تجمع هزاران نفر در اطراف آرامگاه کوروش.

+269
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    اروپاییان جهان اول در خانه ها و شهرهایشان شادی می کنند ولی ما جهان سوم عادت داریم معبد بسازیم و غم در خانه و شهر خود و شادی سالیانه در قبرستان باشیم .
    218
    25
    جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    البته این تجمع را از ما ترکهای ازربایجان یاد گرفته اند ما ده ها سال هست شروع کردیم و آنها ( افشین ها ) را راه ندادیم رفتند سراغ کویر بر سر قبر مادر سلمان ولی ما در قلعه بابک پدر واقعی و حقیقی و با مدرک ناب ، میلیونی جمع می شدیم و آنجا را بستند ولی حالا در تمام جامعه فعال حضور داریم و نماینده های 100 هزار نفر جوان ما در تراختور تشریف دارند !
    227
    24
    جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش

    زادروز کوروش کبیر را به همه اقوام و مذاهب و اسیران و بردگان و آزادیخواهان جهان شادباش میگویم. بویژه هم میهنان دلاور لربختیاری
    20
    182
    جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    یکی به پان مغول ها و پان شیعه ها آب قند بدهد . الان که سکته بکنند !!! . این بدبخت بیچاره ها آرامگاه کوروش کبیر مقبره مادر سلیمان و اتشکده اذر گشنسب را تخت سلیمان میدانند ! این نشان می دهد اجداد ما برای اینکه بتوانند اثار تمدن کهن پارس از دست مغول ها نجات بدهند تا به سرنوشت تیفسون و جندی شاپور دچار نشوند مجبور بوده اند از پیامبران بنی اسرائیل مایه بگذارند ! به طوری که بسیاری از امامزاده های ایران همان قبر سرداران پان مغول و عرب است که ملت از سر جهل پرستش می کنند . برای اینکه ملت انها را تخریب نکند یک دمب امامزاده پان مغول های شیعه به ان بستند . البته پان مغول ها نمی گویند چطور مقبره سلیمان و خودش در ایران قرار دارد نه اورشلیم ؟!
    21
    144
    جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    از کی تا به حال پاپک متعلق به شما مغول ها شده است !!! برادر جان ان زمان که پاپک بر ضد اعراب به خونخواهی ابومسلم خراسانی قیام کرد ه است اجداد تو هنوز در سرزمین مغولستان هارای هارای من ترکم می کردند و خداروشکر پای به ایران نگذاشتند . هر چند من در منابع اسلامی عربی و ترکی ترکیه خوانده ام که افشین ترک بوده است و پاپک پارسی بوده است .[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::].
    19
    101
    جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirir - تهران، ایران

    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. تو بازم قدقد کردی مرغ سوخاری. چرا اندازه 4تا مرغ زنده وزوز میکنی. مگه سوخاری نیستی؟!
    110
    18
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. هیچ وقت در تاریخ ایران شما ناسیونال شوونیست های بیمار اینگونه اشکار و بی پرده علیه ایرانیان حرف نزده بودید و خدارا شکر امروز خیانت کارانی مانند تو بهتر شناخته می شوید۰ بابک هم یک ایرانی بود ولی شماها فقط پوچ هستید!
    18
    111
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    باید به این پان مغولها یاد اوری کرد ابو لو لو شجاع , پاپک خرمدین , مازیار طبری , ابومسلم خراسانی , سندباد , کوروش کبیر و . در زمان پهلوی برای ایجاد ناسیونالیست ایرانی مهم شده اند ! وگرنه مسلمانان ایرانی به همراه خلفای بنی عباس در قتل این قهرمانان شریک بودند . بعد پاپک از مادری اهل اذرابادگان و پدری مسلمان به نام عبدالله اهل تیفسون متولد شده بود و نام واقعی او حسن بوده اما وقتی به خرمدینان می پیوندد نام نیای ساسانیان پاپک به معنای پدر در پارسی می پذیرد . کسانی که معتصم به جنگ پاپک خرمدین فرستاد . حیدر پسر کاووس شاهزاده اشروسنه که با نام افشین شناخته شده است و متولد خوقند شهری در ازبکستان امروز , ابوموسی معروف به بغاالکبیری، سردار ترک دربار خلفای عباسی در سده‌های دوم و سوم , ایتاخ ترک , جعفر خیاط و عیسی بن یوسف بودند . یعنی پان مغول هایی که در قلعه پاپک برای او سینه می زنند مانند احمق هایی هستند که در کربلا برای حسین سینه می زند . اینها مامان و باباهاشون حسین و پاپک کشتند و حالا نوه و نتیجه های انها برای حسین و پاپک گریه می کنند .
