دوره آموزش ایجاد رابطه با دخترهای آلمانی برای پناهجویان - ویدیو

شاید بهترین و سریعترین راه برای زندگی در یک جامعه جدید ایجاد ارتباط عاطفی با دختر یا پسری از همان جامعه و فرهنگ باشد، حداقل یک مربی داوطلب در شهر دورتموند آلمان اینگونه فکر می کند.
 
وی با برگزاری دوره ای برای پسرهای پناهجو و عمدتا سوری قصد دارد به آنها آموزش دهد چطور می توان با دخترها و زن های آلمانی رابطه برقرار کرد.
 
یکی از شرکت کنندگان در این دوره می گوید: «بعضی از زن های آلمانی کمی در قبال پناهجویان نژاد پرستند. آنها نمی دانند پناهجوها چطور فکر می کنند و چطور زندگی می کنند. بعضی مردم تصویر نادرستی از پناهجویان دارند.»
 
پناهجوی دیگری می گوید: «شیوه زندگی در خاورمیانه با اروپا متفاوت است، دین، آداب معاشرت، آزادی همه اینها فرق می کنند. ما آزادی که در آلمان هست را آنجا نداشتیم.»
 
در سال گذشته میلادی تعرض تعدادی از پناهجویان به دختران شرکت کننده در جشن های آغاز سال نو در شهر کلن آلمان موجب افزایش بدبینی نسبت به پناهجویان شد.
 
یک دختر آلمانی می گوید: «معتقدم که بهترین راه برای ورود به جامعه و یافتن شغل، ایجاد رابطه دوستانه و پیدا کردن یک شریک عاطفی است.»
 
دختر دیگری می گوید: «ارتباط انسانی، صداقت، اعتماد، اینها اهمیت دارند، اگر نه اینکه از سوریه یا جای دیگر بیاید برای من مهم نیست.»
 
شهریه این دوره در حالت عادی ۱۵۰۰ یوروست، اما این مربی برای پناهجویان به صورت رایگان کلاس ها را برگزار می کند. هنوز مشخص نیست آیا برای دختران پناهجو نیز دوره ایجاد رابطه برگزار خواهد شد یا خیر.
+39
رأی دهید
-65

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    این دوره ها خوب است اما بعید می دانیم کمک چندانی به جامعه بکند. جهان بینی دینی و نگاه پست به زن به عنوان جنس متعلق به مرد و فاقد حق انتخاب و آزادی و همینطور ارزش های بیابانی ناموسی و این که اگر کسی بی حجاب یا نیمه عریان باشد پس فلان کاره است و به درد همسری نمی خورد و باید فقط او را مثل غنیمت تصاحب کرد در خون و عمق تربیت عرب ها و دیگر مسلمانان خاورمیانه ای است و با این کلاس ها یک شبه عوض نمی شود! این ها ضدارزش های خود را می خواهند بر زن آلمانی و بر جامعه ی آلمان و اروپا تحمیل کنند و با آن یکی نخواهند شد!
    15
    41
    ‌سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    سکوت سرد - بندرعباس، ایران
    عجب.
    5
    13
    ‌سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tabatabayi - آلمان، آلمان

    مگر پناهجویان از ترس جنگ و کشته شدن به کشورهای اروپایی نیامده اند؟ اکنون چرا صحبت از ارتباط با زنان آلمانی است؟ چرا همین کلاس برای دختران پناهجو گذاشته نمی شود که با مردان آلمانی ارتباط بگیرند؟ واقعا چرا به این میل نهفته در وجود مردان مسلمان دامن زده می شود، کسانی که زنان خود را در حجاب پنهان می کنند و در تلاش هستند تا با زنان دیگر ملیت ها ولو غیر مسلمان ها ارتباط بگیرند؟ هر کسی باید با هم فرهنگ و هم مسلک خود ارتباط عاطفی داشته باشد، در غیر این صورت هر دو آسیب می بینند
    6
    45
    ‌سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    boysboys - مونیخ، آلمان
    چرا منفی میدید خب پناهجو هم دو* داره. :) )
    16
    25
    ‌سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Mido777 - لندن، انگلستان
    در جواب دوستان بگم که دخترهاى پناهجو راحت میتوانند رابطه برقرار کنند ، نیازى به اموزش ندارد 😝😝
    1
    19
    ‌سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    CanIR1393 - کانادا، کانادا
    یهودی ها حسابی نقشه کشیدند نژاد آریایی رو از بین ببرند. دومین هدفشون اینکه ترکیب نژاد اروپا و سایر دنیارو انقدر عوض کنند که هیچ وقت نتونند با هم اتحاد داشته باشند تا بهشون راحت تر حکومت کنند.
    6
    6
    ‌چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.