صحبتهای جنجالی مهران مدیری در طنزی در مورد آقازاده هاو رانتخواری

+186
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    که البته شانس نیست ، تبانی ، خیانت ، چپاول ، فساد اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی ، نظامی ، دینی .....هست
    1
    33
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    البته بعضی ها هم شانس میارن همیشه رو دور هستند، نه بخاطر هنرشون بلکه بخاطر پارتی بازیهاشون. طنز 50 سال پیش بازی میکنن و هنوز رو بورسن چرا؟ چون هنوز به هیچ احدی تو همون کشور اندازه ایشون بهشون گشاد داده نشده؟ از قراردادهای کیلویی صدا و سیما که بدون هیچ مزاحمت و سنگ اندازی براش بود خسته میشه، چون دلش تبلیغ کردن و پول بیشتر میخواهد و میزنه تو کار سینمای خانگی. باز اینجا هم شانس میاره و هرجور دلش میخواهد کار می کنه، چندتا نیمه تموم و سرکاری که اصلا نیازی به عذرخواهی هم نداره. چندتا هم پر از تبلیغات و بدون محتوی چون تجارت براش اهمیت بیشتری داره. اما باز تا میگن سینمای ایران تکون خورده و میلیاردی فروخته باز از سینمای خانگی خسته میشه و قول کار سینمایی میده تا باز مثل قبلی که برای فیلمش فیلم های هنری را کشیدند از روی پرده پایین فیلم آقا بره بالا. تازه مثل کارهای ده نمکی هم تا چندماه اضافه براش استثنا قائل میشن. این آخرها هم میره جلوی دوربین و سیگار میکشه باز ککش هم نمیگزه. تا اینکه بالاخره از رانت ها و پارتی هاش یکی از بزرگترین کارگردانان مملکت به ستوه میاد و حرف میزنه.
    13
    16
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    اما چون بلده و میدونه چطور خودش را روی بورس نگه داره، همه همیشه ازش تبلیغات مثبت میبینن تا واقعیات منفی. مثل همین سایت که دوباره شروع کرده به کار تبلیغاتی روی ایشون و قراره روزی دوتا کار از ایشون ببینیم. البته من که صد در صد نفهمم. اما چرا انتقادات کارگردانان بزرگ ایران از شبکه ها پخش نمیشه برام جای سواله؟ وقتی اونها که میفهمند و از رانت و پارتی بازی اینها پرده بر میدارن چرا حرفی زده نمیشه؟ سایت ها و شبکه های به اصطلاح آزاد چرا مانوری روی این مسایل ندارند؟
    11
    14
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش
    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. توکه بلدی اینقدرخوب تحلیل کنی چرا به هموطنان خودتوهین می کنی؟؟
    6
    5
    ‌پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::خورشیدخانم - وین، اتریش::]. جوابتون را در همون خبر دادم. بی جهت جو دهی نکنید که " رشتی جماعت" توهین محسوب نمیشه همانطوری که" تهرانی جماعت" توهین نیست، کرد جماعت، لر جماعت، اصفهونی جماعت، ترک جماعت، یزدی جماعت، شیرازی جماعت، بوشهری جماعت، آبادانی جماعت و غیره توهین محسوب نمیشه. شما عوض ایرادگیری کمی ادبیات فارسی که زبان مادریتون میشه را تقویت کنید!
    5
    3
    جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.