    28
    77
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    تازه معتصم خلیفه بنی عباسی که پاپک خرمدین به انگونه داعشی به قتل رساند مادر او ترک بوده است و همین معتصم حرام لقمه پان مغول ها وارد نیروی نظامی بنی عباس کرد و اعراب و ایرانیان کنار گزاشت و باعث ضعیف شدن حکومت بنی عباس شد .
    20
    58
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirir - تهران، ایران

    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. .. *بابک* یک نام معروف تورکی با تلفظ فارسی شده به نام *بای بیوک* به معنی *بزرگمرد* هست. *بای=مرد، داماد* بیوک=بزرگ* انواع فامیلی *بیگی= بزرگی* از همین هست. نام فامیل و لقب *اتابک=آتابای=پدر بزرگ، مثل پدر خوانده* هست. آخه مجبور نیستی چرت پرت بگی وقتی نمیفهمی.
    91
    14
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    مرغ جان ! چرا آنقدر در توهمی که ترک را با مغول قاطی کردی، مغولها در دنیای جهانگشایی اول هستند که هر قومی دنبال آن بود مثل تکنولوژی حالا مد رقابت امروز ، الان هم 3 میلیون بیشتر نیستند و توانستند نصف دنیا را فتح کنند و شما را از دست عرب ها از اشغال ایران نجات دهند والا اگر چنگیز نبود شما با عربی بدون لحظه حرف می زدید نه فارسی نصف عربی! دوما تاریخ 2500 ساله شما فقط 200 سال هخامنشی بوده و اندکی ساسانی و دولت های ریز چون صفاری و کریم خان سردار که هر کدام چند دهه حکومت کردند، اشکانیان و قاجاری ترکمنان بودند و هزاران سال حکومت ترکان در ایران و 4000 سال قبل آنجا ایلام بود و خان داشت و زبان آنها التساقی زبان آلتایی کره، ژاپن، ترکی ، فنلاندی و مجارستان یا وطن آتیلا ترک تاتار ( زبانی که فعل عوض نمی شود و فقط پسوند می گیرد ) یعنی ترکی باستانی با ترکی امروز مثلا اتا و انا = پدر و مادر هنوز یکی هست اما هیچ اثری از زبان فارسی نیست حتی سومری ها اجداد ایلامیان هستند و آنها به پدر و مادر = آنا و اتا = اما و ادا می گفتند ترکی 5000 سال پیش با اندکی تغییر لحظه !
    88
    12
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    خداوند کوروش را بیامرزد و خمینی را لعنت کند! :o
    14
    94
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    [::amirir - تهران، ایران::] جیگر جان مرغ بودن بهتر از .. بودن است !!! ملانصرالدین جان شباهت بابک با بای بیوک مثل شباهت مرغ آمین با مرغ سوخاری است ! بابک معرب نام ایرانی پاپک است وبه معنی پدر است و نام نیای ساسانیان اردشیر بابکان بوده است و در بسیاری از منابع ارمنی و پهلوی این نام مورد استفاده قرار گرفته است . قبل از اینکه شما پان ترکها بابک کشف کنید و برای نام بابک تاریخچه جعلی بسازید شعرای پارسی زبان از نام بابک در شعرهای خود استفاده کردند ! پسر گفتش ای بابک نام جوی ...یکی مشکلت می‌پرسم بگوی (سعدی) . در ضمن کلمه بابا از پارسی وارد ترکی شده است ! چون ترکها به پدر اتا می گویند ! تا جایی که ما میدانیم زبان ترکی شما همان مغلطه پارسی و عربی است ! .
