حسین الله‌کرم: کوروش وجود خارجی ندارد

حسین الله‌کرم مطلبی درباره کوروش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
او در این متن نوشته است:
آیا کوروش وجود خارجى دارد؟
+23
رأی دهید
-230

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    اوخ اوخ الان کوروش پرستان حمله میکنند
    303
    84
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    bahram$hiroshima - هیروشیما، ژاپن

    مثل این که تجمع ایرانیهای وطن پرست بد جوری کک انداخته توی تمبون ملاها.
    73
    302
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Bornfree - لندن، انگلستان

    اونی که وجود خارجی‌ نداره امام زمان تخیلیه شماست. مرتیکه ...
    78
    303
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

    اینقدر اینا احمقن که با این حرفها بیشتر خودشون رو منفور می کنن. و البته جایگاه بزرگ کوروش با چرت و پرتهای همچین انگلهایی بالاتر هم میره.چه بهتر که دشمن کوروش این باشه.
    75
    262
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان

    گوبلز ( وزیر رایش برای تبلیغات و روشنگری مردم در آلمان نازی ) میگوید : دروغ هر قدر بزرگتر باشد ، باور آن برای توده های مردم راحتتر است!.. یکی نیست به این الله کرم بگه آخه جوجه تو انگشت کوچیکه گوبلزم نیستی. تو را چه به جنگ روانی و تبلیغاتی. شما اول برو ثابت کن امام زمان هست بعد بیا در مورد نبودن کسی حرف بزن. یه سوال، اینکه ثابت بشه این قبر کوروش نیست یعنی فردی به نام کوروش هم نبوده؟؟؟ مثل اینکه بگیم قبر فاطمه نیست پس خودشم وجود خارجی نداشته یا مثلا بگیم چون جسد بن لادن نیست پس بن لادنی هم وجود نداشته؟؟؟؟ پس منشور کوروش را عمه محمد نوشته یا نکنه تخت جمشید یه چیز خیالیه که توسط رضاخان انگلیسی ساخته شده تا اسلام را در ایران هدف قرار بده؟؟؟ البته میدونم حرف مفت راحتته کنتورم نداره. نیازی به کوروش نیست، همون منشورش واسه براندازی حکومت جهل و جور و فساد شما کافیه.
    39
    228
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

    اولا جهانگرد انگلیسی نبود و باستان شناسان فرانسوی بودند که در قرن 19 با پیدا شدن منشور منتسب به کوروش به احترام کوروش آن مقبره را معروف به ننه سلیمان بود به نام کوروش نامگذاری کردند. در واقع رسم هخامنشیان نیز چنین بود که قبر زنان را به صورت شیروانی میساختند نه مردان. قبر واقعی کوروس را کسی نمیداند البته ضن قوی بر این است که قبر کوروش در مزارشریف افغانستان کنونی قرار دارد که خیلی از افغانها آن آرامگاه را قبر علی ابن ابی طالب امام اول شیعیان میدانند. همانطوری که معبد آناهیتا توسط مردم ایران برای حفظش تغییر چهره داد و به آرامگاه معصومه خواهر امام رضا تبدیل شد. ولی کلا آقای الاکرم گیرم که کوروش وجود نداشته، شما که وجود دارید چه شکری برای بشریت خوردید؟ به جز تولید فاضلاب کار دیگری کرده اید؟ اختراعی ابتکاری خدمتی از شما سر زده؟ هر از چند گاهی قلاده شماها را باز می کنند و به جان آزادی خواهان ایران میندازن. در واقع نقش سگهای قلاده به گردن طویله ولایت را بازی میکنید.
    40
    177
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان

    حـ... عرب پرست تازی، تو برو راجب اجداد سوسمار خور محمد عربت اظهار نظر کن. تو ..می‌خوری که بخوای راجب ایران و تاریخش اظهار نظر کنی‌ مرتیکه پول پارست وطن فروش
    64
    178
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    شایدم!
