مطهری خطاب به روحانی: مشهد را از استبداد نجات دهید.

+93
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    علم الهدى راست مى گوید آنها اراذل و اوباش نبودند بلکه دار و دسته جدیدى از قوم حزب الهى ها بودند که اینک تحت نام < زامبى ها> فعالیت مى کنند.
    4
    17
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamtarane - ملبورن، استرالیا

    فقط مشهد را؟. تازه شما باید دنبال یکی مثل رضا خان بگردی نه روحانی
    1
    26
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    احتراز - دورف، آلمان

    تو چه قدر ساده‌ای فکر کردی اعلم الهدی بدون دستور از بالأیها وق وق می‌کنه. رئیس جمهور هم مترسک تو ایران.
    2
    23
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    استبداد از طرف قوم حاکم فارس شیعه و میکس آریایی ...زمان شاه بر کل ایران حاکم هست و استبداد همراه استعمار بر کل مناطق 70 درصد غیر فارس حاکم هست ! تا کی زحمت بلوچ، هر ، ترکمن ، قشقایی، ترک آذری، کرد ، سنی ها و غیر به کویر بی ثمر واریز شود .
    34
    4
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::باباجان - لندن، انگلستان::] یک کلام از مادر عروس !!! این استبداد دست پرورده قوم و خویش تو پان مغول به رهبری سید علی گدا ترک در ایران است نه فارس ها !. مثل اینکه هنوز اطلاعات اماری و جغرافیایی از ایران را اپدیت نکردی ! برطبق آمار سیا بین ٦٠ تا ٦٥ درصد ایران فارس هستند و شما ترکها با اذری - ترکمن - قشقایی حداکثر ١٦ درصد هستید ! اها تو همان کسی هستی که شمال ایران را جز کویر به حساب اوردی ؟! نباید بیشتر از این از تو انتظار داشت ! من نمی دانم چرا باید نفت و گاز مناطق فارس نشین و لر نشین و اب مناطق گیلک نشین ، کرد نشین و تالش نشین به مناطق ترک نشین برود ! . به قول یک هموطن بلوچ اگر یک هزارم مقدار پولی که جمهوری اسلامی برای تبریز ، اصفهان و مشهد خرج می کند را برای کردستان ، بلوچستان و خوزستان خرج می کرد ! هرگز حرف از جدایی در این مناطق نبود .
    6
    19
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    koros_nl - امستردام، هلند
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. بابا مش رجب الاغی چطوره ؟!!.
    1
    8
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. شما از روی عصبانیت و بخار سوزش مغز پوک ترشح کرده توهم می نویسی ، در مورد آمار قومها ، وزیر آموزش و پرورش زمان احمدی نژاد گفت که 69 درصد دانش آموزان کشور زبان غیر فارسی دارند و ما مشکل آموزش! در مورد آذربایجان خصوصیات کویر فارسستان را به آذربایجان نسبت دادی، نفت و آب کارون از زیر پای عرب ، معادن و نیروی انسانی حتی نصف ارتش از زیر پای ترک به کویر شما می آید. فقط محض اطلاع شما از 170 معدن آذربایجان مس و طلا مقام های اول تا هفتم خاورمیانه را دارند خود آذربایجان نفت دست نخورده دارد و شما با یک معدن زغال سنگ در کرمان فکر کردید روی سکه نشسته اید. شما چه بخواهید یا نخوابید "ایران کشور سر زمین هست بقول ابن خلدون در هزار سال پیش " حالا ما تجزیه طلب نیستم اصلاح طلب کشور خود هستیم از دست رژیم دیکتاتوری ، امپریالیستی شیعه و اریای فارسی و تا دموکراسی حقوق مساوی 70 درصد غیر فارس با 30 درصد فارس . این کثیرالملکه هست و خواهد بود ، فارسستان نبوده و نخواهد بود . انگار کشورهای اطراف که جز ایران با حاکمیت فارس نیستند از گرسنگی مرده اند!
    15
    1