    13
    69
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. سید علی گدا جان !!! تاریخ هزار ساله ترکان !!!منظورت همان تاریخ هزار ساله ترک تازی ها که با سر بریدن و به بردگی گرفتن و تاراج ایران همراه بوده است . باید به عرضت برسونم نجات از دست اعراب توسط شما مغول ها برای ایران مانند افتادن از چاله به چاه بوده است !!! گسترش زبان پارسی بخاطر تلاش و همت خود پارسی زبانان بوده است نه شما ترکها و از زمان طاهریان در ایران اغاز شده است نه چنگیز خان مغول !!! چنگیز خان مغول کسی بود که خراسان نابود کرد و بسیاری از شعرای بزرگ و علمای خراسان همچون عطار نیشابور سر برید چه خدمتی به زبان پارسی و فرهنگ ایرانی کرد ؟ البته شاید نوه و نتیجه هاش ایلخانان مغول اذرابادگان را اباد کرد اما تمدن و فرهنگ شرق ایران را نابود کرد . تو نگران زبان ترکیت باش که بیش از 80 درصد ان پارسی و عربی است ! نمی خواهد نگران زبان پارسی که همه جای دنیا ان را بعنوان زبان دوم دنیای اسلام پذیرفتند . اشکانیان , سومری ها و ایلامی ها هیچ کدام ترک نبودند الکی جعل تاریخ نکن ! ترکها در عراق توسط خلیفه لعنت الله معتصم
    13
    78
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    که مادری ترک داشت و داعش وار بابک را به قتل رساند به قدرت رسیدند تمام کسانی هم که با بابک مبارزه کردند سرداران ترک بنی عباسی بودند که اللهی خدا این ترکها رو لعنت کند که از قدیم الایام اجداد تو تشنه به خون ایران بودند . زبان سومری ها جز زبان های مرده به حساب می اید که با هیچ کدام از زبانهای امروز قرابت ندارند برخی از کلمات ان در زبانهای دیگر به کار رفته است مثلا واژه دیپی جز مشترکات زبان سومری و پارسی باستان است به معنی کتیبه و در پارسی امروز واژه های دیپر (دبیر) ودیپیستان (دبستان) و دیپی‌وان (دیوان) جز مشتقات ان است ! پس از امروز من نیز می توانم ادعا کنم سومری ها پارس بودند !!! و هخامنشان که خودشون وارثان ایلامی ها می دانستند ! اشکانیان هم پارت بودند نه ترک ! چیزی که عجیب است ترکها عادت عجیبی دارند هر چیز غیر فارس در ایران را به خود بچسبانند و فارس ها را تخریب کنند ! این نشان می دهد که چقدر انسان های بدبختی هستند !
    15
    74
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    فارسان - مرکزی، ایران

    [::مرغ آمین - تهران، ایران::]. دوست گرامی این بی وطنان خود فروخته و بی مقدار که تعداد آن ها را حتی ارزش این را ندارند که با راس اینان را محاسبه کنی به حال خود فرو بگذار این بد بختهای خود فروخته از زمان آن پیشه وری خاعن مشغول تاریخ سازی برای خود بودند و همیشه باید زیر گوش بزرگ اینها این بیت را تلاوت کرد(شتر در خواب بیند پنبه دانه _گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه)
    14
    47
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    گشتاسپ - شیراز، ایران

    [::amirir - منگولستان. [::uk.ali - لیورپول، محله بدنام منگول نشین-....ه وارث چنگیز خطاب به شما بی خردان آب به آسیاب اسراییل ریز ها میگویم که هدفتان افشاندن بذر اختلاف در آزرباییجانیان دلاور است و نهایتا تجزیه ایران.ایرانستان درست کنید. اما کارت اقیم میماند ای اخته سیاسی:بابک همان پاپک است به چم پدر کوچک که در اروپایی پاپا یا پاپ شده ای ......شما بروید سر قبر پدر بزرگ حـ... خود تیمور چلاق برینید و کم....بزنید ور نه هر جای دنیا که بروی و یا ماهی شوی اندر آب به چنگت می آورم ای ....اهرمن بدان ای ملعون گجستگ که فر ایران نا میراست .اجداد خونریز تو نتوانستند فر ایران و زبان پارسی و دری را نابود کنند توی ترسوی نوکر اسراییل و موساد و سیا وزنی نداری.فر و مردم دوستی کورش را میستاییم.ذرات خاک میهن کورش پارس و پاسارگاد را میستاییم.همه جای این خاک اهورایی از آزرآبادگان تا سیستان و کردستان و زاگرس و همه تیره های ایرانی را میستاییم.
    13
    42
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Ario - اهواز، ایران

    [::amirir - تهران، ایران::]. مرغ امین درود بر شما که با بیانی بلیغ و فصیح اینچنین مسایل رو مطرح میکنید.زیاد به کپی پیست های حضرات معدود پانترکهای بوزغورت توجه نکنید.ادعاها ی خنده دارشون واقعا جالبه مرغ پخته خنده ش میگیره بای بیوک بزرگمرد!!!!:))))) . امیزرررررت دوست عزیز فرصت کردی قرصات رو حتما نوش جان کن اینجوری اذیت میشی
    12
    45
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

    زادروزکوروش بزرگ،بر تک تک انسانها و خصوصا دوستداران آن بزرگ مرد،متبرک و خجسته باد!
