تصادف دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت‌خوان دامغان در استان سمنان

تصادف دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت‌خوان دامغان در استان سمنان، ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است. دلیل احتمالی این تصادف، «یخ‌زدگی سیستم سوزن‌بانی الکترونیکی» در دمای منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد دامغان عنوان شده است.
 
در این سانحه مرگ‌بار که حدود ساعت ۸ صبح جمعه (۵ آذر-۲۵ نوامبر) رخ داد، دو قطار شماره ۳۲۴ سمنان-مشهد و ۴۸۰ مشهد-تبریز به یکدیگر برخورد کردند که این برخورد به آتش گرفتن شماری از واگن‌ها و نیز خروج تعدادی دیگر از خط منجر شد.
 
سرپرست مرکز اورژانس کشور، تعداد مصدومین حادثه برخورد ۲ قطار مسافربری را ۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون اجساد ۲۵ مسافر از قطار خارج شده است.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند که در محل حادثه حضور دارد، افزود: تاکنون تعداد ۷۵ مصدوم به مراکز درمانی سمنان و دامغان منتقل شده اند.
 
وی با اعلام اینکه ۶۶ نفر در مراکز درمانی دامغان و ۹ نفر در بیمارستان کوثر سمنان بستری هستند، گفت: ۱۱نفر از مصدومان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.
 
سرپرست مرکز اورژانس کشور در ادامه به آمار کشته شدگان حادثه اشاره کرد و افزود: تا کنون اجساد ٢٥ نفر از مسافرینی که جانشان را از دست دادند بعد از مهار آتش سوزی از واگن ها خارج شده و تلاش امداد گران برای خارج کردن مصدومین احتمالی و یا بقیه اجساد ادامه دارد.
 
 به نوشته‌ی این خبرگزاری‌ها، بیشتر مصدومان این سانحه دچار سوختگی شدید شده‌اند.
+19
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
    ملت فیلمبردار که حتی تو همچین مواقع حساس انسان دوستانه‌ای منتظر معجزه‌ای از آسمان هستن، شایدم منتظر نیروهای آمریکایی جهت امداد و نجات
    5
    9
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه این هموطن که در فیلم می گه یا امام حسین فراموش کرده این حسین حتی نتونست برای کسانی که رفته بودن سر قبرش عزادری کاری انجام بده و کلی کشته شدن اونوقت چه طوری می تونه الان کاری بکنه اونم در قرن 21؟؟؟ یا ظاهرا از تاریخ خبر نداره که حسن و حسین در طبرستان (گرگان) کلی ایرانی کشتن. مشکل فعلی ایران بیسوادی و نادانی دینی و بی خبری از تاریخ و سواری دادن به اخوند هست. امیدوارم شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
    4
    33
    دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.