ارتقاء مقام مدیری که از کشاورزان دزدی می‌کرد در وزارت نیرو

سیف‌الله آقابیگی، مدیرعامل سابق “شرکت آب منطقه‌ای گیلان” که در حال حاضر “مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران” است.
تقاطع: نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی می‌گوید مدیر سابق “آب منطقه‌ای گیلان” که به خاطر فساد مالی بازداشت شده بود، از سوی وزارت نیرو به عنوان «مدیرکل بحران مدیریت آب کشور» منصوب شده است.
 
به نوشته‌ی خبرگزاری “ایسنا”، محمدصادق حسنی جوریابی روز سه‌شنبه (۴ آبان-۲۵ اکتبر) در نطق میان‌دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: «کشاورزان گیلانی حاصل دسترنج خود را به عنوان آب‌بها به مدیر سابق اداره آب منطقه‌ای گیلان پرداخت می‌کردند. این فرد، دارایی کشاورزان گیلانی را به غارت برد و به دلیل فساد مالی بازداشت شد. اما [بعد از آزادی] “شرکت مدیریت منابع آب ایران”، این فرد را به عنوان “مدیرکل بحران مدیریت آب کشور” منصوب کرد.»
 
وی سخنانش را خطاب به حمید چیتچیان “وزیر نیرو” این‌گونه ادامه داد: «آقای وزیر نیرو شما وزیری متعهد، کوشا و پاک هستید اما به اطراف خود توجهی ندارید. چرا همچون کبک سر در برف کرده‌اید؟ مدیریت منابع آب کشور از یک دزد دعوت می‌کند تا به تهران بیاید و پست مدیریتی به وی می‌دهد. شما مدیریت آب تاسیس کرده‌اید یا دانشکده دزدی؟»
 
به نظر می‌رسد فرد مورد اشاره‌ی این عضو کمیسیون کشاورزی “مجلس”، سیف‌الله آقابیگی باشد که در آبان ۱۳۹۴ از مدیرعاملی “شرکت آب منطقه‌ای گیلان” کنار گذاشته شد و به سمت “مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران” منصوب شد.
 
حسنی جوریابی در بخش دیگری از سخنان خود نیز از دریافت «مالیات مضاعف» از کشاورزان انتقاد کرد و افزود: «حال و روز کشاورزان، خوب نیست. برخی کشاورزان حتی به نان شب‌شان محتاج هستند و سازمان‌های دولتی به جای رفع مشکل، از آنان مالیات مضاعف هم می‌گیرند. قانون به صراحت اعلام نظر کرده است، چرا سازمان امور مالیاتی از کشاورزان مالیات اخذ می‌کند؟»
+33
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    حکومت دزدان دینی و مفسدان به برکت اسلام ناب محمدی و به رهبری خامنه ای ( شاه اسماعیل) و با کمک غرب و امریکا و با همراهی مشتی مزدور داخلی و خارجی نادان و بیسواد دینی و کلا باعث ابرو ریزی ایران و ایرانی و البته به همراه حمایتهای اکثریت مردم از اخوند و ملا.
    6
    33
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Avin02 - استکهلم، سوئد
    در این حکومت هر که دزدتر مقامش بالاتر
    6
    25
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    این یعنی اسلام ناب محمدی! این دولت اسلامی ایران درسش رو از پیامبر دین اسلام ناب گرفته! او هم با مسئولین خطاکار دقیقا همین طور رفتار می کرد! نمونه اش مجازات نکردن خالد بن ولید سردار دزدان مدینه وقتی که یک قبیله رو قتل عام کرده بود (قبیله ای که ادعا داشت اسلام آورده ولی خالد اون ها رو کشت تا اموال و زنانشون رو به دست بیاره) بجای اینکه برکنارش کنه و مجازاتش کنه فقط گفت اللها من از عمل خالد بیزارم!!!!!
    6
    14
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    همانگونه که دزد مبتدی از تخم مرغ دزدی شروع و به شتر دزدی میرسد. این مدیر هم از آزمون دزدی نزد مرشدش سر بلند بیرون آمده .!!! حال میتواند از پس اختلاص و دزدی های کلان بخوبی برآید . درصدی نصیب خودش و اعوان و انصارش و بقیه هم نصیب کار چاق کن اش میگردد.!!!!!! این یعنی دزدی سیستماتیک با رعایت سلسله مراتب شغلی با حفظ سمت بالا تر . !!!!!!!!!!!!!
    0
    11
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.