    191
    30
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    البته این حرفی که اینا میزنن بیشتر حرف همون پانترکهاست، یادم میاد یه سال پیش تو همین اینستا یه پانترکی همچین پستی گذاشته بود با کلی مدرک که کوروش وجود خارجی نداره بعد دقیقا یه پست بعدی در مورد این بود که یک زن ترک کوروش رو شکست داده و سرشو از تن جدا کرده!، من فقط یه سوال کردم چطور میگید کوروش وجود نداشته ولی زن ترک اونو شکست داده! چیزی نگفت تا چن ساعت بعد پیام خصوصی یه ادرس داد و نوشته بود که "اره فارس سگ جرات داری بیا فلان نشانی هر وقت اول و اخرتو یکی کردم بعد میفهمی چطوری؟!خخخخ خدایی همین کارارو میکنن یه چیزی بهشون میگن
    115
    128
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران
    اصولا چون اکثریت مسلمانها بیسواد هستند، صحبت های انها هم هیچ پایه و اساس تحقیقی و علمی ندارد. صدها روشنفکر و محقق مسیحی و یهودی کتابها و اثار مختلفی در باره کورش نوشته اند و از خدمات و ارزش والای او گفته اند. حتی در تورات که کتاب اسمانی مسلمانها قران، از ان کپی برداری شده است از خدمات کورش بزرگ به یهودیان یاد شده است و مقام او را تا فرستاده خدا نام میبرد یاد شده است، ولی این چاقوکش و ادمکش اسلامی بیسواد، بدلیل حسادت و برای چند بسیجی بی مغز حالا توانسته وجود نداشتن کورش را ثابت کند.
    133
    134
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    من هم به وجود خارجی داشتن اون پیامبری به نام محمد که شماها میگین شک دارم چون اون محمدی که من میشناسم اون محمدیه که سلمان رشدی در کتاب ایه های شیطانی توضیح داده پس محمدی که شما میگید وجود خارجی نداره
    136
    131
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین
    [::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان::]. شما انگار ناراحتی اعصاب دارید!تا دیر نشده برای معالجه به یک روانشناس مراجعه نمائید.
    121
    109
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    آیا دیگر کسی از پان ترکیست بودن دولت جمهوری اسلامی ایران شکی دارد ؟! بلاخره نقاب دروغین اریایی و فارسی آقایان کنار رفته است و اقوام پاک سیرت ایران فهمیدند که این ما نیستیم که خون انها را در شیشه کردند بلکه ما نیز در ایران با انها اسیر پان ترک های داعشی شیعه از سید دروغین خراسانی که در تبریز در ٥ مرداد سال ١٣٧٢ خود را ترک اذربایجان نامید تا عبدالکریم موسوی اردبیلی ( رئیس قوه قضائیه در نسل کشی زندانیان سال ٦٧ ) ، خلخالی (این کفتار نیازی به معرفی ندارد ) ، صادق محصولی ( رئیس سپاه پاسداران در شمال غرب ایران ) ، سید حسین پور میر غفاری ( این خونخوار در تمام أرکان نظام از قوه قضائیه ، مجلس و دولت بعنوان نماینده و وزیر و دادستان وجود داشته است و خانواده های بسیاری در ایران بخاطر او عذادار هستند . ) و . !. البته حساب مردم شریف ترک ایران از این زالو ها جدا است اما پان ترک های داعشی شیعه به صورت خزنده به شهرهای مردم غیر ترک کرد ، گیلک و فارس نفوذ می کنند و بعد ادعا ترکستان بودن ان شهر را می کنند !. البته تقصیر ما فارس ها هم است که حساب خودمان را از این پان ترکهای داعشی شیعه جدا نمی کنیم !.
    186
    181
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اینها با این دروغهایشان میخواهند جلوی رفتن به ارامگاه کورش را بگیرند. اخر اینها چرا به این فکر نمیکنند که تا زمان رضا شاه کبیر ایران اسلام زده شده بود و 99 در صد از کتابهای تاریخی ایران توسط بربهای وحشی مسلمان سوخته شد و بعد کسی جرات نمیکرد نامی از تاریخ پیش از اسلام را بیاورد . بهرحال مردم خیلی خیلی بهتر از زمان رضا شاه هم اگاهی پیدا کردن که چگونه ایران و ایرانی را به زور مسلمان کرده اند و تعدادی ازمردم ایران از ترس عمریها به اغوش علی رفته اند و شدن شیعه یا پیرو علی. دیگر کسی نه از عمریها میترسد که دین اسلام را بپذیرد و نه احتیاجی به این دارن که شیعه شوند و پیرو علی .
