انتقادات گسترده آلمانی ها از حضور زن طرفدار داعش با پوشش برقع

پخش برنامه ای تلوزیونی که در آن زنی با پوشش برقع درشبکه ARD آلمان حضور یافته بود و از پیوستن مهاجران مسلمان به داعش در سوریه تحسین و ستایش به عمل می آورد با انتقادات شدیدی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.
 
به نوشته تدبیر، رسانه ها اشاره کرده اند که این زن که خود را «نورا» معرفی کرده است از مناطق تحت اشغال داعش در سوریه تحت عنوان «سرزمین موعود» یاد کرده است. او خود را نماینده گروهی به نام کمیته مرکزی اسلامی سوئیس معرفی کرده است.
 
این زن گفته است:«احساس می کنم در جامعه ای بسته و محدود شده زندگی می کنم می خواهم دیوار اطرافم را بشکنم. سوریه سرزمین موعود و تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی است». 
 
کاربران توئیتر نسبت به اقدام اخیر تلویزیون آلمانی در پخش این برنامه اعتراض کرده اند.
 
در مقابل، این زن برقع پوش مردی از حزب دموکرات مسیحی آلمان حزب انگلا مرکل صدراعظم آلمان نشسته بود او به عنوان کارشناس در حوزه مسئال مرتبط با اسلام گرایی و  برای پرداختن به این موضوع که چرا جوانان در حال رادیکال شدن هستند در این برنامه حاضر شده بود.
 
گفتنی است که نورا در این برنامه گفته است که پس از دست و پنجه نرم کردن فکری فراوان و مطالعات ایین بودایی و اسلام تصمیم گرفته است که به اسلام بگرود. این زن برقع پوش جوانانی که به سوریه می روند و به داعش می پیوندند را "افرادی شجاع" قلمداد کرده است. 
 
 
یک کاربر توئیتر به نام «کنراد شائفر» گفته است:«او تروریسم اسلامی را توجیه می کند این یک رسوایی است چرا چنین فردی را در برنامه خود دعوت می کنید؟»
 
یک کاربر دیگر نیز نوشته است که در این برنامه به طور علنی ترویج جنگ و خونریزی و خشونت شده است.
+65
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    این زن درست می‌گوید . همانطور که بار‌ها گفته‌ام مسلمانان در کشور‌هایِ ‌اروپایی بسیار محدود شده هستند و آزادی ندارند و " قانون " نمیگذرد آنها مثلِ ایران و عربستان به پوششِ مردم گیر دهند و در زندگی‌ خصوصیِ آنها دخالت کنند یا مثلِ عراق و پاکستان و افغنستان برایِ نشان دادنِ منطقِ اسلامی بمب گذاری کنند . :)
    9
    101
    جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    باید جای اون مبل مینشوندنش روی دسته بیل و با همون وضعیت میفرستادنش به همون سرزمین موعودش.
    1
    35
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
    thyssenkrupp بزرگترین کارخانه اسلحه سازی المان و نبض این کشور میباشد که در صورت کاهش قیمت نفت و جنگ فروش کمتری خواهد داشت. پس ترویج جنگ لازم میباشد
    4
    17
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    مرد حساب از مونیخ - مونیخ، آلمان

    خوب دیگه اگر دولت المانی بزور هر ماه بابت این دو کانال مزخرف از مردم 20 یورو هزینه نگیرد اینا هم از این عوضی ها رو نمیتونند دعوت بکنند گاهی ادم کلش دود میکنه از دست این مسئولین بی. شعور المانی.
    1
    21
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

    دموکراسی سرمایه داری= هرکس پولدار تر سروتر، هرکس گرگ تر موفق تر. اینجاست که..... مثل این چون از آخور یک مشت سعودی تغذیه میشه و آخور این شبکه تلوزیونی رو هم پر کرده بایستی اینجا بیاد و در سرزمینی که مهد فلسفه نوین و تکنولوژی هست این خزعبلات رو استفراغ بکنه.
    1
    24
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    این زنان با این نوع پوشش در وحله اول به مردان توهین میکنند مگر مردان حیوون و وحشی هستند که اگر یک ذره از بدن آنها را ببیند کنترل خود را از دست بدهند در ثانی خودشان رو یک سمبول جنسی میبنند که دائم در حال تحریک مردان هستند. واقعا حال آدم بهم میخورد
    1
    30
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    سرزمین موعود!! میکنیمش قبرستون داعشیها.
    6
    23
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::shirzan - برلین، آلمان::]. احسنت. اینها هم دیگه شورش رو درآوردن. همون حجاب خودمون خوبه که موها رو پوشیدگی میده. اصل کار مو هست که مرد رو معذب میکنه. چون موج و اشعه جنسیش از پتانسیل و توان بالایی برخوردار هست. تو اتوبوس نشسته بودم و دستام هم رو دستگیره صندلی جلو. بناگاه دخترکی جوان با موهایی بلند طلایی نشست رو همون صندلی. همینکه نشست؛ موهای خوش بوش افشان شد روی دست و صورتم. هر کاری کردم که لا‌اقل دستهامو از دستگیره وردارم که جلوی انتقال موج رو بگیره؛ نتونستم. درست مثل برق گرفتگی؛ دستام مثل چوب خشک شده بودند به صندلی. فوق‌العاده خوشایند بود؛ ولی چون آدم میدونه نهایتش فقط همین نوع تماس هست؛ دچار افکار خارج از عرف میشه و تا چندین هفته متوالی دچار دست و پنجه نرم کردن با این مسیبت بودم. اگر این دخترک محجبه بود؛ من هم به این عذاب دچار نمیشدم.
    17
    0
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.