ادامه افشاگری درباره تجاوزهای جنسی؛ این بار در جبهه!

کیهان لندن - پس از افشاگری‌ها در مورد تجاوز جنسی به نوجوانان پسر که پرونده سعید طوسی و پرونده مدارس فوتبال نقطه اوج آن بود، حالا یک شهروند قمی در اقدامی افشاکرده در زمانی که نوجوانی ۱۴ ساله بوده و داوطلبانه به برای حضور در جنگ ایران و عراق به جبهه رفته مورد تعرض قرارگرفته است.
 
او در روزهای گذشته با انتشار عکسی از خود در خط مقدم جبهه حکم شکایت از فرد متجاوز و عدم پیگیری مسئولان قوه قضائیه را پس از گذشت دو دهه از پایان جنگ، رسانه‌ای کرده است. این فرد با پوشیدن یک کفن نمادین که بر روی آن نوشته شده «اشتباه کردم در ۱۴ سالگی به جنگ رفتم»، بنری با این مضمون به دست گرفته است: «۱۴ ساله بودم که در جبهه مورد آزار جنسی قرار گرفتم. آن زمان مدیر کل بی‌لیاقت اطلاعات کجا بود؟!»
+463
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    هردم از این گلستان گلی‌ در می‌‌آید. گویند که شیطان دیروز گفت از ترس طوسی سجده نکردم شاهد هم دارم جنتی. امروز هم خواجه نصردین طوسی اعلامیه داده. که من هرگونه خویشاوندی را با قاری طوسی تکذیب می‌‌کنم . یواش یواش این بوی گند دارد ما را مسموم می‌‌کند. یک آدم سالم در این دولت امام زمان وجود دارد ؟ هفتیر کش بچه باز ، دزد .این هم از این . شده بیت خلافکاران
    24
    205
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    احتمالا آقاى مدیر کل اطلاعات خودش مشغول تدریس قرآن بوده!
    27
    216
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

    آن زمان مدیر کل بی‌لیاقت اطلاعات مشغول تدریس به سعید طوسی بود. حکومتی متشکل از دزدها و لواط کارها و زنا کارها و غارتگرها. مبارک است انشالله. حالا میفهمین برای چی چلاق تقی از بچگی سعید طوسی رو در دامن خودش بزرگ کرده ؟ اون هم طلافی کاری که اسید علی با خودش کرده سر بچه قران خونها در اورده.
    20
    129
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان

