از ۱۵۰ میلیون پرسپولیس گذشت تا ستاره‌ای در اروپا شود!

سردار آزمون یک پرسپولیسی است ، این را تقریبا همه می دانند.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بعد از حدود 4 سال،خبرورزشی از روزی رازگشایی کرده که پرسپولیس با او وارد مذاکره شده بود. جوان و ستاره تیم جوانان ایران که عضو تیم پایه ای سپاهان بود ، با قرمزها به توافق داخلی رسیده بود و می خواست با قراردادی 150 میلیون تومانی ، به جمع قرمزها بپیوندد اما او در نهایت با توصیه های بردیف که از دوستان پدرش بود ، راهی فوتبال اروپا شد. مسیری که از این جوان کم سن و سال ، یک ستاره در حد لیگ قهرمانان اروپا ساخته است. بازیکنی که می تواند در مادرید ، دروازه اتلتیکوی سیمئونه را بگشاید.
+48
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    سردار آزمون بازیکن بزرگی شد نه بخاطر اینکه راهی اروپا شد، بلکه از باندبازیها و مافیا بازی رسانه ها و عادل دلال پور رها شد. از تیم های باشگاهی ایران بازیکنان بزرگی به اروپا رفتند همانند علی دایی و کریمی و مهدوی کیا و صدها بازیکن دیگر. این افراد نه تنها ستاره بودند بلکه در بهترین تیم ها هم بازی کردند که هنوز سردار آزمون به آن نرسیده. پس خبرآنلاین دوزاری بهتره باشگاه های ایرانی را هدف نکند. همین که شماها نتوانستید بخاطر باندبازیهاتون هر روز این را تو یک تله بیاندازید موفق شد. تمام بازیکنان ایران توانایی بزرگ شدن و مطرح شدن در جهان را دارند اما متاسفانه اکثرشون در ایران گیر شما دلالان هستند. همین نکوناز تا زمانی که در اوساسونا بود بهترین بود اما تا اومد ایران همه دیدند چه داستانهایی داشت. از زیر آب زنی فرهاد مجیدی و درگیری با مهدی رحمتی و بعد با قعه نویی و صدتا بازیکن دیگر، حالا هم بدون مدرک نشسته روی نیمکت تیم ملی و چلمنگ بازیهاش باعث آبروریزی و جریمه میشه. چرا؟ چون افتاد تو باند خبرآنلاین و خبر ورزشی و دنیاش نابود شد. هنوز مصاحبه های اختصاصی خبر ورزشی اش یادم نمیره.
    8
    15
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    در مجموع تنها حرف من در مورد فوتبال برای این رسانه های دوزاری سپاه اینه. شما دنبال جدا کردن خودی و نخودی هستید تا بازار نقل و انتقالات و شرط بندی را هم تو دستتون بگیرید. سالها است سپاه پنجه انداخته روی فوتبال ایران و ریشه دارها را میزنه تا فوتبال را تو مشتش داشته باشه. چندین ساله که بهترین بازیکن و تیم و مربی را شما تعیین میکنید نه لیاقت ها. هرکسی هم از شما نبود و قدعلم کرد زمینش زدید. تمام اسپانسرها و در اصل قلب فوتبال ایران در دستان شما است. تمام رسانه های ورزشی اعم از سایت و مطبوعات و صدا و سیما در دستان شما است. مخابرات در دستان شما است. به امید روزی که مردم بفهمند و یک پاپاسی خرج این فوتبال نکنند تا لااقل شما را از این فوتبال فراری بدهند.
    3
    9
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.