    73
    78
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Bijan Mehrian - تهران، ایران
    خب ایشونم نظرشو میگه .عقیده هر کسی محترم است . اما اگه عقیده و نظر کسی فقط برای عوامفریبی و سود جویی باشه جا داره تحت پیگرد قرار بگیره !! ...
    45
    52
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    مرغ جان ! پایه های امپریالیسم آریایی به لرزه زلزله 9 ریشتری دچار شده ، این مردم عاشق دروغ هستند که فقط تعریف باشد تحمل انتقاد و واقعیت را ندارند، حتی آنقدر بی چاره مانده اند که از ترس بیداری ترکها برای دفاع از حقوق مساوی در وطن خود، یک عده کردها را آلت خود قرار دارده و پشت آنها قائم شده اند که تا دیروز کرد نامرد می گفتند حالا شما به چه روزی افتادید که پشت بحساب نامردها پناه گرفته اید چون می دانید که با آمدن دموکراسی در ایران اول باید قاتلان 25 هزار آذربایجانی و 5 هزار کرد در زمان پیشه وری و قاضی محمد محکوم شده جریمه نسل کشی پرداخت کنند و .
    106
    107
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سخت کوش - کردستان، ایران

    پس ذوالقرنین کیه.عمو
    20
    66
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    1-آقای حسین الله کرم روز کوروش کبیر در هیچ تقویم رسمی ثبت نشده است زیرا دولت ایران نه ملت باید برای ثبت چنین روزی مانند نوروز به أرکان و سازمان های بین المللی (یونسکو ) درخواست بدهد تا بررسی شود ! جمهوری اسلامی برای ثبت روز زرتشت کوتاهی کرد با وجود درخواست مکرر زرتشتیان ایران و این روز در مجامع بین المللی به درخواست تاجیکستان نه ایران به ثبت رسیده است !. اما روز ٢٩ اکتبر در کمبریج بعنوان روز ورود کوروش کبیر به بابل به ثبت رسیده است .2-من میخواهم به مسلمانان توهین نکنم اما خود انها نمی گذارند ! اقای محترم اگر کوروش را با شما کافردلان مسلمان مثلا یکتاپرست مقایسه کنیم که زندگی را به کام هم دینان خود زهر کرده اند چه برسد به ما کافران گبر پرست ! اری این مرد جز عجایب هشتگانه به حساب می آید !چطور ممکن است که یک انسان هم یکتاپرست باشد و هم دیگران را آزار ندهد و هم به اعتقادات دیگران احترام بگذارد !؟. چطور ممکن است که یک انسان به گونه ای باشد که دشمنان او یونانیان درتمجید او کوروش نامه بنویسند !؟ وقتی ما تاریخ خونین اسلام و کلیسای کاتولیک را می خوانیم ! یکتاپرست بودن کوروش شک بر انگیز است !!! .
    128
    123
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::مرغ آمین - تهران(استانبول)، ایران(ترکیه)::]. یا همون . [::farahnoush -ساری,ایران::]. سلام فرحنوش خانم ! هیچی فقط خواستم سلامی کرده باشم !
