تمسخر پلیس ایران در تلویزیون افغانستان در یک کلیپ کمدی

+255
رأی دهید
-107

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    این آقا شومن معروف افغانهاست بیخود جو ندید هیچ توهینی در کار نبود یک برنامه طنز بود. سوال اینجاست ظرفیت و آستانه تلقی توهین چقدره؟ اتفاقا در انتها گفت زن از ایران گرفتیم چون زن خوب کم شده. ما باید و میتوانیم به همه توهین کنیم ولی بقیه در یک برنامه طنز ساده با زبان مودب نقدمان کنند توهین کرده‌اند (ماشاالله فرهنگ خاله زنک بازی فوتبالیستهای لیگ برتر ایرانه). من نمیدونم این سایت چرا فقط مطالب سطح پایین جامعه را دستچین میکند که به خواننده فارسی زبان القاء کند شما این هستید و هیچ چیز مثبتی ندارید. چرا قصد دارید اثبات کنید همه در ایران دنبال شتر عاشورا هستند در ایران هیچ چیز مثبتی از جمعیت ۸۰ میلیونی ما وجود ندارد و همه چیز به حکومت مربوط میشود. آیا افغانها همه اوباش هستند و مثلا هر ساله صدها شب و شعر و سالگرد بزرگان ادب و فرهنگ ایران در افغانستان به افتخار ملت ایران برگزار نمیگردد که ما باید چراغ برداریم و پست ترین لایه هر چیزی را برای ملتمان پیدا کرده و به عنوان مطلب برگزینیم.
    49
    278
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    koros_nl - امستردام، هلند

    شما خودتون از همه مسخره تر هستید , فکر کردید فرهنگ با کروات میاد ؟!! بجز ان دختر بدبخت مجری , زن دیگه ای میبینید ؟!! یا ان دختر بدبخت را که انقدر زدید , کشتید و آتش زدید ؟!!
    221
    96
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

    حق دارند////// در ایران کم تحقیر نشدند//// بی‌ انصافیه ازشون خورده بگیریم/////
    75
    252
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    مگه افغانستان تلویزیون داره ؟!!
    257
    128
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    هاها باحال بود دم همزبانان عزیز افغانی ما گرم! کپی برداری از برنامه های طنز ایرانی مثل "خندوانه" و "دور همی" بود فقط از لحاظ فنی باید کمی بیشتر تمرین کنند چون خیلی تو حرف هم میپریدند و خیلی مُبتدی اجرا شد ولی برای شروع خوب بود! بهرحال ملت افغانستان بعد از این همه ظلم و ستم و جنگ حق زندگی و خندیدن دارند. شاد باشید
    53
    166
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران

    زیادی ناس جوییدن خخخخخخخخ
    124
    59
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    بعضی ها هیچوقت خُلق و خوی نژادپرستی از سرشون نمیوفته و یک عمر زندگی با عقده نسبت به دیگران را ترجیح میدهند!!!
    35
    122
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    yadeonshabakealakikhoshmigzash - مانیل، فیلیپین

    برنامه طنز دیگه .. این همه تو ایران گویش افغانهارو مسخره کردن . ولی خیلی مجری شبیه روزبه چشمی بازیکن استقلاله :))))))))))))))))))
    31
    94
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Malaysia - مالزی، مالزی

    کلا از ماست که برماست
    23
    50
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس

