آیت الله خامنه ای : دانلد ترامپ چون صریح تر گفت بیشتر مورد توجه مردم آمریکا قرار گرفت

رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید دانلد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا نه تنها «پوپولیست و عوام‌گرا» نیست بلکه «حقایق» را بر زبان می‌راند و به همین دلیل هم «مردم امریکا بیشتر به او توجه کرده‌اند».
 
علی خامنه‌ای روز چهارشنبه (۱۲ آبان-۲ نوامبر) در یک سخنرانی به مناسبت سال‌روز اشغال سفارت امریکا توسط «دانشجویان پیرو خط امام» گفت: «این مناظره‌ی دو نامزد امریکا را دیدید؟ حقایقی که این‌ها بر زبان راندند دیدید؟ چند برابر چیزهایی را که ما می‌گفتیم و بعضی باور نمی‌کردند و نمی‌خواستند باور کنند، خود این‌ها گفتند. و جالب این است که آن مرد -یک مرد و یک زن است دیگر- چون واضح‌تر گفت، صریح‌تر گفت، مردم امریکا بیشتر به او توجه کردند. طرف مقابل گفت این پوپولیستی کار می‌کند؛ عوام‌گرایانه، چرا عوام‌گرایانه؟»
 
خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود نیز "کاندلیزا رایس" وزیرخارجه اسبق امریکا را با این توضیح که «یک خانمی بود بیچاره» توصیف کرد و طرح «خاورمیانه بزرگ» او را شکست‌خورده دانست.
+41
رأی دهید
-95

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    آقای من؛ تاج سر من؛ ولی‌فقیه زمان ما سربازان گمنام چه در خطوط مقدم و چه در فضای سایبری؛ شما را راه و نور هدایت می‌دانیم. چه افتخاری بزرگتر از این که رهبر معظم؛ پندهایشان شده فراگوش جهانیان. اصلأ خود ترامپ خیلی دلنشین‌تره تا هیلاری. اگر عکسی با پیکسل بالا از هیلاری در دسترس دارید با زوم کردن کاملأ متوجه تغییرات هورمونی در صورتش میشوید (یه عالمه پشم و پیله داره). ولی ترامپ آدم رو به فکر ادوات موسیقی؛ همبرگر مک‌دونالد و دانلداک و چیزهای خوب میندازه؛ خلاصه سوژه‌ایه واسه خودش.
    128
    15
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

    نکته قابل توجه در این سخنرانی این است که کسی جرأت نکرد بگوید جناب رهبر شما چطور از متن مناظره این دو کاندیدای ریاست جمهوری آگاهی داری؟ از سه حال خارج نیست: یا از انیترنت استفاده می کنی یا ماهواره داری و یا دست به دستهای اطرافتون بهت گفتن و تو هم طوطی وار تکرار کردی!! بعد نکته مهمتر این که خودش جواب خودش را در مورد این که اگر کسی با صراحت سخن بگوید مردم دوستش دارند، داده است! پس علت تنفر ملت از تو اینه که هیچکدامتون یک روده راست در شکمتان نیست و مردم حق دارند که بهتون اعتماد نکنند!
    8
    86
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    از لج تو هم شده مردم امریکا به طرف مخالف رای میدن . خراب کردی !!!
    10
    42
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    لعنت بر ذات پلید - ملبورن، استرالیا

    همانطوریکه اکثریت مردم مظلوم ایران سی واندی سال است که در ریا وتزویر واختلاص وتجاوز وقتل وجنایت های زندانها وبیرون زندانها وبدبختی هایی که سرشون آوردید ، پا تو گل ولجن وبدبختی ماندند وبرای فرار از دست شما آخوندهای مفت خور یا در خاک ایران خودکشی می کنند یا به غربت سرد و وامونده مهاجرت میکنند تابلکه رها شوند .!!!:(
    4
    58
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

    دیوانه به دیوانه رسد خوشش آید!!!
    8
    56
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    gotenberg - تهران، ایران