    86
    78
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    در کربلا دو تا از برادران کوچک امام حسین نامهای عمر و عثمان داشتند و هردو بخاطر زیاده خواهی و طمع امام حسین برای بدست آوردن قدرت بیشتر درکربلاشهیدشد و باید گفت شهدای کربلا هفتاد و سه تن بودند. زیرا علی اصغر همان امام چهارم که ما بهش ذین العابدین میگویم مانند زینب خواهرش زنده ماندو حضرت یزید علیه السلام اورا قبل از همبستر شدن در کاخ معروفش به عقد خود درآورد و پسری بنام نعیم از وصلت حضرت زینب و حضرت یزید ع که حاقظ شیرازی هم شعر اورا شاه بیت غزل خودکرده بوجود آمد که بعدها خاندان اموی از تیره او اسپانیا را فتح وخدمات علمی و فرهنگی فراوانی کردند. ضمنآ در مورد کوروش کبیر هرچی دلت میخواهد بگو دریا با این حرفها کثیف نمیشه. درضمن آیا کسی میداند چرا محمد فقط از زن اولش بچه داشته و پنجاه تا زن جوانی که بعدآ به زور و یا هدیه به همسری گرفت چرا بچه دار نشدند. آیا خدیجه زن اولش این بچه ها را از مرد دیگری حامله میشده یامحمد یواشکی بچه یتیمها را مثل پسر ناتنیش به فرزندی قبول میکرده؟
    57
    56
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    افندی محترم به نظر من شما کوروش کبیر را بت پرست بدانید نه یکتا پرست که از قماش شما الله پرستان به حساب نمی اید !. 3- آقای محترم شما خدعه می کنید !عرصه ادبیات با عرصه تاریخ متفاوت است !. شما نمی توانید ادبیات پارسی را بعنوان تاریخ در نظر بگیرید ! در ادبیات پارسی اسکندر نامه نظامی و شاهنامه فردوسی اسکندر رومی (مقدونی ) بعنوان برادر ناتنی دارا ( داریوش سوم ) معرفی شده است !. که این نادرست است . اگر دارا همان داریوش سومی باشد که از اسکندر مقدونی شکست خورده است پس کیخسرو هم همان کوروش کبیر است !. که از کیخسرو در ادبیات ایران بسیار به نیکی در اشعار حافظ ، سعدی ، نظامی و فردوسی یاد شده است !. نام کوروش همواره در میان مسیحیان (کورس) ، زرتشتیان (کیخسرو) و یهودیان (سایرس)در ایران قبل از دوران پهلوی به کار می رفته است ! مانند سیاستمدار معروف ایرانی دوره قاجار ارباب کیخسرو عزیز !.و مسلمانان عزیز جز غلام علی و غلام حسین نام دیگر برای فرزندان خود نمی گذاشتند ! 5-اقای الله کرم دروغ گو کم حافظه می گردد !. تخت جمشید در دوران داریوش کبیر ، خشایارشاه و اردشیر اول ساخته شد نه کوروش کبیر !.
    114
    108
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    اره تو این دنیا فقط مرده ها و مقبره های پیامبر و امامان و امامزاده های زنباره و پابرهنه گداگشنه شماها وجود خارجی دارنند
    64
    64
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان
    [::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان: برای اطلاع شما باید بگم کسی کورش رو نمیپرسته اما برای یاد آوری به شما باید بگم کورش قسمتی از تاریخ ایرانه و همه جای دنیا حرف از ایران که میشه همه ایران رو خاطر اسم کورش و فرهنگی که اون موقع داشتیم باهاش آشنا هستند.
    63
    64
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    چقدر خوب است که منکر انسانهای بزرگ همانا , آدمهای احمق باشند. در غیر اینصورت مشگل میشد انسان خودش و دیگران را قانع کند.کسی که این همه آثار تاریخی و کتیبه و کتب و خط نوشته های بجا مانده از دوران کوروش را منکر شود !!!!. و فقط استناد کند به یک نوشته نه چندان دور , چه نامی برازنده تر از احمق به او میتوان گذاشت. پس جواب آدمهای نادان و احمق همانا سکوت و خاموشی است.و بگذارید در عالم نادانی و احمقی یت خود باقی بمانند . بالاخره این دنیا به همه جور آدم نیاز دارذ.
