایی در آغاز نامه‌ی خود به نهادهای مدافع حقوق بشر نوشته که همسرش در بیش از یک ماه گذشته «چندین بار دچار خونریزی معده شده و طبق اعلام بهداری زندان، فشارش ۸ روی ۴ است».
 
خانم ایرایی با اشاره به پرونده‌سازی «قرارگاه ثارالله سپاه» برای او و آرش صادقی افزوده: «در این روز‌ها که همسرم به شدت دچار افت فشار شده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند، مسوولیت جان و سلامت وی به عهده رییس قوه قضاییه و دادستانی کل کشور و ارگان بازداشت‌کننده (سپاه) است.»
 
او در پایان از نهادهای حقوق بشری تقاضا کرده که «در برابر مرگ خاموش همسرش واکنش نشان دهند و مانع از بروز اتفاقی بی‌بازگشت شوند».
+84
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    Vejdan bidar - امستردام ، هلند

    امیدوارم روزی به همین زودی‌ها برسه که مرگ عزیزنات رو ببنی خامنه‌ای چلاق عقب مونده ، علی‌ گدا دزد
    0
    27
    ‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک

    جای تاسف داره که یک زن بی‌پناه,ناامید از هموطن‌های بی‌ جنم و خود خواه, مجبور به دست به دامانی حقوق بشر بی‌ قدرت و انفعالی بشه.به جرات میگم که مردم هیچ کجای این دنیا مثل مردم ایران بی‌ مسئولیت و خود پرست نیستن.از این جهت واقعاً که ما ایرانی‌‌ها تکیم....زنده باد نژاد آریایی مان !!!!
    0
    29
    ‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

    سال ۸۸ میتونست سال مرگ این هیولای اسلامی آخوندی باشه اما مردم نعشه و خمار فقط نشستن و تماشا کردن تا هستی و نیستیشونو به باد ببرن!دوباره هم برید روحانی باد کنید!
    0
    22
    ‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.