    بابا بیاین مهندسی‌ انتخابات را بدید دست رهبر ایران که نظرش به ترامپ هم نزدیک تر از اون هیلاری است و یه بدن ناقص البته با یه عقل نیمه و آبرویی نداشته‌ای که سال ۸۸ خرج این مموتی کرد بدید انشاالله ترامپ برندست
    7
    45
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
    خفه بابا ، اصلا شعور تو فقط در حد .... مثله ...قده میده. شما اصلا نظر نده که خود ما ایرانیها که خارج هستیم نمی‌دونیم بیاییم ایران مارو چکار می‌کنید .اونهایی که دو ملیتی هستند هر بار میان ایران میلرزن هیچکس به کسی‌ اعتماد نمیکنه که حرفی‌ بزنه .تورو چه به دموکراسی
    4
    21
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    پس تا بحال معلوم شد که نظر گدا میمون چینی و علی گدا به ترامپ نزدیکتر است! :o :o
    12
    54
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    به این میگن یک سیاست! حرکت رهبر جمهوری اسلامی یعنی تبلیغات معکوس، چرا؟ چون کاملا مشخصه دونالد ترامپ پیروز نخواهد شد. اینجوری باز هم ایران سیاست های آمریکا را زیر سوال خواهد برد و مدعی خواهد شد که سیستم افراد صادق را پس میزند.
    6
    13
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    شاهنشاه آریامهر - تهران، ایران

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. .. ..... اگه علی‌ چلاق تاج سر تو هست پس تو دانمارک‌ چه کار میکنی‌؟؟ رفتی‌ اونجا پناهنده شودی و حالا در قبال پست گذاشتن در اینجا ماهینه یه پولی‌ میگیری از ایران و پول بیکاری از دانمارک‌ !!!!؟؟.
    10
    30
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    جوابگو - مالمو، سوئد
    تا حالا آمریکا بد بود حالا چون ترامپ گفت پوتین خوبه،آمریکا خوبه اگر ترامپ رئیس جمهور بشه،آخوند ،آخونده،به شیطا‌ن گفتند چرا خانه نشینی،چرا دستو پات سوخته،گفت از دست آخونده پدر سوخته،
    4
    12
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid reza - ملبورن، استرالیا
    از نظر اینها صریح گویی یعنی چرت و پرت گفتن مثل احمدی نژاد که گفته های عامیانه و کوچه بازاریش به مذاق عوام خوش آمد. مردم گفتن این خودشه. حرف دل ما رو میزنه. آخر هم‌شد این . از نظر این‌جماعت هر کی لات‌تر، بی کلاس تر ، بد دهن تر، وعده های تو خالیش بیشتر. بهتر ..
    4
    10
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان
    خامنه ای غلط کرد و .... به هفت دو اباداش که با نظر دادن احمدی نزاد ایران بگند کشید حالا راجب کشورهای دیگه نظرم میده ...
    4
    14
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. فاطی جون -اودسنه دانمارک آغات که ورانپریش تشریف داره و آنچه در حقیقت است لگنه نه‌ تاج. تاج برازنده پادشاهان است نه کله تهی تو. این رهبر بی‌ شعور و نفهم تو مزدورانی سست عنصر نظیر تو دارد که مدام پس از .. تریاک و شیره‌ اینچنین اراجیفی سر می‌‌دهد. افکار پلید تو واقعا مشمئز کننده است مزدور دون مرتبه رژیم. فاطمه کماندوی پیر.
    2
    6
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    تمام درد این مرتیکه از بیان این اراجیف اینه که هیلاری برنده نشه چون مسئله برقراری رابطه با آمریکا قوی تر می‌‌گردد. این شیاد بی‌ شرف فقط در وجود و زیر سایه یک دشمن فرضی زنده است.
    2
    10
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    خب باید خامنه ای که ملیجک پوتین هست این چرت و پرت ها را بگه . مردم امریکا کار خودشان را خواهندکرد و مطمئنأ کشورشان را دست پوتین نخواهند داد .
    1
    3
    دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.