کلوزه کفش‌هایش را آویخت

میروسلاو کلوزه رسما به دوران بازیگری‌اش در فوتبال پایان داد.
 
به گزارش Goal، این مهاجم ۳۸ ساله اگر چه کفش‌هایش را آویزان کرد، اما به زودی در قامت کارآموز در کنار کادر فنی تیم ملی آلمان رؤیت خواهد شد. او در این باره گفت:
 
یک دوره آموزشی خصوصی مربیگری را خواهم گذراند و هدفم این است وارد این عرصه شوم. من در تیم ملی بزرگترین موفقیت‌هایم را جشن گرفتم و دورانی بی‌نهایت زیبا و فراموش‌نشدنی داشتم؛ از همین رو با کمال میل و اشتیاق به این مجموعه برمی‌گردم. طی ماه‌های اخیر تاکید داشتم به کارم به عنوان بازیکن باشگاهی ادامه دهم، حالا هم چیزی عوض نشده است. در میدان می‌مانم اما با نقشی جدید.
 
لوو نیز گفت:
 
ما همیشه به میرو باور داشتیم وداریم. از این رو بسیار خوشحالم که یک بار دیگر به تیم ما می‌پیوندد. او چه به لحاظ بازی و چه به لحاظ شخصیتی یک الگو است که برای رساندن تیم به موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. من به خوبی می‌توانستم او را در قامت مربی تصور کنم و حال با کمال افتخار و مسرت در مجموعه تیم ملی آلمان برای رسیدن او به آن جایگاه حمایتش خواهیم کرد. مطمئنم هم ما مربیان و هم بازیکنان از حضور و اثرگذاری میرو سود خواهیم برد.
 
کلوزه که با زدن ۷۱ گل در ۱۳۷ بازی ملی رکورددار گلزنی برای مانشافت بود، پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۴ از دیدارهای ملی کناره‌گیری کرد. آخرین تیم باشگاهی اش هم لاتزیو بود که قراردادش با آنها تابستان اخیر به پایان رسید. شب گذشته اعلام شد او به زودی به عنوان کارآموز فعالیتش را در کنار یواخیم لوو آغاز خواهد کرد.
+12
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.