«التون جان برای دونالد ترامپ نمی خواند»

التون جانالتون جان خواننده، نوازنده و آهنگساز مشهور بریتانیایی خبرهنرنمایی خود در مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا را تکذیب کرد و گفت در این برنامه شرکت نخواهد کرد.
 
هفته گذشته «آنتونی اسکاراموچی» معاون ستاد اجرایی مراسم تحلیف دونالد ترامپ در یک گفتگوی تلویزیونی ادعا کرده بود التون جان یکی از خواننده هایی است که در این کنسرت که ماه ژانویه در شهر واشنگتن برگزار می شود، هنرنمایی می کند.
 
او حضور التون جان در مراسم تحلیف را نشانه ای از اهمیت و توجه دونالد ترامپ به حقوق اقلیت های جنسی ارزیابی کرد. این خواننده بریتانیایی از مشهورترین هنرمندان دگرباش جنسی است که تلاش های بسیاری در راه آگاهی رسانی و نهادینه شدن حقوق شهروندی آنها انجام داده است.
 
آنتونی اسکاراموچی که یکی از اعضای تیم انتقالی دونالد ترامپ هم هست، در فرازهای دیگری از سخنان خود، وی را نخستین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا توصیف کرد که بعنوان طرفدار واقعی حقوق دگرباشان جنسی به کاخ سفید می رود.

اما سخنگوی التون جان با تکذیب خبر حضور او در این کنسرت گفت، این خواننده نامدار در مراسم تحلیف دونالد ترامپ شرکت نمی کند.
 
هنوز مشخص نیست که آیا کمیته اجرایی مراسم تحلیف دونالد ترامپ بصورت رسمی از التون جان دعوت کرده یا این پیشنهاد شخصی یکی از اعضای کمیته بوده است.
 
آنتونی اسکاراموچی تاجر، کارآفرین و نویسنده موفقی است که در نیویورک زندگی می کند، او از حامیان حقوق دگرباشان به شمار می رود.
 
آقای اسکاراموچی که از دوستان نزدیک دونالد ترامپ است، در گذشته کمک های مالی قابل توجهی در اختیار سازمان های مختلف اقلیت های جنسی قرار داده و فرد قابل احترامی محسوب می شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا یکی از طرفداران موسیقی التون جان است و از ترانه های او در برنامه های انتخاباتی خود استفاده کرد. آنها در گذشته به مناسبت های گوناگون ملاقات هایی هم داشته اند و گفته می شود روابط حسنه ای دارند.
 
البته در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، التون جان بصورت رسمی از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات حمایت کرد و فعالیت های بسیاری در این زمینه انجام داد.
 
التون جان با انتقاد از برخی از سخنان دونالد ترامپ به ویژه درباره اقلیت های نژادی، مذهبی و جنسی، پیروزی او را برای جهان خطرناک توصیف کرد.
 
مراسم تحلیف ریاست جمهوری شامل برنامه های رسمی و غیر رسمی متفاوتی است که در هر دوره با حضور هزاران نفر در پایتخت آمریکا برگزار می شود.

با توجه به حمایت گسترده خواننده های مشهور و گروههای معروف موسیقی از هیلاری کلینتون، مشخص نیست در مراسم تحلیف دونالد ترامپ و کنسرت بزرگی که به این مناسبت برگزار خواهد شد، شاهد حضور چه هنرمندانی خواهیم بود.
 
مراسم تحلیف چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا بیستم ژانویه در شهر واشنگتن برگزار می شود.
+36
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    التون؛ ترامپ تو رو اصلأ تحویل نمیگیره! میدونی که؛ ترامپ «انتی گی» هستش.
    24
    31
    جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    bineshaan - لندن، انگلستان
    آنتونی اسکاراموچی فردی بسیار آگاه از مسائل و مناقشات جهانی(سیاسی و تجاری),زیرک و سخنوری بی رقیبه. در مناظره یک ساعته با مجری بخش سیاسی هارد تاک بی بی سی رشته کلام وسوال و مدیریت برنامه رو کاملا از دست مجری گرفته بود. هیچ سوالی رو دوگانه جواب نداد و برای هر سوالی طوری جواب داشت که اغلب مجری ناتوان در باز کردن بیشتر بحث بود.
    1
    8
    جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. افکارت خیلی کثیف هست . برو رفتار تراپی کن
    9
    15
    جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد
    خب تو فکر کردی تنها دلقک دنیا هستی ؟ تو نباشی یکی دیگه از خدا هم میخواد ! :o
    7
    5
    جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.