با دوست صمیمی شوهرم هم خوابی کردم ، چون او با دوستم ارتباط داشت

 رکنا:مردی که با دوست شوهردار همسرش رابطه پنهانی داشت تصور نمی کرد در انتقام سختی گرفتار شود.
 
چندی پیش پلیس 110 در جریان درگیری خونین دومرد قرار گرفت و وقتی تیمی از ماموران خود را به صحنه درگیری رساندند دیدند دو مرد بی حال و با سروصورتی خونین روی زمین نشسته اند و زنی با صدای بلند یکی از مردان را به باد ناسزا گرفته است.
 
تحقیقات نشان داد مردی به طور اتفاقی به خانه شان برگشته و صحنه رابطه همسرش را با دوست صمیمی خود دیده است.
 
عجیب اینکه زن 29 ساله که باید از ترس سکوت می کرد شوهر 34 ساله اش را به باد فحش گرفته و مرتب او را خیانتکار معرفی می کرد.
 
کریم که باور نمی کرد همسرش به وی خیانت کرده باشد به ماموران گفت:کلید کمد اتاق کارم را در خانه جا گذاشته بودم و از آنجا که رییسم پرونده مهمی را از من می خواست راهی خانه شدم و با ورود به خانه ام در اتاق خواب صحنه وقیحانه ای را دیدم دوست صمیمی ام به نام مسعود که با او و همسرش رفت و آمد خانوادگی داریم با آرزو رابطه داشت.
 
وی افزود:خیلی عصبی شدم و بین من و مسعود دعوا درگرفت آرزو هم به کمک او رفته بود تا اینکه از ترس به دعوا را به خیابان کشیدم و زمانیکه پلیس سر رسید آنقدر خسته شده بودیم که نمی توانستیم دعوا کنیم.آرزو هم در بازجویی ها با ارایی یک فیلم پنهانی که نشان می داد همسرش با زن غریبه ای همخوابی کرده است به ماموران گفت:مدتی می شد به رفتارهای همسرم و یکی از دوستانم به نام اکرم که شوهر دارد شک کرده بودم بویژه وقتی تماس هایشان با من مرموز بود .
 
وی افزود:دوبار هم آثاری از حضور زن غریبه در اتاق خوابم پیدا کردم از این رو یک روز وقتی باز تماس های مرموز آنها تقریبا همزمان با من برقرار شد و به آنها گفتم به خانه مادرم در لواسان می روم دوربینی در اتاقم جاسازی کردم و به لواسان رفتم روز بعد که برگشتم از دیدن تصویر همخوابی کریم با اکرم همه وجودم شکست و کلی گریه کردم و همان روز تصمیم گرفتم انتقام بگیرم و در اولین میهمانی با دوست صمیمی وهمسرم که تا آنروز هیچ احساسی به وی نداشتم رابطه برقرار کردم و همیشه منتظر بودم شوهرم صحنه همخوابی من با مسعود را ببیند حتی بارها تابلو بازی در می آوردم اما کریم غرق رابطه با اکرم بود و این اثار را نمی دید امروز خوشحالم و حاضرم مجازات شوم.
 
مسعود که می دید وسیله ای برای انتقام زنانه شده است گفت:پشیمانم و وسوسه شدم هیچ وقت به آزو علاقه نداشتم و همسرم را خیلی دوست دارم.
 
بنابه این گزارش،پرونده برای بررسی تخصصی به دادگاه کیفری ارجاع داده شد.
+87
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    باز من بیام بگم این فرهنگ مردهای ایرانی است همه تون از روی نادانی و تعصب بهم منفی می دین! این که من حقمه با 10 تا زن رابطه داشته باشم، بعدش هم بهشون بگم ....ده!!! اما فرهنگ ایرانی به خود من نمی گه....ده و هرزه!!!!، اما زن من حق نداره با هیچ کس غیر من جفت بشه!!!! بازم جالب تر این که کسی که من با زنش خوابیدم حق نداره بیاد توی رختخواب زن من، اگه اینجوری بشه من غیرتی می شم!!!!! ای سه نقطه ی من توی این کلمات غیرت و ناموس شما ایرانی ها!!!! که همه ی عالم رو غیر ننه و آبجی خودتون فلان کاره می دونید!!!!
    46
    164
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد

    و ادامه داستان زن مسعود واسه انتقام از مسعود میره با یه مرد زن دار می‌خوابه.. و این زن واسه انتقام از شوهرش میره با یه مرد زن دار می‌خوابه.. داره می‌شه مثل <
    11
    139
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

    تو او شرایط چه جوری میخوابن اخه مگه میشه خوابید، باید بیدار بود و تمام کرد
    10
    52
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    سکوت سرد - بندرعباس، ایران

    خیانت زشت ترین کار دنیاست. زنو مرد هم نداره.
    7
    146
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - مکة المکرمة ، عربستان سعودی
    یه مثل قدیمی میگه پله نزار رو بوم مردم تا پله نزارن رو بوم شما حالا شده مثل مردم این سرزمین
    13
    29
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    اتفاقا کسانی که مدام همه مساءل رو جنسیتی میکنن و هی میگن مرد ..زن. خودشون از نادانترین افراد هستن ! تو همین سایت کم خبر در مورد خیانت زنها خوندی ؟ اصل قضیه رو ول کردی گیر دادی به مرد و زن ! :) ضمنا یجوری حرف میزنی انگار خودت ایرانی نیستی جوگیر جان !
    16
    9
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Pooia - بریزبن، استرالیا

    خیانتِ مرد گناهِ بخشودنیه چون مرد فقط رابطه فیزیکی‌ برقرار می‌کنه ولی‌ خیانتِ زن نابخشودنی چون زن با احساسش وارد رابطه می‌شه. اونایی که بعد از خیانتِ زن باز باهاش زندگی‌ می‌کنن ق... نامید میشوند.
    56
    18
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    [::piki82 - تورین، ایتالیا::]. موضوع جوگیری نیست آخه فرهنگ شما همینه یک فرهنگ و یک جامعه ی جنسیتی است قابل انکار هم نیست، زن اگر با یک مرد خوش و بش کنه از نگاه امثال شما می شه فاحشه می شه خیانت ولی اگر شماها مخ و هیکل ده تا زن رو بزنید زمین نه تنها فاحشه نیستید که هیچی هم ازتون کم نمی شه، حق دارید هر غلطی با مال کسی بکنید اما کسی حق نداره با مال شما غلط بکنه !!!! این منطق شماست!
    15
    40
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    [::Pooia - بریزبن، استرالیا::]. ببین اون به قول اون مجریه حسینی منطقت تو حلقم!!!!
    12
    41
    ‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    عشق من ایران - چستر، انگلستان
    خودمونیم عجب جایی شده ایران !!!!!!!. فقر-بیکارى-خشونت-تجاوز واز همه بدتر خیانت!!!!!!!. زن و مرد نداره خیانتکار خیانتکاره، ولی نمیتونم بفهمم چرا اینکارو میکنن؟. خب اگه از زندگیتون راضی نیستید تمومش کنید بعد با یکی دیگه شروع کنید ، چرا با احساس یک إنسان بازى میکنید اخه
    2
    9
    جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Liberte - ارومیه، ایران
    زشت ترین انسان های روی زمین خائنین به همسرانشون هستند.
    1
    3
    یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.