    10
    43
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان- آخه بی انصاف اشکانیان کجا ترک بودند ....؟ارشک تیرداد مهرداد همه نام های آریایی است.تصاویرشان همه روی سکه ها هست با بینی های راست و عقابی ایرانی.ای بدبخت این که میگویی اشکانیان ترک اند و بزبان کره ای و ترکی سخن میراندند مثل این است که بگویی تو پسر بابات نیستی بدبخت به خودت و ....انگ نچسبان. زبان اشکانی جزو زبان های ایرانی شرقی بوده .ارشک یا آرش از تیر اندازان دلاور اسطوره ماست که هون ها و ترک های آسیای میانه و چین را با تیر خدنگش به درخت میدوزید.کسی که به چنگیز وحشی خونخوار و تیمورخون آشام افتخار کند باید هم این که پدرش مجهول باشد برایش مهم نباشد.
    10
    44
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    [::uk.ali - لیورپول، ترکستان مغول نشین:کورش خون بیگناهی را نریخت و به هیچ سیاه سری(=انسانی)ظلم نکرد.توی بی اصل و نسب به که افتخار میکنی ....مزدور به چنگیز که به ....تجاوز کرد؟یا به عثمانی ها افتخار میکنی که در تبریز بزرگترین قتل عام را راه انداختند و زنان تبریزی و هنرمندان و صنعت گران تبریزی را با خود بردند.... از وجود نحس شما بیسوادان و مزدوران است بدیها.بی خرد تو که نه تاریخ دانی نه کسی هستی که بتوانی اظهار نظر کنی؟دکتری یا استاد؟برو کتاب های شادروان کسروی تبریزی را بخوان تا بدانی ترک ها در تبریز چه مایه کشتند و نجاوز کردند و بدان که حقیقت چیست مردک مزدور بیسواد.البته من کمترین شکی ندارم که تو ....مشترک چنگیز مغول و اعراب بکر وائلی هستی که داری خود را زجر میدهی ز ساقط از او.
    12
    41
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    میبینم که پان ترکها رو گوشه رینگ بروبچه های ایران زمین حسابی نوازش میکنن!!دیگه نیازی نیس من هم یه دستی به سر این پانچه ترکها بکشم !ینی میخوام بدونم تو غذای این علی یوکی چی میریزن که یه درصد هم به مغزش نمیرسه!!کلا تعطیله!ینی این پارسها باهات چیکار کردن که هر روز عقده ای تر از دیروز نسبت بما پرت و پلا میگی؟!شک ندارم خودتم به حرفات ایمان نداری فقط برا مسخره بازیهای که بهت از چنگیز ارث رسیده اینجایی برا زور گفتن و کتمان حقیقت به نفع نژادت
    13
    32
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    [::amirir منگول خان،اون موقعی که بابک خرمدین قیام کرد شما مغولزاده ها داشتین تو صحرای گبی شغال و مار شکار میکردی!!یکم تاریخ بیطرفانه بخون،نه تاریخ علی اف و اردک خان رو!!!ههه.
    11
    38
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirir - تهران، ایران

    به به میبینم کفتارها حمله کردن !!!! آخه به چیتون مینازید پشتو و اردو زبانهای مهاجر. به کوروش خاخامنشی یهودی تبار که یک حاکم محلی بود و در اولین لات بازی که خواستدر بیاره توسط ارتش قدرتمند یکی از فرمانزوایان تورک یعنی ملکه توموروس لشگرش نابود شد و سرش بریده شد و بدنش خوراک سگان گرسنه خودش شد. الانم قبر ننه سلیمان رو میپرستید. یا به اون خشایار یهودی که ایرانیهای مرکزی رو قتل عام کرد و یهودیان رو جایگزین کرد و البته شکست مفتضحی از یونان خورد یا اون داریوش بی نوا که توسط اسکندر مقدونی دودمانش به باد رفت؟! یا به خسرو پرویز ویز ویز که توسط 4تا عرب چادرنشین نیست و نابود شد؟! شما غربتیها که یا پانفازس افغانی نژاد و پاکستانی نژاد هستید و یا کردهای عراقی زاده که البته اونها هم یه رگ پاکستانی و یه رگ عرب دارن حرفی برای گفتن در مقابل ساکنان کهن و قدرتمند تورک این سرزمین ندارید. با توحش و زر مفت هم چیزی عایدتون نمیشه. خمون زیر بمونید راحتترید.
