پلیس لس‌آنجلس سوپرمدل مجله پلی‌بوی را به اتهام تمسخر اندام یک زن به دادگاه کشاند

این تصویری است که دنی مترز از خودش (راست) و خانم مسن برهنه (چپ) در رختکن باشگاه گرفت و منتشر کرد پلیس کالیفرنیا از دنی مترز، یکی از مدل‌های سرشناس مجله پلی‌بوی به علت انتشار تصویر برهنه یک زن هفتاد ساله در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد "شرمساری به علت ریخت ظاهری" شکایت کرده است.
 
این چهره شناخته شده مجله پلی‌بوی متهم است عکس یک زن هفتاد ساله را به هنگامی که او در رختکن باشگاه ورزشی برهنه بوده، بدون اجازه او گرفته و با جمله‌ای تمسخرآمیزی نسبت به اندام این زن مسن، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.
 
او این عکس را در کنار عکسی از خود قرار داد و در شبکه اجتماعی اسنپ‌چت منتشر کرد و کنارش نوشت: "اگر من نمی‌تونم این رو نادیده بگیرم، شما هم حتمن نمی‌تونید."
 
او البته خیلی زود با حذف این تصویر رسما عذرخواهی کرد و در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: "من از کرده خود پشیمانم... باید بشینم و با خودم فکر کنم ببینم چرا چنین رفتار زشتی از من سر زده. شب بخیر."
 
این مدل مجله پلی‌بوی اکنون با اتهام "تعرض به حریم شخصی" دیگران روبرو است. اتهامی که می تواند برایش ۶ ماه زندان و جریمه ای حدود ۱۰۰۰ دلار به دنبال داشته باشد.
این متن توییت خانم مترز است که در آن از انتشار تصویر و اظهار نظر تمسخرآمیز خود ابراز ندامت کرده است
با وجود این، وکیل خانم مترز به روزنامه لس‌آنجلس تایمز گفته موکلش هیچ خلاف قانونی مرتکب نشده و به حریم شخصی کسی هم تعدی نکرده و بنابراین قانونی را هم زیرپا نگذاشته است.
 
این در حالی است که مایک فیوئر، دادستان شهر لس‌آنجلس که در مقام مدعی‌العموم در این پرونده حضور یافته، هدف اصلی از پیگری این شکایت را در مقابله با آنچه "خجل‌زدگی اندامی" (Body-shaming) نامیده می شود، مهم خوانده و ضمن محکوم کردن چنین رفتارهایی اثرات آن را برای فرد خجالت‌زده "درد‌آور و دارای مصائب طولانی مدت" دانسته است.
 
"چنین قضاوت‌هایی درباره ریخت اندام افراد، علاوه بر داغ‌زدن و خجل‎زده کردن آنها، منجر به تضعیف خودباوری و اعتماد بنفس قربانیان می‌شود."
 
دنی مترز که در سال ۲۰۱۵ از برجسته‌ترین مدل‌های سکسی مجله پلی‌بوی شده بود، در پی بالا گرفتن انتقادها از این رفتار او، از ورود به تمامی شعب باشگاه ورزشی لا فیتنس، منع شده، از شغلش در رادیو اخراج شده و با انتقاد گسترده مردم در اینترنت روبروست.
  دنی مترز پارسال از برترین مدل‌های سکسی مجله پلی‌بوی شده بود
+51
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    اسمش روشه ، مدل مجله پلی بوی
    1
    34
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    یارو خودش با اون دهن گشادش عجب اعتماد به نفسی داره! :o
    3
    77
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamed-irooni - سیستان، ایران

    بدید از دور پیری را جوانی/. خمیده پشت او همچون کمانی/. ز سودای جوانی گفت ای پیر/. بچندست آن کمان پیش آی، زرگیر/. جوان را پیر گفت ای زندگانی/. مرا بخشیده‌اند این رایگانی/. نگه می‌دار زر ای تازه برنا/. ترا هم رایگان بخشند فردا/. چو سالم شست شد نبود زیانی/. اگر من شست را سازم کمانی/. مرا در شست افتادست هفتاد/. چنین صیدی کرا در شست افتاد/ عطار
    0
    44
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    RAYM@ND - لوس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    بیشتر مردم آمریکا همین رفتار رو دارن. دائم مشغول مسخره کردن دیگراننند. شوهای تلویزیونی شون هم همینه. تو آمریکا احترام به انسانیت به ندرت دیده میشه.
    15
    44
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.