درگیری خونین هواداران در ورزشگاه الغدیر اهواز

 بعد از خاتمه بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، هواداران دو تیم صحنه های زشتی خلق کردند و این امر منجر به خونین شدن چندین هوادار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه بازی دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که هواداران دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و صحنه های غیراخلاقی بی شماری در ورزشگاه الغدیر اهواز خلق کردند.
 
تنش‌های رخ داده در محوطه چمن ورزشگاه غدیر اهواز که بعد از سوت پایان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران ایجاد شد، به سکوهای ورزشگاه سرایت کرد و متأسفانه درگیری‌های شدیدی بین طرفداران دو تیم ایجاد شد.
پرتاب صندلی و سنگ و زدوخوردهای صورت گرفته روی سکوهای ورزشگاه غدیر باعث مضروب شدن تعدادی از تماشاگران شد و صحنه‌های بسیار زشتی رقم خورد. در این میان نیز چندین هوادار با صورت و بدن های خونی و زحمی ورزشگاه را ترک کردند.
 به گزارش خبرنگار مهر، تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت ١۶:۴۵دقیقه عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.
+7
رأی دهید
-62

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

    این وحشی ها هر بلایی که سرشون بیاد،حقشونه!عشق وحالشو آغازاده ها میکنن!این جانوران همدیگه رو جر میدن.
    7
    47
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    whatever - کپنهاگ ، دانمارک

    هواداران متعصب تیمهای باشگاهی فوتبال معمولا در همه جای دنیا از اقشار لمپن جامعه هستند و از آنها انتظار رفتار متمدن زیاد نمیتوان دشت چه در اهواز چه تهران یا تبریز.
    6
    35
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    پس پلیس ضد جوشش کجا بود؟
    8
    31
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.