    60
    65
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    شما می توانید یک سر به موزه استانبول ،اورشلیم و قاهره بزنید تا با اثار ایران قبل اسلام دوران هخامنشیان در انجا اشنا بشوید !. در ترکیه چند کتیبه ثبت شده از خشایارشاه در انجا قرار دارد !. چند سال پیش خرابه های شهری هخامنشی در ماردین ترکیه کشف شده بود و دولت ان چه تبلیغات گسترده ای برای جذب توریست ان کرد !. البته یک عده پان ترک عقده ای ایرانی هخامنشی بودن این شهر را زیر سوال می برند ! مثل اینکه این آقایونی که در ایران هستند بهتر از باستانشناسان ترکیه از علم باستانشناسی می فهمند ! یا پیدا شدن بقایای اجساد سربازان هخامنشی در صحرای مصر که بی بی سی از ان یک مستند هم تهیه کرده بوده است !. باستانشناسان یهودی هم چندین بار از اثار هخامنشیان در اورشلیم برای اثبات حضور تاریخی یهودیان در منطقه پرده برداری کردند ! اما شما کوردلان هرگز حقیقت را بخاطر تاریکی دلتان نمی بینید !.5- براساس منابع عبری و یهودی مقبره مادر سلیمان در کنار داوید نبی در اورشلیم قرار دارد !. من از این داعشی پان ترک می پرسم مقبره مادر سلیمان(ارامگاه کوروش کبیر)و تخت سلیمان ( اتشکده اذرگشنسب : محل تولد زرتشت)در ایران چه می کند !؟
    123
    108
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان
    هیچ آثار مکتوبی یا تاریخی در هیچ یک از کشورهایی که اینها ادعا می کنند کوروش بر انها حکومت کرده است وجور ندارد. کورورش فریب تاریخی است که ملت در خواب رفته را در رویا و توهمات باقی نگه می دارند. به فرض هست 50 سال حکومت ایشان چیزی را عوض نمی کند. ملیونها سال قبل از ان ملتهای مختلف در این منطقه زندگی کرده اند و بعد از ان هم تا امروز همین طور. اگر دنبال کوروش هستید باید خاطر نشان کنم که شما احمدی نژاد را هم باید جز افتخاراتتان اضافه کنید
    70
    83
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    الله کرم ضد ایرانی و عرب پرست شارلاتان ، مسئول کشتار ده‌ها هزار ایرانی میباشد ، همین الان هم اگر مردم او را تنها ببنند تکه پاره خواهد شد .
    57
    54
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران
    امروز کوروش را نفی میکنند فردا منکر فردوسی و حافظ و خیام و. میشوند بیخود نبود ترکیه مولوی را از ما پیچاند تا این اخوندک های بی هویت کثیف نفس میکشند ایران و ایرانی عزت ندارد .
    54
    51
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. کافر همه را به کیش خود پندارد ! .
    68
    66
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    paydar22 - لاهه، هلند
    از وحشت تا انکار ترسیدید همه دنیا حتی کتابهای دینی اهل کتاب مکوید گورش و حتی هزران متن قدیمی و زیر خاکی از وجود چنین شخصی خبر میدهد اگر این جنابها در مقعیتی . دیگر باشند هم خدا رو و هم رسول خدا محمد را منکر میشوند
    42
    42
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    قجر زاده عزیز کافر همه را به کیش خود می پندارد ! تو و هم مسلکان تو چون دارای اکانت های جعلی هستید تا اقلیت بودن خود را در دنیای حقیقی بپوشانید فکر می کنید دیگران نیز مانند شما هستند ! خواهر لولیتا 😬 من نیاز به داشتن دو یا سه اکانت در سایت نیستم . من همواره در سایت با نام مرغ آمین کامنت گذاشتم و می گذارم . مانند شما تخمه ترکه های حرمسرای ناصرالدین شاه قجر بوقلمون صفت نیستم . اگر کامنت برای دفاع از خزبلات برادرت حسین الله کرم نداری پارازیت ننداز . مثل اینکه اینبار واقعا به هدف زدم که برادران سایبری اینچنین آتش گرفته اند و تهمت می زنند !. این یکی از خصوصیات برادران داعشی پان ترک شیعه است که هر گاه جوابی در چنته ندارند دست به تخریب شخصیت می زنند !. [::Lolitaa - دلفت، هلند::].
    100
    93
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. [::باباجان - لندن، انگلستان::]. منبع حرفهات جمیل حسنلی هست دیگر !!!. ان اقا تعداد کشته ها را بین ١٠٠٠ تا ٣٠٠٠ نَفَر در کتاب خود ذکر می کند نه ٥ تا ٢٥ هزار نَفَر . وقتی قرار از یک جا کپی پیست کنی کمی تحقیق کن ببین درست است یا نه !؟ .
    114
    84
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان
    امثال توی انگل اصلا ارزش نداره که آدم بخواد در مورد تاریخ بزرگ ایران باهاتون دهن به دهن بکنه . امثال شماها بوی گند میدین و بوی فاضلابتون تمام دنیا رو فرا گرفته .
