انتقام عجیب نوجوان ۱۶ ساله از مرد موبایل‌فروش

 نوجوان ۱۶ساله وقتی بر سر قیمت تعمیر موبایل با مرد موبایل‌فروش بحثش شد، تصمیم گرفت از او انتقام بگیرد اما نقشه او هم موبایل‌فروش را به دردسر انداخت و هم خودش را.
 
 چند روز پیش مردی نزد مأموران پلیس فتای مشهد رفت و از فردی که دردسر بزرگی برایش به‌وجود آورده بود شکایت کرد. او گفت: فرد ناشناسی با درج آگاهی رهن آپارتمان در یکی از سایت‌های اینترنتی مرا به دردسر انداخته است. او شرایط رهن آپارتمان را مبلغ پایینی درج کرده و شماره تلفن مغازه موبایل‌فروشی مرا در این آگاهی منتشر کرده است و همین باعث شده که افراد زیادی با من تماس بگیرند و برایم مزاحمت ایجاد کنند.
 
حتی وقتی می‌گویم که شماره تلفنم اشتباهی درج شده است، عصبانی می‌شوند و ناسزا می‌گویند. از طرفی چون مشتریان مغازه‌ام هر روز با همین تلفن تماس می‌گیرند، این مسئله باعث شده که در کارم نیز با مشکل روبه‌رو شوم. با شکایت این مرد، تیمی از مأموران وارد عمل شدند و در بررسی‌های تخصصی موفق شدند فردی را که شماره تلفن موبایل‌فروشی را منتشر کرده بود شناسایی کنند. او نوجوانی 16ساله بود که پس از دستگیری گفت:
 
چند روز قبل برای تعمیر موبایلم به مغازه تعمیر و فروش موبایل رفتم. در پایان بر سر مبلغ با شاکی بحثم شد و پس از آن وقتی چشمم به شماره تلفن مغازه‌اش افتاد تصمیم گرفتم با او شوخی کنم. من خبر نداشتم که کارم جرم است و فقط برای شوخی و انتقام شماره تلفن او را در یک آگهی درج کردم و نمی‌دانستم که خودم هم دستگیر می‌شوم و به دردسر می‌افتم. به گفته سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، با اظهارات پسر نوجوان برای او قرار قانونی صادر شد و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
+24
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    آقا ولش کنید ، گناه داره ، فکر کنید که آقازاده هست ، فکر کنید قاری هست
    6
    100
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی

    روزانه شاهد قتل و جنایت و سرقت در کشور مان هستیم حالا این بنده خدای کم سن و سال چه میدونسته چکار میکنه که بهش گیردادین ؟
    1
    32
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Botol - مونیخ، آلمان
    طبق قانون شرعی اسلام سوع استفاده از املاک شخصی فردی که لاکن منجر به صدمه و آزار او شود.حکم اعدام است. خخ خخ خخ
    1
    7
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.