پیروزی شیرین ایران در ضربات پنالتی مقابل روسیه

حساس ترین بازی روز سوم رقابتهای جام بین قاره ای جهان به سود ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی به پایان رسید.
به گزارش وبسایت نود ،تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات بین قاره ای ۲۰۱۶ به میزبانی امارات از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف روسیه رفت. هر دو تیم پیش از این دیدار توانسته بودند ۶ امتیاز ار ود بازی به دست بیاورند و تیم پیروز، به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی می شد.
این دیدار حساس پس از پایان سه وقت ۱۵ دقیقه‌ای با تساوی ۳ بر ۳ دو تیم تمام شد تا بازی به وقت‌های اضافه برود. دو تیم در وقت‌های اضافه هم به توفیقی دست نیافتند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز این میدان باشد.
در ضربات پنالتی شاگردان میر شمسی توانستند با حساب ۳ بر دو به پیروزی برسند تا صدرنشین این گروه شوند و روسیه در جایگاه دوم قرار بگیرد.
تیم ایران در مرحله بعد به مصاف تاهیتی، تیم دوم گروه A می رود و روسیه نیز با برزیل صدرنشین گروه مقابل رو به رو می شود
+41
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    بعد از فوتسال این هم افتخاری دیگر از مردان ایران و ایران زمین. یک فوتبال کاملا وطنی با مربی وطنی. و از آنجایی که سرمربیان وطنی در این افتخار آفرینی ها نباید اسمی از آنها برده بشه باز طبق معمول همانند فوتسال بنده جور خبرنگاران دوزاری رسانه هامون را میکشم. درود بر سرمربی وطنی فوتبال ملی ساحلی کشورمان: آقای محمدحسین میرشمسی.
    4
    16
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    حالا بازیکن تیم ملی در تیم باشگاهی خودش خوش میدرخشه، رسانه های معلوم الحال میزنن شاگرد کی روش درخشید. بازیکن محبوب کی روش دیروز گل زد. همین اتفاق در داخل لیگ برتر هم میافته. یک سری به مطبوعات بزنید متوجه می شوید که چطور برخی مربیان جوان بی مدرک و بدون کارنامه که با برنامه هم وارد شدند چطور دائما تیتر یک تمام مسائل هستند. مگس هم از بالای باشگاه استقلال بگذره میان میگن مگس از فراز کله درخشان علیمنصور گذشت. علیمنصور نیم نگاهی به مگس کرد. کثافت بازی و مافیا بازی و باند بازی تو فوتبال ایران بیداد میکنه.
    5
    9
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.