    49
    48
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    احمدی نژاد بیشترین رای از مناطق ترک نشین اورد نه فارس نشین . وقتی ما در شیراز ، اصفهان ، تهران ، یزد و ابادان به انتخاب او اعتراض کردیم شما ترکها برای او فرش قرمز انداختید . [::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::].
    112
    46
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. اینو که راست میگه دیگه ، همون فرانوشی. با همون ادبیات! همون طرز فکر! یادم میاد اونم یه چیزای در مورد سکونت در تهران می گفت! مدتها هم هست پیداش نیست، اگه اون پیداش شد من شکم بر طرف میشه که شما نیستی ;)
    27
    67
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    rouzbeh_ma - لندن، انگلستان
    اگر دست اینها بود مادر خودشون رو هم انکار می کردند. کوروش و تاریخ پر شکوه ایرانی شده بغض گلوی اینها. شما بیا برو معراج با خر پرنده رو ثابت کن. خدایی رو ثابت کن که تو آسمون هشتم روی تختی که روی هشت تا بز هست نشسته.حد و اندازه شما در حد صحبت در مورد پدر آزادی بشر نیست
    29
    28
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::مرغ آمین - تهران(استانبول)، ایران(ترکیه)::]. [:: farahnoush -ساری، ایران::]. دوست داری سند رو کنم ؟ فکر میکنی من یا بقیه کورند اینجا ؟ بیا سند رو می کنم ! اونموقع نمیخواستم اذیتت کنم چون گفتم شاید به راه راست هدایت شوی ! دوستان برید به این خبر سه ماه پیش(دولت افغانستان:دولت جمهوری اسلامی باید رویداد شیراز را بطور جدی پیگیری کند) ! تازه خیلی حرف بزنی یه سند دیگه رو میکنم ! فعلا این رو بگیرو باهاش خوش باش ! من به نوشته هات کاری ندارم اتفاقا با بیشتر نوشته هات موافقم فقط میگم مارو (یا لااقل منو) سفیه حساب نکن ! همین !
    51
    45
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::مرغ آمین - تهران(استانبول)، ایران(ترکیه)::]. در ضمن هم به خودت احترام بذار و هم به همه و داستان راستان ننویس ! فکر میکنم خیلیها با این حرف من موافق باشند!کسی که به خودش احترام میذاره قطعا احترام بقیه روهم نگرمیداره و کسی که به بقیه احترام نذاره مسلما اول به خودش بی احترامی کرده ! شاد و خوش در میدان تکسیم باشی !
    49
    45
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    این حسین الله کرم آسکاریس شکر زیادی تناول میفرمایند البته با مزدوران رژیم در این سایت
    35
    30
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. آخه دختر خوب ! من چرا باید با نوشته هات مخالفت کنم تا وقتی که سرت تو لاک خودت باشه وبنویسی؟فقط میگم حواست باشه که سرتو نکنی زیر برف فکر کنی کسی نمیبینه !خوب می دونم تو استانبول(یا شاید هم یه شهر کوچیکتر) هستی چرا باید انکار کنی؟خوب منتظر باش! دو سه سال دیگه UN تورو میفرسته کانادا ! ایا تو باهوشتر و زبرو زرنگتر و جوونتر از من هستی؟بله مسلما که اینطوره اما ایا من احمقم ؟جوابش خیراست !فرق من و تو و خیلیها اینه که من طرف مقابل رو میذارم تا جاییکه میتونه حرف بزنه ولی شما(وخیلی از شماها) نمیذارید کسی حرف بزنه حتی بیشتر اون همایونی پرست ها و شاه اللهی ها همینطوری اند!به هر حال وضعیت ات قابل درکه اما از من گفتن بود! شاد و خرم با کباب ترکی باشی!
    52
    46
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. اخه .... ! چرا از روش اطلاعاتى ها برایه دانستن اطلاعات شخصى استفاده میکنى ! یک بار بهت گفتم : ...خودتى !! چرا تور میندازى تا مردم بگن ، من کجا هستم ، چیکار میکنم !!! در ضمن تو عددى نیستى بخواى به کسى بگى سرتو بنداز پایین اینکار بکن یا نکن !! بشین تو همون کمپ پناهندها ، راپورت بده به سفارت ! جاسوس ....، خودفروش ایرانى فروش !! جواب هم بدى رنگیت میکنم !!