    33
    7
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirir - تهران، ایران

    خوشم میاد مغولها چنان اثری بهتون گذاشتن که باباتون رو هم مغول میبینید. والا هرچی شخم زنی مغول بود در بیابانهای شما بود و جرات نداشتن در مناطق تورک سر بلند کنن. ولی افتخار کنید اگر ژنی از مغولان گرفته باشید چون حداقل یک افتخار واقعی به نام چنگیز دارن که بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر بود و مجبور نیستن از یهودیان افتخار بسازن. ملت بزرگ و تاریخساز تورک ایران و قفقاز و تروکیه هم که از اول تاریخ بشریت در این سرزمینها آقایی کردن و خواهند کرد.
    33
    10
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    این یه تو دهنیه بزرگ به دهان اون ضد ایرانیان بیشرف و ضحاک زادگانه که خواهان نابودیه ایران و ایرانین . ما فرزندان کوروش شاه جهانیم و شعارمان فقط و فقط صلح و آزادیست . جاوید ایران جاوید فرزندان کوروش . مرگ بر ضد ایران .. جاوید ایران و ایرانی.
    7
    24
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    جالب هست که دشمنان قسم خورده مسلمانان و مخصوصا ترکها و عرب ها که چند تا قوم کوچولو نیست و جمع آنها 100 میلیون هم نیست از روی جهالت و عقده بی جهت حرف منطق نداند و به جالی فلسفه و منطق مثل شاگرد تنبل کلاس به توهین، تمسخر و تخریب با حرف های احمقانه می پردازند که آن نظرات برای عارفان، صاحب نظران پفک هست ! شماها علم و سواد را از عرب و حکومت و ارتشداری از ترک یاد گرفتید والا زمانی پناهنده های ایلامی ها در کویر بودید حالا ادعای صاحب خانگی کرده و دیگران تازی یا مهاجم می نامید ! تاریخ شما را کی نوشته کدام کتاب تاریخ ایرانی قبل از این هزار سال دارید؟
    33
    7
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. می‌ شود شما به ما تفاوت را توضیح دهید. ؟ چرا جمع شدن در اینجا مرده پرستی است ولی‌ سر قبر عرب زیارت ؟ چرا سالی‌ چند هزار میلیارد خرج قبر عرب می‌‌کنید. ولی‌ به قبر کورش با نارنجک حمله می‌‌کنید ؟ راستی‌ چرا سیزدبدر و نوروز خرافات هستند ؟ ولی‌ سینه زنی‌ تدینه ؟ چرا یاد کورش کردن غرب زدگی است ولی‌ تبریک گفتن عید عرب عرب پرستی نیست. چرا برای نگر داشتن تخت جمشد پول ندارید ولی‌ سالی‌ چند میلیارد خرج فلسطین لبنان عراق می‌‌کنید ؟ شنیدی که ایرانی‌ها بالاترین رقم فروش کلیه را دارند ولی‌ آقا غصه چند عرب در غزه فلسطین را می‌‌خورد. می‌‌دانید دوست عزیز وطن پرست. یزدان را شکر که خورش خوابیده و امیدوارم هرگز بیدار نشود. اگر بیدار شود. بیند ایران ایران نیست بلکه عرب پرست. دیگر نام خود را داریوش خسرو بابک نمی‌‌گذاریم بلکه کلب علی‌ .سگ رقیه غلام عرب. می‌‌دانم که امسال شما گویند گر‌ کورش زنده بود. مسلمان می‌‌بود. همان بهتر که مرده است. گریان شویم که ایرانی‌ مثل شما او را به جرم ارتداد اعدام کند.
    7
    24
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    همین کافی است که ایرانیان هدف و ارزویشان بر گرداندن دوستداران کورش کبیر به ایران باستان است ! اخوندها بعداز 1400 سال تبلیغات و 37 سال از این 1400 حکومت کردن و برای حسین و علی سینه زدن و شیون کردن , خود را دریدن با زنجیر و قمه , باز نتوانستند روشنای نام و ارزشهای کورش کبیر را در دل اکثر ملت ایران خاموش کنند.