    از جمهوری لواطکار عسلامی بیشتر از این تقع نمیره خب. حالا اینا کسانی هستند که رو کردن. باید ببینی چند ده هزار نفر هستند که از ترس آبرو حرفی بمیان نیاورده اند. حکومتی که دست یکمشت تازی همجنسباز باشه از این بهتر نمیشه.
    21
    165
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    برادر جبهه رفته خوب گوش کن.تو در سن 14 سالگی جبهه رفتی و مسئولانت برای رسیدن بقله بلند اسلام عزیز بتو تجاوز کردند. یادت باشد که همزمان با تو کودکان 10 ساله از مدرسه بسوی جبهه حق علیه باطل رفته و بدلیل غلمان مناسب بودن مدتها در جبهه باسلام خدمت میکردند و چون مسئولان بوعده های خود نسبت باین غلمان زمان وفای بعهد نکردند لذا کار بدرگیری لفظی کشیده شد و اخر این غلمان در سن 12 سالگی در جبهه حق علیه باطل شهید راه بهشت شد. حالا تو با این ریش وپشم و گذشت 30 سال از تجاوزات کفار به مرزتو توقع داری بدرخواست تو رسیدگی شود. برو فورا ان کفن را از تنت خارج کن و چون این تجاوز بمرز تو قابل اثبات نیست و شامل مرور زمان شده .پیگیری بیشتر تو سبب لکه دار شدن خون شهدا خواهد شد. برو شیطان را لعنت کن و از خر ان شیطان هم پیاده شو والا طرفداران سعید طوسی بسراغ تو خواهند امد و ترا بعنوان عامل اسرائیل یا امریکای جنایتکار محاکمه خواهند کرد. از ما گفتن بقیه را خود دانی
    24
    141
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    خلاصه(یکی)از تشت ها از بالای بام بزمین افتاد.
    9
    75
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    باید خون گریه کرد برای عدالت اسلامی اینا. توجه کنید این اسلام و دین و شیعه اس که داره توسط اینا توسط خودشون نابود میشه. شک نکنید میگیرندش و تهدیدش میکنند و بعد یه اطلاعیه میدن که طرف مشکل روانی داشته و اصلا جبهه نبوده . به این میگن اسلام ناب محمدی به شیوه ولایت فقیه که همون معاویه زمان هستش
    11
    89
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    ای ملت بدبخت، منتظر ظهور کدامین ستاره اید؟
    10
    109
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    یه روزی میرسه که میفهمیم همه اینا از دم بله اهل حال بودن وغلمان باز خدا بخیر کنه سر شاخه این نماد کی باشه
    8
    85
    ‌چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    حالایه چیزی شده شما به خاطر دل رهبر کل کچل مکارم شیرازی و .. گشاد نوری همدانی که پیام با دستمال یزدی 10 هزار متری داده بود که در 7 آباد امسال در پاسارگارد ملت شعارهایی که برای رهبر ان قلاب بوده به کوروش داده اند که این دستمال بقدری بزرگ بود که در کتاب گینس هم نمیشه ثبتش کرد ببخش . حداقل به خاطر چلاقی دست آقا که دیگه از صابون گلنار و عروس هم بخاطر سعید طوسی نمیتونه استفاده کنه ببخش .
    3
    33
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان
    خیلی متاسفم برای سرباز وطنم مثل خیلی از هموطن های دیگر. ای کاش راهی پیدا شود تا با یک مسئول و یا متعهد در رشته پزشکی در میان بگذاری. باری مشکلت مشکل ماست.
    12
    14
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان
    مشکلی نیست که آسان نشود .. مرد آنست که هراسان نشود. پنج نکته وجود دارد که اگر در برخورد با ضربه های زندگی مورد توجه قرار گیرد نتیجه ای مطلوب به دنبال خواهد داشت. .. در برابر ضربه ها واقع بین باشیم. ..- هنر روبرو شدن و پیکار با ضربه های سخت را فرا گیریم. ...- ضربه های زندگی را تجربه آموزی تلقی کنیم. ...- شوخ طبعی و داشتن نگرشی طنز آمیز، را در لحظات دشوار زندگی از یاد نبریم. 5- یک روحیه ی نیرومند را در خود پدید آوریم.
    17
    4
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد
    جالب است که این جریانات تازه حالا رو میشود. وقتی من در جبهه بودم دستور گرفتیم که یک شهید را برای ثبت و ارسال جسد به خانواده، پیش پزشک قانونی ببریم. جنازه پسری بود بسیجی‌ حدود ۱۳ - ۱۴ ساله. دکتر جسد را معاینه کرد و رنگ به رنگ شد. پرسیدم دکتر چه شده؟ گفت به این پسر ۲۰ تا ۳۰ بار تجاوز شده! اشک در چشم هر دویمان حلقه زد. توافق کردیم به خانواده‌اش چیزی نگیم.
    5
    18
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    تفکراسلامی‌ جان کجائی، ببینی‌ چی‌ به سر بچه مسلمون آوردند، اونهم تو جبهه‌ !
    1
    22
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    احمد سوئد. دکتر نگفت ان تجاوزات کفار که به سر زمین این غلمان اسلام عزیز صورت گرفته یعنی 20 تا 30 بار در یک روز بوده و یا در مرحله قبل از شهادت بوده یا اینکه این غلمان شهید شده بر اثر همین تجاوزات کفار لامصب به سر زمین این مسلمان در دفعات مکرر صورت گرفته و یا اصلا چطور شد که این غلمان شهید شد؟؟ چون همه اینها در نامه اعمال این شهید ثبت میشود و در روی پل صراط باید ان متجاوزین بی رحم مورد باز خواست قرار گیرند. البته ان روحانی همراه این جوان باید شهادت بدهد که در حال حاضر این جوان در بهشت است یا در سر پل صراط روی ترافیک گیر کرده. اخر این درست نیست که تکلیف این رزمنده شهید شده را روشن نکنید و همینطوری دفن کرده باشید.
    4
    10
    یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.