مرگ کودک‌ربا؛ ساعتی پس از دستگیری

مرد ۴۴ ساله پس از ربودن کودک ۸ساله، درخواست ۱۰۰ میلیون تومان پول کرد اما پس از ۲۴ ساعت به دام افتاد. او پس از دستگیری، هنگام انتقال به اداره آگاهی جان باخت.
 
ظهر چهارشنبه گذشته زنی هراسان به اداره پلیس رفت و گفت که مردی به نام حمید فرزندش را گروگان گرفته و برای آزادی او 100میلیون تومان خواسته است. زن جوان مدعی بود که پس از مرگ همسرش، با فرزندش زندگی می‌کرده اما از مدتی قبل با حمید در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و وی حالا با ربودن پسرش تهدید کرده که اگر 100میلیون تومان دریافت نکند، او را خواهد کشت.
 
کارآگاهان از زن جوان خواستند به بهانه تحویل پول با گروگانگیر قرار بگذارد و او برای اینکه حمید به موضوع مشکوک نشود با وی وارد مذاکره شد و در نهایت قرار شد 15میلیون تومان به او پرداخت کند. مرد آشنا بعدازظهر پنجشنبه در محل قرار در شهرستان دماوند حاضر شد و به این ترتیب به دام پلیس افتاد.
 
حمید پس از دستگیری به جرم خود اقرار کرد و گفت به‌خاطر بیکاری و مشکلات مالی نقشه آدم ربایی طراحی کرده تا از زن جوان پول بگیرد. او گفت طی 24ساعتی که کودک در اختیارش بوده، او را در پارک نگه داشته و همانجا با هم خوابیده‌اند و به این امید بوده که بعد از گرفتن پول، گروگان را آزاد کند.
 
او که سابقه دار است و اعتیاد هم دارد پس از دستگیری سوار خودروی انتقال متهمان شد تا به اداره آگاهی پایتخت برود. از سوی دیگر کودک 8ساله تحویل مادرش شد اما ساعتی بعد هنگامی که خودروی متهمان در نزدیکی اداره آگاهی تهران بود متهم داخل ماشین حالش خراب شد.
 
او که سابقه بیماری قلبی هم داشت ناگهان از حال رفت و مأموران، اورژانس را خبر کردند. با حضور اورژانس و انجام معاینات مشخص شد که متهم جان باخته و به‌احتمال زیاد دچار سکته قلبی شده است. در چنین شرایطی گزارش مرگ وی در اختیار قاضی محسن مدیر روستا، بازپرس جنایی تهران قرار گرفت و او در محل حادثه حاضر شد. با انجام بررسی‌ها، قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.
+12
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

    سریعترین مجازات ممکن.
    2
    23
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Elish - وگن، سوئد
    بهتر..یه مفتخور کمتر
    6
    24
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.