انتقاد علی مطهری از افتتاح مجلس دهم با قرائت قرآن سعید طوسی

 نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی می‌گوید افتتاح دوره‌ی کنونی این مجلس با قرائت قرآن توسط سعید طوسی، قاری متهم به تجاوز به کودکان، شائبه‌ی ترساندن شاکیان او را دارد.
 
علی مطهری با بیان این‌که طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌ی سعید طوسی را «طبیعی» نمی‌داند به خبرگزاری رسمی "مجلس" (خانه ملت) گفته: «وقتی فردی چنین پرونده‌ای دارد چرا در یک مراسم رسمی کشوری مانند افتتاحیه مجلس دهم از او به عنوان قاری استفاده می‌شود؟ طبعا این شائبه پیش می‌آید که می‌خواهند شاکیان را بترسانند تا دست از شکایت خود بردارند.»
 
وی در انتقاد از روند رسیدگی به این پرونده، اضافه کرده: «همین طولانی شدن، باعث شده که برخی شاکیان به رسانه‌های بیگانه پناه ببرند و بعد متهم به معاونت در جرم شوند.»
 
آقای مطهری هم‌چنین در پاسخ به کسانی که می‌گویند رسانه‌ای شدن پرونده سعید طوسی باعث «تضعیف نظام» است، گفته: «ظاهرا مقامات قضایی، رعایت مصلحت خودساخته را کرده‌اند که مثلا چون متهم، قاری قرآن است بهتر است به طور جدی پیگیری نشود، که البته این روش اشتباه است و با عدالت اسلامی و علوی سازگار نیست.»
 
این عضو ارشد مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «طبیعت رسانه، کشف حقیقت و احقاق حقوق خسارت‌دیدگان است» افزوده: «البته اثبات این‌گونه اتهامات بسیار مشکل و گاه نشدنی است مگر اینکه متهم اقرار کرده باشد. در این میان، برخی رسانه‌ها هم دنبال هدف خودشان یعنی ضربه زدن به جامعه اسلامی هستند.»
+167
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    علی یور تو که دیگه اخرشی !!!! اینهمه مدرک و اقرار باز هم شک ایول بابا !!!!
    5
    60
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    مجلس هم از سعید بلا میترسه 😂😂
    2
    83
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    شاید به همین دلیل مجلس دهم به گ..رفت! :o
    3
    75
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷. ۳۴. Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا. حقشون بترسن بابا خیلى خطرناکه چی دیدی یدفعه مبینی درها قفل شد دوربینها خاموش شد همه رو درو کرد کی دیدش ندیدش بیا و ثابت کن تو این دادگاههای من هم بودم هم میترسیدم
    2
    15
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    اینچنین حکومت و دولت و مجلسی اگر قاری قرآنش غیر از این باشد جای تعجب است ، جنس جور جوره خدا را شکر ،مصوبهء اهدای رایگان وازلین مرغوب به نمایندگان مجلس به زودی امر به ابلاغ خواهد گردید!!سختی کار هم فراموش نشود ، ای جان چه گلهایی
    1
    21
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    shablizim - لندن، انگلستان
    اینهم مثل پدرش کله ش بوی قورمه سبزی میده دغدغه علی مطهری همه ش اینه که چرا طولش دادین که خانواده شاکیان بروند به صدای آمریکا پناه ببرند و پنج سال پرونده را طولش دادین یکجوری سریع جمعش میکردین حالا با اثبات جرم یا تبرئه چون اصلا فکرش به قربانیان تجاوز طوسی اصلا نیست همه ش نگران وجهه نظام و مجلس دهم است اتفاقا اینجور جرائم اگر بعد از اثبات علنی بشه دیگر چه کسی تو این نظام کوفتی تون جرآت داشت تو خیابون راه بره یا خودش رو نماینده جایی بکنه نگرانی علی مطهری از اینه که میدونه اینا همه شون اینکاره ا ند و اگر این سنت باب بشه یکروزی دامن بقیه شون را هم میگیره از اول این انقلاب منحوس یکی از بهتربن حربه های این آخوندها این بود که مخالفین نظام را به انحراف اخلاقی متهم میکردند که شخصیت اجتماعی اش را نابود کنند خمینی هم میدونست این قشر از دم گرفته منحرف و فاسدند دستور تآسیس دادگاه ویژه روحانیت را داد که مسائل اخلاقی و کثافتکارهایشان غیر علنی توسط یک آخوند رفع و رجوع بشه و تشت رسواییشون از بام نیفته ولی ظاهرا در ماجرای طوسی بدجور گیر افتادند چون طوسی توبه نامه امضا کرده خلاصه یک مهره سوخته است
    3
    13
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    در نظام اسلامی از این سعید طوسی ها زیاد است.گر حکم شود که مست گیرند :درشهر هرآنچه هست گیرند...سران نظام میترسند که کش دادن این مسائل دامن خودشان را هم بگیرد.
    0
    12
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    به نظر من یه فکری باید برای بچه بازها کرد که به جون بچه های مردم نیافتن . به هر حال اینم یه گرایش جنسیه . خود خدا هم از بیخ با این قضیه مخالف نیس وگرنه غلمان های مرواریدی رو به مومن ها وعده نمیداد . یه زمانی همجنس باز بودن بیماری بود و امروزه به عنوان یه گرایش پذیرفته شده . یه فکری هم باید برای امثال سعید طوسی کرد . شاید بیچاره آدم خوبی باشه و به هر دلیلی بچه باز شده . مثلا میشه سن سکس آزاد رو از 18 به 16 تغییر داد و اونوقت پسرهای 16 ساله که اواخواهر و گی هستن میتونن به میل خودشون با امثال سعید طوسی باشن و این آدم ها با این گرایش به بچه های معصوم مردم تجاوز نکنن
    4
    6
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.