پلیس آلمان هفت پناهجوی افغان را به ظن تجاوز به یک نوجوان ایرانی بازداشت کرد

پلیس آلمان هفت پناهجوی افغان را به ظن تجاوز مکرر به یک نوجوان ایرانی و فیلم گرفتن از این اقدام خود بازداشت کرده است.
 
پلیس آلمان اعلام کرد برای دستگیری این افراد بیش از ۳۰ مامور پلیس امروز پنج‌شنبه سوم نوامبر به چند محل اسکان پناهجویان در شهرهای ناگلد و ویلدبرگ در ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غرب آلمان یورش بردند.
 
پلیس و دادستانی آلمان در بیانیه‌ای مشترک گفته‌اند: "پناهجویان افغان مظنون به این هستند که چندین بار به یک پناهجوی ۱۷ ساله ایرانی تجاوز کرده‌اند و از این اقدام خود فیلم گرفته‌اند".
 
آلمان طی یک سال گذشته پذیرای حدود ۹۰۰ هزار پناهجو بوده که نیمی از آنها از سوریه، عراق و افغانستان مهاجرت کرده‌اند. این در نقاط مختلف آلمان در مکان‌هایی مثل هتل‌ها، مغازه‌ها و سالن‌های ورزشی اسکان داده شده‌اند.
 
ازدحام جمعیت در این پناهگاه‌ها و کمبود فضای خصوصی و انتظار طولانی برای روشن شدن وضعیت اقامت، پیش از این هم باعث ایجاد تنش، برخورد و تعرض شده است.
 
در بعضی از این پناهگاه‌ها اختلاف‌های مذهبی یا قومی و نژادی باعث درگیری می‌شود و در مواردی هم زنان و کودکان در معرض آزار و سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.
 
در یکی از موارد تکان‌دهنده اخیر یک مرد سوری در جریان یک دعوای خانوادگی سه فرزندش را از پنجره طبقه اول یک ساختمان به بیرون پرتاب کرد که دو نفر از آنها به شدت زخمی شدند. این مرد به جرم اقدام به قتل به ۱۵ سال زندان محکوم شد.
 
در دادگاه این مرد سوری گفته شد که او تلاش کرده فرزندان یک تا سه ساله‌اش را بکشد تا همسرش را به دلیل "خدشه‌دار کردن ناموسش" مجازات کند.
+158
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    مثل اینکه این قضیه ته دراز دارد! :o
    2
    65
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    "پلیس آلمان هفت پناهجوی افغان را به ظن تجاوز مکرر به یک نوجوان ایرانی و فیلم گرفتن از این اقدام خود بازداشت کرده است. در دادگاه این مرد سوری گفته شد که او تلاش کرده فرزندان یک تا سه ساله‌اش را بکشد تا همسرش را به دلیل "خدشه‌دار کردن ناموسش" مجازات کند.". همه ی این ها که خواندید و می خوانید به خاطر نبود آزادی و تعادل و نیز کالا بودن زدن در نتیجه ی دین و فرهنگ پست در زندگی خاورمیانه ای است که منجر به عقده های جنسی و سپس خشونت و تجاوز می شه!
    20
    69
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    حیونهای وحشی .وحشیگری و تجاوز توی خونشونه
    11
    180
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Botol - مونیخ، آلمان

    این بچه مسلمونهای کلاس قرآن رفته بدرد همان جامعه عقب افتاده و خرافاتی خودشان میخورند.اروپا جای امثال شما نیست.گورتان را گم کنید.
    7
    161
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    boysboys - مونیخ، آلمان

    نمیدونم چرا اخیرا بیشتر خبرهای مربوط به تعرض و تجاوز در مورد پسرهای نوجوان هست انگار لواط و پسر بازی خیلی بیشتر طرفدار داره تا زن.اون از آقای طوسی اینم از پناهجوهای افغانی و یا خبر مربی ورزش و ...که اخیرا چاپ شده بود.شاید هم بچه خوشگل ها زیادتر شدن؟ و همه.. شدن.یه نمونه دیگش هم شرکت کیونت که البته فقط تشابه اسمی بود. ;)
    34
    75
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    ایرانیان مقیم خارج با این افغانی ها اصلا ارتباط برقرار نکنید ..به عنوان اینکه فارسی صحبت میکنند ...امیدوار م که دولت ایران همه اینها را بیرون کنه..و خارج از کشور اصلا محل سگ بهشون نگذارید ..منکه از این به بعد میدونم چطور رفتار کنم ..با اینها ..
    51
    185
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Persian-turk - استکهلم، سوئد

    [::oghab - هلسینکی، فنلاند::]. و البته کتک مفصلی هم از اون افغان‌ها نوش جان خواهید کرد. ما که حوس کتک خوردن نداریم پس با همه با احترام بر خورد می‌کنیم.
    119
    18
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    همشون بی‌ شرافت و پلید هستند
    27
    108
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانی‌ دبش - تهران، ایران

