این هم "دونالد احمدی نژاد" و یا همون "محمود ترامپ"

+123
رأی دهید
-24

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

    اصولا ایرادی که دموکراسی مستقیم(دموکراسی شورایی) به دموکراسی کاپیتالیستی میگیره همینه. در دموکراسی مسقیم رای همه مردم تعیین کننده است(و نه اکثریت و الکترال یا هر ملغمه دیگری) اما در دموکراسی بورژوازی اگر همه بگن آری یه شخصی یا یک سیستمی میگه نه. نمونه اش در ایران ولایت فقیه و شورای نگهبان و در آمریکا رای الکترال.
    10
    46
    جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    بنظرم مرد ایران بخاطر احمدی نژاد کمتر قابل سرزنش هستند تا مردم آمریکا بخاطر انتخاب ترامپ مردم ایران احمدی نژاد را نمی شناختند و تنها چیزی که از او می دانستند این بود که او زمانی شهردار بوده و حرف از مبارزه با فساد می زند بعد که احمدی نژاد به حکومت رسید مردم فهمیدند او چه دیوانه ای است اما ترامپ این همه ویدیو از او منتشر شده بود کسی که جلوی دوربین می گوید من مالیات ندادم چون زرنگ بودم واقعا رای دادن به او حیرت آوره
    10
    31
    جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه
    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. انتخاب ترامپ انتخاب دو گزینه دیکتاتوری دو حزبی میان بد و بدتر میباشد که مردم آمریکا میان بد و بدتر، بد را انتخاب کرده اند. خانم کلینتون از ترامپ دروغگو تر و کارنامه بسیار سیاه تر دارد. انتخاب ترامپ یکنوع اعتراض هم برعلیه سیاست بازان واشینگتن نشین که شغل شان سیاست میباشد و سال ها به مردم دروغ گفته اند و وعده های توخالی داده اند میباشد. مردم آمریکا از سیاستمدارانشان زیاد دل خوشی ندارند.
    4
    4
    شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.