    20
    18
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. به این که من از این خانم یا آقا در این لینک که شما ارائه کردید دفاع کردم دلیلی بر این نمی شود که من این خانم یا آقا هستم !!!. یک سند دیگر اگر داری رو کن لطفا ؟!.من از چندین کاربر با طرز فکر مشابه خودم در این سایت تا به حال دفاع کردم ، پس بر طبق نظریه شما من تمام این کاربران هستم .😂 من برای خودم احترام بسیار زیادی قائل هستم و هرگز مانند شما قجر زادگان دروغ نمی گویم و آویزان عثمانی و شوروی نیستم . من برعکس تو که با نظرات من موافق بودی هرگز با نظرات پر از توهین تو به دیگران موافق نبودم .تو و تفکر اسلامی جز افرادی هستید که من در بلک لیست خود قرار داده ام تا با آنها بحث نکنم . چون از نظر من کوردلان مانند تو را نمی توان بیدار کرد . من هرگز داستان نمی نویسم !!! حقایق را بازگو می کنم اما اگر واقعا معتقدی که من داستان می نویسم می توانی به جای گریه و زاری با سند و مدرک داستان من را رد کنی . اما چون نمی توانی به تخریب شخصیت دست می زنی . من تهران با تمام مشکلات آن را مانند تو هرگز رها نمی کنم تا دست گدایی به سمت اجنبی دراز کنم و تو سری خور باشم .
    42
    38
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    تو هم می توانی من را این خانم یا آقا بدانی ! من نیاز به اثبات خودم به آدمی مثل تو ندارم که هیچ هنری جز توهین به رضاشاه کبیر یا رضا کزاک زاده به قول خودت نداری . طلا که پاکست چه منتی به خاک است !!!.
    41
    37
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::amirrashti - رشت، ایران::]. 😂😂😂 باشه آقا امیر هر وقت بیکار شدم میگردم این خانم را در تهران پیدا می کنم و از ایشان می خواهم که کامنت بگذارد تا شک شما برطرف شود . البته به گفته این لولیتا خانم من الان در میدان تکسیم 😂 استانبول هستم نه تهران ؟
    39
    36
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    مرغ آمین- باشه نیستی! ما هم منظورمون این نبود که جنابعالی از دو ای دی استفاده می کنید منظور تغییر ای دی بود.وگرنه نه شناخت و نه دشمنی خاصی نه با شما نه با اون خانم داریم اتفاقا خیلی هم با سواد بودن گرچه با تمام حرفاش موافق نبودم. اصلا اگر هم باشی ، مگه چیه؟ بگو راحت، خطای که ازش سر نزده :-)،، با این حال باز حرف شما قبول! شو خوش
    17
    13
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. ع ع، شما در میدان تقسیم استانبول ترکیه چکار می کنی؟ شما حالا باید در کنار طالبان در اطراف مزارشریف قدم می زدی ! مسیر اشتباهی رفتی برگردد، نکنه رفتی توریست ها را بترسانی!
    29
    36
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    اینم بگم قابل توجه یه پیش کسوت عزیز! اینجا فقط به 5 نفر یه مثبت دادم به دو نفر هم یه منفی، خیالت جمع کاری به بقیه نداشتم :)
    11
    7
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::amirrashti - رشت، ایران::]. امیر آقا برداشت من از کامنت شما بخاطر شکلک چشمک مزاح بود . بخاطر همین جواب شما رو به طنز دادم وگرنه من قصد جسارت به شما یا خانم فرانوش را نداشتم . اتفاقا من علاقه بسیار زیادی به آداب ، رسوم و فرهنگ مردم خطه شمال دارم و همسر خود من جز شمالی های متولد تهران هستند . هر چند خود من از مادری زرتشتی اصفهانی و پدر شیعه فارس تهرانی متولد شدم . پیروز باشید . امیدوارم از من بخاطر شوخی ناراحت نشده باشید .
