منصوریان، پورموسوی و حسینی در آسیا سرمربی نیستند

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا برای فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ مربیان بدون مدرک حرفه‌ای نمی‌توانند عنوان سرمربی را داشته باشند.
 
فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشنامه‌ای به فدراسیون اعلام کرده در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ سرمربیان تیم‌ها حتما باید مدرک مربیگری حرفه‌ای داشته باشند در غیر اینصورت آنها نمی‌توانند به عنوان سرمربی در این لیگ فعالیت کنند و باشگاه‌های ایرانی باید از مربیانی که مدرک حرفه‌ای در اختیار دارند سرمربی این تیم ها معرفی شوند.
 
تیم‌های استقلال خوزستان؛ با سرمربیگری سیروس پورموسوی، ذوب آهن با سرمربیگری مجتبی حسینی، استقلال با سرمربیگری علیرضا منصوریان و پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. از بین این سرمربیان، منصوریان، پورموسوی و حسینی سه سرمربی هستند که مدرک مربیگری A آسیا را دارند و مدرک حرفه‌ای در اختیار ندارند.
 
یک مسئول فدراسیون فوتبال که نمی‌خواست نامش فاش شود در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا مساعدت لازم را برای سرمربیگری این نفرات انجام ندهد در این صورت این باشگاه‌ها باید از مربیانی که مدرک حرفه‌ای دارند به عنوان سرمربی استفاده کنند. البته امیدواریم که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل سنوات گذشته مساعدت لازم را با ما انجام بدهند و اعلام کنند که مربیانی که در کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای هم ثبت نام کرده‌اند می‌توانند سرمربی باشند اما تا امروز قانون AFC استفاده از مربیان با مدرک حرفه‌ای است.
+9
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    آقا مدرک جاسوسی علیمنصور در توالت زمین تمرینی کره را ببرین خودشون مدرک میدن، باز اگر افاقه نکرد شرح تمرینات و رفرشینگ و بشکه آب یخ رو بدین ای اف سی میفهمه این شاگرد کی روش بوده اجازه میده ;)
    9
    3
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    مگر جای تعجب داره؟ فوتبال ما اینروزها نیاز به همین افراد داره که بدون مدرک و سابقه درست و حسابی سکان پرافتخارترین تیم ایران را بگیرد. همین مربی بدون هیچ مدرکی در نفت تهران بیشترین و بی سابقه ترین هزینه برایش شد! دلالان فوتبال هرچی بازیکن مستعد و جوان بود بخاطر کردیت کی روش ریخت تو تیم علیمنصور. هیچ جوون مستعدی دیگه مثل هرسال خواهان رفتن به دو تیم استقلال و پرسپولیس نبود! چرا؟ چون پشت موفقیت علیمنصور هدف دیگری خوابیده بود. همون سال یک نیم فصل را با کمک داوران اومد بالا و در ادامه هم به لطف کیروش و خسته کردن بازیکنان تیم های مدعی نابود شدند تا نفت تهران بره بالا. حالا امسال هم همین اتفاق داره میافته! از استقلال بازیکنی دعوت نمیشه علی الخصوص خسرو حیدری مهره اصلی تیم! تا تیم داغون منصوریان همچنان فرصت آماده سازی داشته باشه. از طرف دیگه دو مدعی پرسپولیس توسط کیروش و تراکتورسازی توسط داوران در حال در جا زدن هستند تا استقلال بیاد بالا.
    7
    1
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    همین آدم بدون مدرک بابت همون مربیگری خنده دارش در نفت تهران که بقول ناصر حجازی با فری کله پز هم میتونست قهرمان بشه به یک رستوران بزرگ سر ایران زمین شهرک غرب رسید! کسی از خودش پرسید این پول در عرض یکسال مربیگری در لیگ برتر از کجا و چگونه رسید؟ کسی از خودش پرسید چطور منصوریان بدون مربیگری در دسته های پایین تر و تیم های ته جدول یکهو معتبر شد؟ واقعا تو کشور ما منطق تا این حد نایاب شده؟
    7
    2
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    همانطوری که کسی نفهمید کی روش چطور با دو سال نیمکت نشینی محض حقیقی اون را فیکس تیم ملی کرد، نخواهیم فهمید منصوریان بدون مدرک و کارنامه چطور به این اعتبار رسید!
    7
    4
    ‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.