شوک بزرگ ۷۲ ساعت قبل از بازی؛ دست بیرانوند در گچ

پارسینه : خروج‌های بی‌محابای بیرانوند، بالاخره کار دست او داد و دروازه‌بان پرسپولیس مجبور شد دستش را گچ بگیرد. بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با استقلال خوزستان در یک صحنه برای گرفتن توپ از دروازه خارج شد و با مهاجم حریف برخورد کرد. ارتفاع پایین توپ در لحظه مهار بیرانوند، باعث شد برخورد بین او و مهاجم حریف با شدت زیادی انجام شود. بیرانوند تا پایان بازی، در زمین ماند اما بعد از مسابقه، به پزشکان باشگاه سپرده شد.
 
بیرانوند برای مشخص شدن شدت مصدومیت از دستش MRI گرفته و تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش، دستش باید در گچ بماند. اتفاقی که فقط 72 ساعت قبل از بازی سخت پرسپولیس با صنعت نفت آماده، خبر بدی برای سرخپوشان محسوب می‌شود. با توجه به شرکت نکردن بیرانوند در تمرینات امروز و فردای پرسپولیس، احتمالا او غایب بزرگ بازی با صنعت نفت خواهد بود.
+22
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان
    من که چنان شوکی بهم وارد شد که زنگ زدن آمبولانس بیاد. الان تو راهه :
    7
    23
    ‌سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    استقلالی هستم اما رک میگم! بازیهای تیم ملی کی روش از استقلال دعوت نکرد و اون دوتا هم که نیمکت نشین بودند تا استقلال منصوریان (کردیت خودش) جون بگیره. از پرسپولیس اونقدر دعوت کردند که تیم برانکو زمین بخوره و فرسوده بشه که مطمئنا اواخر فصل تیم پرسپولیس به هن هن میافته. تیم تراکتورسازی هم این هفته ترمزش را با ناداوری محض و خنده دار کشیدند تا فاصله امتیازی استقلال با مدعیان قهرمانی کم بشه. حالا مصدومیت یکهویی بیرانوند را که آدم کنار این داستان ها میگذاره بیشتر خنده اش میگیره. باشه آقای بیرانوند شما هم مصدومی، مگه بیک زاده و حیدری استقلال نبودند که دقیقا در برابر تیم های مدعی مصدوم میشدند و یکدفعه ای هم مصدوم میشدند. مثلا حیدری رو کسی نفهمید مصدومیتش دقیقا چیه فقط احساس درد میکرد و پزشک هم باید بهش استراحت میداد. ام آر آی تو هم بعد از بازی میاد و میگن فقط ضرب خوردگی بوده و برای تیم ملی چنان آماه میشی که نگو! منصوریان هم مثل نیم فصل اول سال اول نفت تهران دوباره داره با ناداوری علیه رقبا بالا میاد.
    19
    5
    ‌سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران
    حیف شد، خدا وند سلامتی‌ را دوباره بهت برگردونه.
    4
    20
    ‌سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    امیدوارم که جدی نباشه، هم واسه پرسپولیس و هم دو هفته دیگه واسه تیم ملی لازمت داریم
    7
    26
    ‌سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.