    [::Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::] خوب تشریف نیارن . در ضمن جز خلاف و بد ذاتی و دروغ و تجاوز و نمک نشناسی چیزی ازشون در نمیاد . خیلی هم ادعا دارن تشریف ببرن کشورشون رو اباد کنن خودمون کم خلافکار داریم اینهام شدن اضافه تلبکار هم هستن . امیدوارم همشون رو بریزن بیرون .
    106
    69
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::koros_nl - امستردام، هلند::] دوستان خوب: یکی‌ از اصول و خط مش دموکراسی انتقاد،طنز،دیالوگ و بحث هستش،نمیدونم کجای این شو توهین و افترا بود؟ ما هرچه دوست داریم به همه میگیم ولی‌ یک فکاهی را بر نمی‌‌تابیم.یا نوشتید که افغانستان مگه تلویزیون داره؟باید بگویم خیر افغانستان تلویزیون و جعبه آخوندی نداره،ولی‌ دختران و زنانشان از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی‌ و رفتن به یک مسابقه ورزشی بر خوردارن.خواننده زن آریا سعید بدون لچک حجاب برای مرد و زن آواز خواند.در صورتی که مردم ما از کنسرت سنتی محرومند، ولی‌ کور خودو بینایی دیگران هستیم. تا موضوع افغانستان و دوستان افغانی پیش میاید فورا شاه رگمون بیرون میزنه، حکم و رول بهترین‌ها و برترین هها رو میگیریم و غافل از آن که کشورمان آفت زده آخوند و احمدی نژادهاست.شب و روزتان تابان و پرستاره باد.
    35
    107
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    این تمسخر نیست کوشه ای از واقعیت تلخ زندگی مردم افغانستان در ایران هست ولی آنها بغیر از ایران که در پاکستان و ترکیه هم زیاد هستند همیشه به نیکی یاد می کنند ولی با ایران و ایرانی لج شده اند از بس بی حرمتی دیده اند ، مثلا بخاطر یک خلافکار افغانی بنام خفاش شب ، صد ها افغانی زن و بچه دار کارگر ساده را در گوشه و کنار ایران کشتند که بعدا ها دولت مجبور شد بگوید که او بیرجندی بود !
    66
    70
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    f1368 - هرات، افغانستان