    3
    28
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. سلام دوست عزیز ، اولا از بحث منطقی شما بدون فحش ، تخریب و تمسخر دیگران خوشم آمد ، چون کمتر ایرانی مثل شما هست که در مقابل مخالف خود ، یک کامنت 5 سطری 50 تا چرند ، توهین ، تخریب و دور از موضوع بپردازد، دوما حرفهایی شما درست هست در مورد دین پرستی ولی اینجا جای امپریالیسم شیعه جایش را به امپریالیسم آریایی می دهد و جنگ مذهبی را به جنگ قومی تبدیل می کند ، جنگ قومی در ایران خیلی خطرناک تر از جنگ مذهبی هست چون 70 درصد ایران غیر فارس هست و مخصوصا پتانسل ترک های ازری ، ترکمن ، قشقایی با اعراب وزنه سنگین هست ولی در جریان دین اکثریت ایران شیعه بوده و سنی ها خیلی کم هستند و انها را با زور ساکت کرده اند ، هر دو اشتباه هست ما باید به انسان امروزی و بچه های آینده اهمیت بدهیم که طبق مد روز بزرگ شوند و در غارهای تاریک تاریخ گیر نکنند، و مثل سنبلی ها به آلمان نرسیده خود را آلمانی اصل حساب می کند و تندرو تر از هر تندرو دیگر به مهاجران آسیایی خودش به ترک و عرب آتش می گشاید! حالا این کار در ایران هم آتش زیر خاکستر هست ولی جواب آن حرکت خیلی بدتر هست .
    37
    8
    شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    mehran.kar - هامبورگ، آلمان
    نظرات را که میخوانم شگفت زده میشوم که چگونه عده ای مانند یوکی علی تا این حد توهم زده اند و سعی در بزرگنمایی عده ای پابرهنه و صحرا نشین اسب سوار دارند‌. در واقع ان موجودات اسیای مرکزی فرقی با داعشی های امروزین نداشتند. درست مانند اینست که صدها سال بعد عده ای عراقی جنایتهای داعش در موصل را به قدرت و برتری انها تعبیر کنند.
    4
    19
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یه ایرونی - تهران، ایران
    [::amirir - تهران، ایران::]. خجالت بکش....! بیوک؟!!! ببینم ماشین بیوک ربطی به مغول ها و اقوام وحشی خزر نداره؟!!!! نکنه اونا شرکتش رو تاسیس کرده باشن و بقول اردوغ خان الهام گرفته باشن :) دست از تفرقه اندازی بین اقوام ایرانی بکش.از روح ستارخانها و باقرخان ها و باکریها خجالت بکش.برو صد بار بگو غلط کردم تا ببخشنت.از دلاوری مردم تبریز این آذری های غیور مقابل هجوم وحشی عثمانیهای دربدر خجالت بکش و بگو غلط کردم که مزدوری اجنبیها رو کردم.این رو بخون که ستارخان تو خاطراتش چی میگه:. من هیچ وقت گریه نمی‌کنم چون اگر اشک می‌ریختم آذربایجان شکست می‌خورد و اگر آذربایجان شکست می‌خورد ایران زمین می‌خورد… اما در جریان مشروطه دو بار آن هم در یک روز اشک ریختم. حدود ۹ ماه بود تحت فشار بودیم، بدون غذا، بدون لباس. از قرارگاه آمدم بیرون. چشمم به زنی افتاد با بچه‌ای در بغلش. دیدم که بچه از بغل مادرش پایین آمد. چهار دست و پا رفت به طرف بوته علف. علف را از ریشه درآورد و از شدت گرسنگی شروع کرد، خاک ریشه‌ها را خوردن…
    5
    17
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یه ایرونی - تهران، ایران
    … با خود گفتم الآن مادر آن بچه به من فحش می‌دهد و می‌گوید، لعنت به ستارخان که ما را به این روز انداخته است؛ اما‌ مادر کودک آمد. بچه‌اش را بغل کرد و گفت: عیبی ندارد فرزندم «خاک می‌خوریم اما خاک نمی‌دهیم». آنجا بود که اشکم در‌آمد.
    4
    16
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    uk.ali - لیورپول، انگلستان. امپریایسم آریایی!!!!(اصن میدونی امپریالیسم ینی چی؟)70 درصد ایران غری فارس!!!،اگه منظورت استان فارسه آره ببم جان 30 درصدم براما زیاده!! ببین کوته فکر،هیچوقت جواب منو نمیدی،چون یه بار یادمه انقدر اراجیف گفتی و جوابتو با منطق دادم که گفتی میری به این سایتهای ضدترک(بقول خودت)سر نمیزنی!اما آمدی و بازهم عقده گشاییهات رو تندتر و بی منطق تر داری تکرار میکنی!آخر تا کجا؟بیا بحث کنیم از هر موضوعی که تو دوسداری تو روخدا بیا و نترس.
    2
    12
    دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.