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::مرغ آمین ، نفت آذربایجان در منطقه قره داغ را بخاطر بیداری مردم آنجا استخراج نمی کنند که به عوام فریبی ادامه دهند که اگر نفت از جنوب نیاید شما مرده اید ، آنقدر هم مغول مغول نکن شما که از مغول آنقدر ترس دارید چرا اول بازرگانان آنها را چپاول کردید؟ پس مغول دید مغول تر از خودش هست و تصمیم گرفت آن راز سر راه خود بردارد. شما که فرق مغول را با ترک نمی دانی در بحث تاریخ چرا بلغور می کنی ،اتفاقا پدر چنگیز خان را ترک های اویغور کشته بودند و چنگیز اولین باربعد از اتحاد طوایف مغول به آنها حمله کرد و چون مغول خط نداشت از ترکان ایغور خط مخصوص آنها را رسمی برای اداره کشور اعلام کرد و توسط همان ترکان ارتش منظم دنیای آنزمان به چنگیز با گروه های صدی و هزاری ریف کردند که توانستند در دوره فتح بازی بیشترین فتح در دنیا را داشته باشند .
    16
    1
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    [::باباجان - لندن، انگلستان::] من برای سخنان وزرا و آمار مسئولین جمهوری اسلامی تره هم خورد نمی کنم ! از نظر من برای جمعیت آمار ایران باید به مراجع بی طرف مانند سازمان ملل مراجعه کرد نه اماری که توسط فارس وترک ارائه میشود !اما اگر تو به آمار رسمی جمهوری اسلامی درباره جمعیت اماری ایران اعتماد داری بفرما این را از سایت اطلاعات آمار ایران کپی پیست کردم : براساس نتایج سرشماری سال ۱۳۷۵ درباره ترکیب قومی ملت ایران، جمعیت فارس‌ها حدود ۷۳ تا ۷۵ درصد جمعیت ایران است. ببینم منظورت از کویر فارسستان استان اصفهان است !!! . 😂 اگر منظورت اصفهان است که اب ان از چهارمحال بختیاری و گاز ان از بوشهر فارس و نفت ان از مسجد سلیمان لر نشین می اید . جنابالی به جای حسادت به اصفهان بهتر به فکر اذربایجان باشی که نفت و گاز ان از جنوب و اب ان از دریاچه کاسپین ( هم انجا که تو کویر دانستی ) و کردستان میاید . یادت که نرفته است که معادن اذربایجان در مناطق کرد نشین و تالش نشین ان است . مناطق نفت خیز اذربایجان هم گیلک نشین و تالش نشین است . خوب خودت اعتراف می کنی که بیش از نصف سپاه پاسداران که خون مردم
    2
    10
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    ایران را در شیشه کرده اند ترک هستند ! وقتی سپاه و رهبر و نمایندگان مجلس همه ترک هستند ! وقتی اکثریت مسئولین جمهوری اسلامی ترک هستند ! چطور جمهوری اسلامی را یک حکومت شیعه اریایی یا فارس می دانی ! جمهوری اسلامی چه گلی به سر فارس ها و اریایی ها زده است که به شما ترک ها نزده است !. زبان فارسی از سامانیان به بعد در کنار عربی زبان رسمی در تمام سلسله های ایران بوده است !. ببینم جنابالی بخاطر زبان رسمی فارسی در زمان قاجار و صفویه و سلجوقیان و افشاریان اینها را هم حکومت اریایی و فارس می دانی ؟! بخدا ما فارس ها بیشتر می توانیم جمهوری اسلامی را به شما ترکها وصل کنیم تا شما به ما !. حکومت ترکان در اذربایجان با ایلخانان مغول شروع شد ! . بعد ما فارس ها بازرگانان مغول را سر نبریدیم ! خوارزمشاهیان بودند ! تا انجایی که من میدانم ترکها خوارزمشاهیان از خودشون میدانند . ساع اولون
    1
    8
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::باباجان - لندن، انگلستان::]. اینوو مطمئن باش حتی یک وجب تو بگو یک سانت از خاک پاک ایرانزمین را هم نمیتونید از ایران جدا کنید و به خیال خود فارسستان! را تورکستان! کنید. هر چند همه کاره‌های مملکت و رژیم دولت تورک آذری هستن :o یا مثل بچه آدم بشینید تو این مملکت مثل فارس و لر,, گیلک , کرد و بلوچ حقتون را از آخوند بگیرید و یا ما ملت ایران شما تجزیه طلب خود مختار اون مختار , این مختار و مستقل نیمه مستقل چه میدونم فدرالی کوفت و زهرماری همه را با هم به زباله دان تاریخ پرت می‌کنیم :o یعنی حتی تو خواب هم اجئزه نجس شدن و یا جدا شدن یک سانت از خاک وطن را به شما مغول زادگان بی‌ وطن واگذار نمیکنیم،اینو تو گوش کر و .... فرو کنید،،دریغ از یک هزارم این خاک پاک :
    2
    7
    دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.