مصاحبه با منیژه حکمت :هر کدام از مدیران، یک حلقه از فامیل‌های‌شان را به دور خودشان چیده‌اند و بده‌-بستان با دوستان و حلقه‌های‌شان است

منیژه حکمت، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی شناخته‌شده‌ی سینمای ایران می‌گوید «بدترین دوره کاری» خود را در دولت روحانی تجربه می‌کند و حتی در دولت احمدی‌نژاد «شرایطش به مراتب بهتر بوده است».
 
خانم حکمت در مصاحبه‌ای با برنامه‌ی اینترنتی "آبان" با اجرای آزاده نامداری گفته: «هر کدام از مدیران، یک حلقه از فامیل‌های‌شان را به دور خودشان چیده‌اند و بده‌-بستان با دوستان و حلقه‌های‌شان است. بقیه مردم چه ارتباطی دارند با این دولت؟ حداقل کاری که یک دولت در این شرایط اقتصادی که مردم حال‌شان بد است می‌تواند بکند این است که در بافت حکومتی فقط فک و فامیلش را نیاورد. ببینید دل مردم چقدر پر است. چرا حال مردم این‌قدر بد است؟»
 
وی که خود در جریان انتخابات گذشته‌ی ریاست جمهوری اسلامی، حامی حسن روحانی بود، اضافه می‌کند: «تعداد فیلم‌هایی که در این دوره ممنوع شد به مراتب از دولت قبل بیشتر است. باید و نبایدها در شورای پروانه و ساخت به مراتب بیشتر است... این دولت با ادعای فرهنگی آمده. من اصلا نمی‌فهمم که فلانی، فلان سمت گنده را در دفتر آقای روحانی دارد. برادرش در اتاق بازرگانی است و آن یکی برادرش هم جای دیگر است و بچه‌ها و دامادها و خواهرزاده‌ها...»
 
منیژه حکمت در بخش‌های دیگر این مصاحبه نیز درباره‌ی دخترش پگاه آهنگرانی، گلشیفته فراهانی، سوسن تسلیمی و شرایط سخت فیلم ساختن و سانسور در سینمای ایران صحبت کرده است.
+95
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران
    پس چی فک کردی آخوند در راه رضای خدا موش نمیگیره ، نکنه میخواستی آب و برق مجانی به ؟
    44
    61
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    m4hiar - لندن، انگلستان

    از بس که این دختره با این حرف زدن چندشش و پاچه خاریای بی مزش از دولت و دارو دستشون بی نمک و بی مزس که واقعا دوس دارم صمیمانه و از ته قلبم روش بالا بیارم!!
    12
    48
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    koros_nl - امستردام، هلند
    تو از احمدی نژاد تعریف نکنی پس کی تعریف کنه ؟!! دیگه بهت رانت ۲۰۰۰۰۰۰ تومانی نمیدن ؟!! اخی , حیوونی .... .... که فقط فکر جیب خود تون هستید !!
    17
    25
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    paydar22 - لاهه، هلند
    چرا اینطور نباشد تا زمانی که ایران پر از معنابه طبعی باشد و هیچی حساب کتابی هم برای فروشش نباشد اوضا به همین شکل است یعنی ایران تبدیل به حلوای شیرین و خوشمزه . یک مرده است همه برای خوردنش باید از اقوام خود استفاده کنند تا کسی پی نبرد کی یا چه کسی چقدر زیاد از این حلوا خوشمزه میل کرده اگر جز این باشد به مانند ماهی میماند که با تیغهایش در حال میل کردن باشند
    5
    14
    یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.