    البته باید بدونیم که افغانها رابطه با پسر رو از بچگی‌ باهاشون انجام میدان به خاطر همین برای اونها این به حساب تجاوز نمیاد فکر می‌کنن چون دیگران این کار رو با اونا انجام دادن اینها هم باید همین کار را انجام بدن !!!!!!!!!!! خدا به همه انسانها راه زندگی‌ خوب و سالم رو نشان بدهد
    7
    94
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    حالا بازم بگید ایرانی‌ها میزبانانِ خوبی‌ نبودند . من یه بار گفتم افغان‌ها جوابِ محبتِ ایرانی‌‌ها را با قتل و تجاوز و قاچاقِ موادِ مخدر دادند ، صدایِ همه در اومد. حالا خوب شد ؟! این که دیگه پلیسِ ایران نیست .
    13
    98
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    manueal2 - لاس وگاس ، ایالات متحده امریکا

    raha 1984 - هامبورگ، آلمان فک کنم از وقتی سوسیال گذشته قاطی کردی یک مشت سوسیال بگیر آدم شدن ون ایرانیهای وحشی به زنهای آلمانی تجاوز کردن همینجوری نوشتی وحشی زاده
    106
    15
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    [::manueal2 -.......... بی انصاف امیدوارم کسانت به این درد برسن و سرشون چنین بلایی بیاد مفت حخور .... تحمیلی امریکا.برگرد به وطن اصلیت....
    8
    58
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    این بدبخت دختر نوجوان ۱۷ساله بوده .در متن اصلی خبر در رادیو فردا خبر را اصلاح کنید.در ضمن با اون نام جعلیت و هویت جعلیت بی بتگیت هویداست .... تو چته خودتو میخای نخود آش کنی.از آدم نما های..... چون تو حالم بهم میخوره.اینجا سایت نامش ایرانیان است ....برو به ...خودت اجنبی ... ..
    6
    55
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران

    اینها میان ایران نهایت یه اه و پیف بشنوند اما تو پاکستان بی دلیل به شدت کتکشون میزنند یا میکشن شون . بعد اونوقت فرت و فرت میگن ایرانیها به ما ستم کردند . ایران مرزها رو کامل ببنده که به اینها ستم نشه برن همون پاکستان . بینهایت پرونده قتل و دزدی و تجاوز و بیزینس مواد مخدر که افغانها تو ایران دارند اگه یه گروه مهاجر تو یه کشور میزبان داشت کشور میزبان ممنوع الورود که هیچ اعلام جنگ داد بود . چرا مردم ایران میونه خوبی با افغانها ندارند؟ مراجعه کنید به پرونده های قطور جرم و جنایت این افراد به خصوص در شهر ها و استانهای که حق اقامت دارند و دوم که در مورد تمام مهاجران به صدق میکنه فقر فرهنگی و معضلات فرهنگی که سالها پیش در ایران حل شده اینها دو باره با خودشون میارند و به جامعه تحمیل میکنند مثل خشونت علیه زنان افراطی گری مذهبی یا سنتی و. (همه اینها با استثسنا قراردادن یک عده افغانهای شریف و فهمیده ).
    12
    57
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    londonlondon - لندن، انگلستان

    دقیقا همینطوره در افغانستان این یک کار عادی هست با اونها می‌کنن در بچگی‌ و اونها ادامه میدن ولی‌ کلا مردهاشون خیلی‌ چندش آوران یه جوری به آدم نگاه می‌کنن انگار حیوون از قفس در اومدن
    8
    63
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    dorood bar shah - نمور، بلژیک

    اینایی که طرفدار افغانیها هستن افغانی هستن۰چه بدونن چه ندونن۰البته میتونن از مادراشون بپرسن
    7
    53
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه

    هاها، بیعقل های این سایت چه غوغای به راه انداخته اند اینجا! معلوم نیست داستان چه بوده، طبق آخرین اخبار جرمنی پولیس همه متهمین را آزاد کرده و هیچگونه جرم را نتوانسته ثابت بکند. قبیله گرایان ایرانی باید این نکته را در نظر بگیرند که تا زمانیکه جرم ثابت نشده افراد بیگناه هستند.
    22
    0
    دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    استالین - ولادی وستوک، روسیه

    [::oghab - هلسینکی، فنلاند::]. مطمئین باش هر برخورد که شما در برابر افغانها داشته باشید عین همان برخورد را احساس خواهید کرد. این رسم روزگار است. در ضمن شماها که نوددونوه فیصد تان پناهنده گان دروغین هستید. معلوم نیست با چه حقه و کلک سر دولت فینلند کلاه دروغین گذاشته اید. همه شما مفتخوران سوسیال بگیر ایرانی در اوروپا باید برگردید ایران. ;)
    22
    0
    دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.