    26
    16
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    آره با همین تفکر میشه گفت امام زمان هم وجود نداره. چرا سر چاه میرید؟ بیزینس؟
    6
    11
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    sikan - موناکو، فرانسه
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. عجب .....معجونی هستی
    14
    15
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    ملی گرایی ودین خطر ناکترین ساخته ذهنی بشر هستند به کسانی که به کامنت من منفی دادن توجه کنیدکامنت اول را نگاه کنید یک حزب الهی با یک شاه الهی هیچ فرقی نداره هر دو در مخشون بجای عقل پفک نمکی کار کذاشتن
    8
    5
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان
    [::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان::]. ملی گرایی یعنی غیرت یعنی احترام به فرهنگ خود یعنی خانواده یعنی دوست یعنی همه اون چیزی که تو را اینی کرده که الان هستی. تو مگه غیرت نداری؟ به همین راحتی همه چیز را فراموش کردی؟؟؟؟ همون آلمانی که هستی که منم هستم اتفاقا یه شهرم هستیم، آیا همون فرد آلمانی با اینکه تاریخ و فرهنگ عمیقی مثل ما ندارن، ببین چطور به همون خرده ارزش های خودشون احترام میزارن. آیا همون آلمانی حاضر میشه فرهنگ و کشورش را فراموش کنه و تایع کشور و فرهنگ دیگه ای بشه مسلما خیر. افرادی مثل تو هنوز فرق تعصب و ملی گرایی را درک نکردن. تو فکر میکنی بی غیرتی یعنی روشنفکری. شک نکن همون فرد آلمانی که تو عاشق فرهنگشون شدی به هیچ وجه به فرهنگ خودش پشت نمیکنه.
    4
    5
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::sikan - موناکو، فرانسه::]. دروغ می گوید معجون اش قلابی هست ، او ترک محلی هست و هنوز عرق اش خشک نشده با تراکتور آمده تهران نرسیده شده فارس، البته تهران یک روستایی بیش نبود دور حکومت 137 ساله قاجار آنجا آباد شد و دوازده دروازه داشت که در زمان شاه آثار تاریخی آنها را ویران کردند .
    11
    6
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    خب بجای اینکه اعصاب خدمونو خراب کنیم از این الاه کرم بپرسیم ،مدرک تحصیلیش چیه، فکر نمیکنم از سطح اکابر بالاتر باشه (البته و صد البته دکترای داره از همون دانشگاوی نه دانشگاه که به احمقی نجات دکترا دادن)بعد ....کیه(مطمئا از بقال قصاب و رفته گر محله تا ملای مسجد و واکسی همه را نام میبره) ....هم وجود خارجی نداره!!!!میگن هر وقت ....میرفت مشهد میبایست استشهاد کل محله را بیاره برای اجازه سفر تنها.اگر اینها را بدون غلط جواب داد،فق یک جواب به قیافه اون میاد .الهی موش کور تو را بخوره که بنینه چه....خورده
    5
    2
    ‌سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. تو اول برو تست دی ان ای بده ببین ترک هستی یا نه!؟ بعد بیا ادعا کن من ترک هستم !😂 من هرگز طرفدار تیمی که اسپانسرش گروه تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و با دستور پان ترک های داعشی بیت رهبر در لیست قرار دارد نیستم !. این تبریز تو بوده است که قبل از اینکه شاهان مغول ایلخانان آن را پایتخت کنند یک دهات بوده است و هرگز در تاریخ ایران تا آن زمان شنیده نشده بوده است . وگرنه تهران یکی از شهر های تابع ری بوده است و ری شهری بوده است که دانشمندان و هنرمندان بسیاری از رازی و باربد را به جهان داده است . کمی از آن دهات که قرار داری بیرون بیا و ببین هیچ کدوم از اثار قاجار در تهران نابود نشده است . هر چند قجرها بر عکس پهلوی ها جز قصر برای خود ساختن در تهران خدمت دیگری انجام ندادند . کسی که در تهران زندگی کرده باشد میداند که این پهلوی ها بودن که نه تنها تهران که کل ایران را از دهات بودن در اوردن و به یک کشور مدرن تبدیل کردند . این خصوصیت پان ترک داعشی بیا رهبری مانند خلخالی بوده است که به تخریب اثار باستانی غیر ترک دست بزنند نه ما فارس ها !.
    10
    11
    ‌سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.