میشل اوباما برای انتخابات ۲۰۲۰؟

بانوی اول از محبوب‌ترین چهره‌های سیاست آمریکا است
 
خوشحالید که انتخابات آمریکا تمام شده؟
 
زیاد خوشحال نباشید، چون چشم به هم بزنید انتخابات بعدی رسیده. و تکاپو برای پیدا کردن رئیس‌جمهور بعدی از همین حالا آغاز شده.
 
چند ساعت بیشتر از پیروزی دونالد ترامپ نگذشته بود که صدها هزار نفر در شبکه‌های اجتماعی به کمپین دعوت از بانوی اول فعلی برای انتخابات چهار سال بعد پیوستند.
 یکی می‌نوشت: "همه‌چیز برای پیروزی میشل اوباما در ۲۰۲۰ مهیا است." دیگری حتی همین‌قدر هم نمی‌نوشت. صرفا اصرارش را با تکرار نشان می‌داد: "لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد، لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد، لطفا میشل اوباما ۲۰۲۰ بیاد".
 
خانم اوباما از محبوب‌ترین‌های سیاست این روزهای آمریکاست. طبق نظرسنجی اخیر گالوپ، محبوبیتش به مراتب از هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ و حتی همسرش، باراک اوباما، بیشتر است. هواداران میشل اوباما البته یک مشکل کوچک دارند: خود میشل اوباما، که مارس امسال گفت هیچ علاقه‌ای به رئیس‌جمهور شدن ندارد.
 
اما از مارس تا حالا وضع بفهمی‌نفهمی تغییر کرده. کسی چه می‌داند؟
+47
رأی دهید
-35

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    باز هم یک تفسیر غلط دیگه. نظر سنجی های گالوپ هم اساسا غلط در میاد در واقعیت چون با قشر مشخصی تماس می گیرند. کلا میشل اوباما محبوبیتی نه میان زنان سیاه داره نه سفید .وحمایتش از هیلاری بیشترباعث زده شدن مردم ازش شد. اگر دموکراتها میشل اوباما را نماینده خودشون کنن باز هم شکست میخورن در انتخابات بعدی.میشل حتی در ۸ سال اوباما هم بی اثر گذار ترین بانوی اول امریکا بود . هر وقت امد در صحنه در نهایت شکست خورد .
    5
    11
    جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    البته منظورم این هست که حمایت عجیب و افراطی میشل اباما از هیلاری بدتر باعث زده شدن مردم از هیلاری شد چون مردم اعتقادی به میشل ندارند به هیچ وجه .
    0
    4
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.