    [::Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا::]. بله افغانستان بیشتر از ۱۸ تلویزین خصوصی ویک تلویزیو ن ملی دارد نگران نباشید فریکانس میخاستی بگو
    60
    86
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آسمانی - ریچموند، کانادا
    [::Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا::] می بینی که. چه با کلاس های تو دنیا هستند که هنوز فکر می کنن فلان جا این جوریه.
    40
    25
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
    [::pars40 - فرایبورگ، سوییس::]. با این مدل فکر فاشیستی یقین دارم در سویس هم اینگونه با شما رفتار کردند که پر از کینه هستی‌
    26
    28
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانی‌ دبش - تهران، ایران
    این آقا باید راجعبه افغانها که در اصفهان به یک خانم ۳ ماه حامله که ۴ نفری تجاوز کردند !!!!! و در آخر سر این خانم رو بریدند و دستاهش رو هم بریدن که طلا جات این خانم رو هم بدزدند باید این آقای بامزه حرف میزد راجعبه این جریان و به افغانها تبریک میگفت
    47
    44
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    ما ایرانی ها فکر کردیم فقط خودمونیم که بلدیم درباره دیگران جوک و طنز درست کنیم ! اتفاقا کارشون قشنگ و زیبا و بجا بوده .
    29
    38
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    من که هر چه زور زدم نتونستم حرفهای مهمان برنامه رو بفهمم، ولی با توجه به حرفهای مجری این به حقیقت خیلی نزدیکه. فساد اداری بیداد میکنه.
    15
    30
    ‌پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
    [::romano - تهران، ایران::]. هین سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود.آقا یا خانم.درود بر تو .دم شما گرم.روزم رو ساختی.اگه اینجا بودی آبجو برات باز میکردم.
    12
    7
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
    . [::kasra persia - لندن، انگلستان::]. شما اگه از سوم راهنمائی بیشتر به درس ادبیات فارسی توجه داشتی قطعا نود در صد "گپ"بالا و فارسی دری رو متوجه میشدی.
    12
    9
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    خیلی جالبه از قدیم گفتنحقیقت تلخ هست . کافیه یک نگاهی به آمار جرم و جنایت و خشونت و دزدی ووو افاغنه در ایران بندازید تا ببینید چه خبره . اگر یک سوم این جرم ها و جنایات رو این افغانها در اروپا انجام بدن همه روبیرون میکنن شما کافیه در کمپهای پناهندگی کار کنید تا این موجودات رو خوب بشناسید . دروغگو نمک نشناس بی ادب بد ذات خطرناک غیر قابل اعتماد ووو میان این اروپایی ها کلی بهشون میرسند آخر هم بهشون فحش و بد بیراه میگن و صبح تا شب هم میگن اینها کافر هستن و زنهاشون فلان هستن ووووو متاسفانه خیلی از مردم رو جو حقوق بشر گرفته اما هنوز براشون تعریف نشده که بشر پی هست یا به کی میگن انسان . اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی. چه میان نقش دیوار و میان آدمیت . نیامده زنهاشون رو کتک میزنن وسط اروپا آدمدن در سرزمینکفر به قول خودشون اما چشم پرونی میکنن عرق میخورن بعد هم میرن مسجد نماز میخونن . موجودات الوده و خبیسی هستن 99 درصد اینها امیدوارم همه رو بریزن بیرون .
    21
    19
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    اینکه بیشتر افغانها رو مسخره کرد که همه اهل تریاک هستن و تریاک وارد ایران می کنن
    7
    11
    جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    *پسر شجاع* - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. برادر جان چرا اینقدر توهم زده هستی همین مونده بود که مثلا در باره دموکراسی و ورزشگاه رفتن زن افغانی حرف بزنی کدوم ورزشگاه و کدوم زن حرف یه چیزیه عمل یه چیز دیگه صحبت بر سر فرهنگ مردم هست نه قوانینی که تو یه کشور اونم به زور سرنیزه سربازان آمریکایی و اروپایی مثلا به زن اجازه رفتن به ورزشگاه میده ولی زنهاش جرات ورزشگاه رفتن رو ندارن و تو یه کشور دیگه مانع هست ولی زنهاش از در دیوار استادیوم حتی به قیمت زندان رفتن بالا میرن یا یه زن با کلی محافظ میاد یه برنامه موسیقی اجرا میکنه و بعدش با همون محافظت صحنه رو ترک میکنه علارغم فشار دولت و کشورهای غربی که اونجا نیرو دارن یا شرط کمکهای مالی رو اینجور چیزها قرار دادن ...جایی که حتی در شهرهای کوچک دهها کنسرت علارغم مشکلات قانونی که دولت بوجود میاره اجرا میشه و صدها هزار مردمش برای شرکت در کنسرتهای خارج از کشور مسافرت میکنن
    4
    9
    شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    چو ایران نباشد تن من نباد - استکهلم ، سوئد
    از قدیم گفتن تمام پنج انگشت دست یک شکل نیستند من خودم ۲۸ ساله توی این کشور زندگی میکنم اول اینجا ملیت کسی که بدترین خلاف رو میکنه اسم از ملیت طرف نمایند وگرنه ۷۰درصد توی زندان های اینجا خارجی هستند و من خودم زندانبان هستم توی بازداشتگاه با بیست سال سابقه کار توی این مدت شاید ۶ یا هفت تا افغانی دیدم اونم هنوز دادگاه نرفته بودند یعنی هنوز بی بی گناه بودند تا خلافش ثابت بشه اما ایرانی. دروغ نگم بالای صد تا دیدم علتش چی به نظر شما .
    8
    9
    شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    [::Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::] حقیقت تلخه نه ؟. ;)
    5
    7
    شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    مریخی غریب - تہران، ایران
    چقدر تو این صفحه کرد و افغانی زیاده. کلا اسم اینجارو از ایرانیان یوک عوض کنید
    4
    0
    دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    اگر این حرفها را یک ایرانی بزنه خوبه اگر افغانی بگه بد است
    3
    1
    ‌سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    فقط نفهمیدم چرا میان تماشاچیان خانمب وجود نداره
    0
    1
    ‌سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.