واکنش جالب زن و مردهای ایرانی به یک سوال داغ: بزرگترین ایراد جنس مخالف از نظر شما؟

+40
رأی دهید
-42

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    یک مصاحبه بی نتیجه و مسخره از تی وی پلاس! این قبیل مصاحبه ها باید طبقه بندی زیادی شده باشد تا بشود ازش به نتیجه ای رسید. معلومه که دغدغه یک جوان با یک فرد مسن متفاوت است. معلومه که زاویه دید زن چادری با زن عادی متفاوت است. معلومه که زن شاغل دردهای مرد شاغل را و بالعکس درک میکنند اما در خانواده ای که فقط مرد یا زن کار می کند دیدگاه های متفاوتی به هم پیدا می کنند. معلومه اون پسری که تازه ازدواج کرده و دنیا براش فول اچ دی و بهشته نظرش با کسی که 10 ساله ازدواج کرده متفاوت است. من بودم میرفتم سراغ قشر خاصی مثلا معلم های متاهل رده سنی 30 سال یا مجردین دهه فلان. اینجوری میشد گفت هر قشری چه دیدگاهی نسبت به نکات مثبت و منفی جنس مخالف دارند و مطمئنا بالعکس این مصاحبه با اشتراکات زیادی هم روبرو میشدیم.
    5
    28
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    M P L.MANCHESTER - منچستر، انگلستان
    خوب بگو حاجی خانم جایی‌ رو که نباید نشونه نامحرم بدیم نشون ندیم :)
    5
    14
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    بحث خیلی داغی است لطفا زیاد داغ نکنید که جوش بیارید ;)
    8
    15
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    (دقیقه 1.32) اون یکی که بلوز سبز تنش بود و خیلی از خانمها راضی بود می گفت: "اگر آقایون را به حال خودشون ول کنندعقب میمونند این خانمها هستند که همیشه آقایون را به جلو هدایت میکنند" خیلی هم راضی بود که بالاخره به جلو هدایت شده :) :)
    11
    25
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
    خانومهای ایرانی حرف ندارن بشرطی که 1_ مهمتر از همه خواهر زن و مادر زن نداشته باشن. 2_ قدرت زبونشون یه کم کمتر بشه در عوض گوشهاشون قویتر بشه . 3_ ایفون و مای فون و گالاکسی و اپل و سامسونگ نَخَرَن. 4_ دائم ادمو تحت تعقیب و بازرسی و مسائل امنیتی نذارن ! 24 ساعته به چشمات نگاه میکنه که به کی به کجا به چی نگاه کردی !! بقول نظامی در دوستی اش هلاک جان است // در دشمنی افت جهان است /// چون در بر دیگری نشیند // خواهد که دگر تورا نبیند /// چون غم خوری او نشاط گیرد // چون شاد شوی زِ غَم بمیرد .. بعد در اخر میفرماید : این کارِ زنانِ راست باز است // افسونِ زنانِ بد دراز است !!! تازه همه اینا که گفت تعاریف زنان خوبه ! از بدهاشون دیگه واویلا !!! خانوم لطفآ لنگه کفشو بذار زمین.
    10
    12
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    mehran_pahlavichi - انزلی، ایران
    به نظر من طرح این سوال به کل اشتباهت. چرا که هر کسی بنابر تجربه برخورد و شناخت محدود از یک یا دو نفر نظرش رو عنوان می کنه. انسان ها فارغ از جنسیت دارای خصوصیات و معیار های متفاوتی هستند. مردها زنها رو از نظر خودشون نقد می کنند و زنها مردها رو از دیدگاه خودشون. کسی وقتش رو برای شناختن خصوصیات جنس مخالف صرف نمی کنه و تلاشی برای پذیرش این خصلت ها نداره. مردها می خوان زنها رو به دلخواه خودشون تغییر بدن و زنها مردها رو.
    4
    8
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Ali Okhtapous - مشهد، ایران

    اون پسره با اون دختره ی افاده ای چجوری سر میکنه هم پسره گفت فلان اینم گفت ماشینم چیه؟؟!!. آخه دختر جان شما واسه قالب کردن خودت ماشینت به رخ میکشی من خودم ماشینم خیلی عالی نیست و اپتیما دارم و حاضرم با دختری چه ماشین مدل پایینتر و یا بالاتر دوست بشم ولی واسه ازدواج اگر طرفم بنز آخرین مدلم داشته باشه هم ملاک نیست. دخترا افتضاح شدن و درصد زیادی از ما پسرا هم خدایی واسه یکبار مصرف میخوایم اینا رو. در کل جامعه داره به فنا میره
    5
    26
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    surena2016 - شیراز، ایران
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. به نکته ظریفی اشاره کردی !
    6
    9
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.