لاریجانی ها را بهتر بشناسیم - ویدیو

+109
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    armin parsi - منچستر، انگلستان

    دفاع از رژیم فاسد حاکم بر ایران به هر شکل و بهانه،ملی،تاریخی،تهدید خارجی و اتهام منافق بودن ،عرعرستانی وتازی،واصطلاحات متداول حمایت از نظام ضد مردمی و خیانت به ملت فلک زده ایران است.
    1
    41
    جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    armin parsi - منچستر، انگلستان

    ایرانیان خارج از کشور بیایید با عدم ارسال ارز به داخل کشور در ایجاد انقلاب گرسنگان و اسقاط رژیم همکاری کنید.می دانید که حدااقل 8 میلیون ایرانی خارج از کشور زندگی میکنند .اگر 5میلیون نفر هر سال نفری 3000 دلار بفرستد.چقدر ارز به ایران و در حقیقت پایداری رژیم ضد مردمی می رود؟؟؟!!!
    3
    29
    جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    خیانت !که چه عرض کنم جنایت !. آن هم با نام دین و قرآن و شریعت . من درتعجبم این ملت خاموش را چه بر سرش آمده.؟ همه درخواب عمیق فرو رفته اند گوئی در غذای روزانه شان قرص دیاسپام اضافه کرده اند.!!!!!! واقعا" مغز انسان سوت میکشد از این همه دزدی و خیانت و جنایت برعلیه بشریت.
    2
    32
    شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    انگوری انگوری - لندن، انگلستان

    این برادران دالتون عراقی حسابی‌ دارند تو ایران میچرند و میچاپند ! اینا دلشون واسه ایران و ایرانی‌ نسوخته ! ملت ایران خیلی‌ بدبخته که رهبرش یک سید هستش که می‌شه همون عربزاده! از ۳ تا قوه ،۲ تاش عراقی هستند و رئیس جمهورش هم عرب نما ! تو این برف و سرما کسانی‌ هستند که یک سرپناه ندارند و از سرما تو خیابون یخ میزند ولی‌ تریلی تریلی سرمایه این ملت رو میفرستند عراق ! فکر می‌کنید همین اربعین که ۲۰ میلیون رفت عراق رو هزینش رو کی‌ پرداخت کرده ! میلیارد میلیارد دلار تو سوریه هزینه میکنند ! واسه لبنانیها خونه میسازند ! تو عراق بیمارستان میسازند ! ملت ما هم نشسته نامه می‌نویسه میندازه تو چاه که سوپر من بیاد نجاتشان بده ! ! ملت از خواب بیدار شید‌ ، عرب و عرب زاده رو از مملکت بیرون کنید ! جاوید ایران و ایرانی‌ .
    0
    41
    شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش

    [::انگوری انگوری - لندن، انگلستان::]. این رهبرآدمخورهم ایرانی نیست وپدرش مال نجف است سیدعلی گدا اصلش عراقی است وجای تاسف دارد که ما اینچنین تحقیر وتحمیق شده هستیم.
    0
    29
    شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    واقعا" شرم اوار است این همه مال ملت خوردن بر ای روحانیون حاکم در ایران و برادران لاریجانی ! حیف که اینها شرم ندارند چون اگرشرم داشتن میبایست کلشان از خجالت بدرک واصل میشدن.
    0
    9
    شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    گشتاسپ - شیراز، ایران
    این لاریجانی ها پسر میرزا هاشم اند واز دهات توابع آمل بنام رینه.دهی کوچک.وجالب که لاریجانی ها یهودی تبارند.درست مانند احمدی نژاد وعسگراولادی تازه مسلمان ومکارم شیرازی و قاضی صلواتی که همگی تبار یهود دارند.یک نسل است که بدروغ شیعه شده اند.آخوندیسم جهودی شیعه.برای لین است که این ها جملگی دلشان سی ایران نسوخته و همگی دزد و دزدپرورند.
    0
    4
    شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.