عکس روز : یه خارجی بیاد تو قسمت زنونه متروی تهران بشینه فک میکنه زامبی ها حمله کردن

+152
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    محدودیت بیش از اندازه نتیجش می شه همین. رژیمی که کلا به زن به عنوان موجودی دارای نقص فکری و فقط برای کار خونه و بچه داری نگاه کنه نمی شه توقع داشت مرداش بهتر رفتار کنن. البته دین اسلام کلا عقب افتاده هست چه سنی و چه شیعه حالا ایران و عربستان دیگه نوبر و مسخره تر از بقیه هستن.
    134
    170
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

    مردم که گناه ندارند،میخوان برن خونشون. جمعیت زیاد، مدیریت ضعیف .
    3
    53
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    اول بگم مرگ بر هرچی نگاه هرز و هوس بازه. اما تو این عکس قبل از اینکه نگاه هرز جلب توجه بکنه بدبختی مردها در قبال زنان جلب توجه میکنه، که اونجا داره آبمیوه و ربشون میزنه بیرون اما این طرف خیلی سانتی مانتال و شیک و مجلسی هرکی یک صندلی نشسته. زنونه شلوغ بشه حق دارن بیان تو مردانه اما مردانه شلوغ بشه مردها حق ندارن برن تو زنونه. بعد هم میگن برابری.اصلا انسان نه، شما بگو گوسفند،گاو و شتر هم بیاری مشخصا همشون کله اشون بجای اون جمعیت شلوغ و پر بو و پر سر و صدا به سمت آرامش و خلوتی میچرخه.
    2
    12
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    خامنه‌ای که به لندن یا اسپانیا میرود برای سر زدن به املاکش با هواپیمای شخصی‌ آیا مردانه یا زنانه کرده است.
    15
    19
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران
    [::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. اخی فاطی کماندو ها زینب نانچیکوها خیلی از حرفتون خوششون نیومده چون خلاف وظیفه و تعریفیه که حاج اقای رو منبر داده .
    1
    7
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران
    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. نه اینطور که میگید نیست تعداد واگن بانوان خیلی کمتر از اقایونه و این عکس البته تو ساعات خاصی گرفته شده من با مترو هم هر ا گاهی اینور اونو رفتم واگن زنان معمولا خیلی شلوغه . فکر کنم اینجا بحث قصد و غرض و هوسبازی نیست احتمالا دارند دستفروش مترو که معمولا قسمت خانمها میان نگاه میکنند
    1
    5
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::غریبه_021 - تهران، ایران::]. کاملا درست میگی اما یکمقدار مبحث پیچیده و جنجالی میشه و هرکسی از ظن خودش از حرفها برداشت میکنه (منظور دیگران هستند نه شما)برای همین سعی میکنم با توضیحات عرض کنم. تو کشور ما بحث برابری و آزادی خیلی داغه و همه زنان یکجورایی دائما در حال غر زدن هستند. در صورتی که در برخی اعتراضات (نه همه شرایط) واقعا حق با زنان نیست. در مورد مترو که عرض کردم درسته من ایران نیستم و از شرایط با خبر نیستم اما آخرین بار که ایران بودم با دوستی به مقصد بازار تهران از طریق مترو در حرکت بودیم. اونجا با صحنه ای مشابه همین عکس روبرو شدم و گفتم اینجا که مختلطه و اونور هم خالی، بیا بریم اونطرف. گفت خانم ها میتونن بیان اینور ولی آقایون نمیتونن برن اونور. پرسیدم یعنی قسمت زنان شلوغ بشه میتونن از بخش مردان استفاده کنن اما اگر اینجا مردها له هم بشن و اونطرف خالی باز اجازه نمیدن؟ گفت نه! اتوبوس ها هم همین شرایط را دارند و اگر شلوغ بشوند میتوانند به بخش مردان بیان اما اگر مردانه شلوغ باشه و زنانه خلوت باز مردان حق استفاده از آن بخش را ندارند.
    1
    4
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    همه اینها قابل توجیهه که بخش زنان کوچکه و برخی از بانوان بدشون میاد مرد سمتشون بیاد و انواع و اقسام توجیهات آبدوخیاری. من به استفاده بانوان از بخش مردان اعتراضی ندارم و به قانون عدم ورود مردان به بخش زنانه هم نیز! بحث من اعتراض مسخره ای است که وقتی بهترین و آسوده ترین امکانات در برابر مردان در اختیارشون هست باز می کنند. بعد انتظار مختلط شدن استادیوم های ورزشی را هم دارند. به شخصه معتقدم این یک مورد اعتراض واقعا مضحک بود. همانطوری که وقتی یک خانم میاد تو بخش مردان و مرد از جاش بلند میشه که اون خانم راحت بشینه و اذیت نشه زنها هم باید همین نگاه را به مردان داشته باشن تا بتونیم به نتیجه واقعی برابری زن و مرد برسیم. در مقابل این قضیه هم اگر زنانه شلوغ باشه و مردانه خلوت و قانون عدم ورود زنان به بخش مردانه هم بگذارند چه بسا همین اتفاق برای زنان بیافته.
    1
    2
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.