پرویز پرستویی بار دیگر از قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تمجید کرد

پرویز پرستویی، بازیگر شناخته‌شده‌ی سینمای ایران بار دیگر از قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تمجید کرد و در عین حال گفت می‌داند «این حرف‌ها برایش گران تمام می‌شود».
 
پرستویی  با یادآوری اکران خصوصی فیلم سینمایی "بادی‌گارد" برای فرمانده "سپاه قدس"، گفت که معتقد است «سردار سلیمانی روی زمین نیست».
 
پیش‌تر در فروردین‌ماه امسال خبری در رسانه‌های نزدیک به حکومت ایران منتشر شد مبنی بر اینکه در ابتدای این اکران خصوصی در ساختمان موسسه «اوج» متعلق به سپاه پاسداران، پرویز پرستویی بر دست سلیمانی بوسه زده است.
 
این خبر نه از سوی پرستویی و نه از جانب سلیمانی تکذیب نشد.
 
پرویز پرستویی در فیلم "بادیگارد" ساخته‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا، نقش یک افسر امنیتی را بازی می‌کند که ماموریت دارد از یک دانشمند هسته‌ای محافظت کند. او در این فیلم با ظاهری شبیه به قاسم سلیمانی گریم شده است.
 
این بازیگر ۶۱ساله در سال‌های اخیر ارتباط نزدیکی با سرداران شناخته‌شده‌ی سپاه داشته است. او در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نیز از حامیان محمدباقر قالیباف، شهردار سپاهی تهران بود.
+38
رأی دهید
-180

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    40Mehrdad - مالمو، سوئد

    مدتی هست که تریپ روشنفکری برداشتن ، یقه هنر مندان ایران رو چسبیدن و از هول حلیم افتادند توی دیگ و خبر ندارنند که اینجا خر داغ می کنند نه کباب. بزودی گرداب و جهنمی که حاج قاسم در سوریه و عراق و یمن و بحرین درست کردند همه رو با خودش خواهد برد و از تو نیز فقط لعنت الله ایی باقی می ماند. بد نیست یه نگاهی به افتخاری و چرخنده و امثال آنها بندازی که دیگر از اونا فقط باد شکمشان باقی مانده. هی .
    35
    175
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    msforugh - تهران، ایران

    حیف از این مردم که اسطورهاشون از نردبانشون بالا میرن بعد از اون بالا بهشون میخندند.
    23
    158
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Vejdan bidar - امستردام ، هلند

    استاد پرویز خان پرستویی شما رو همیشه دوست داشتم و دارم ، اما واقعاً از شما بعید است که از این آقا این گونه تعریف کنید. آیا شما در ایران نیستید ؟ نمی‌‌بینید مملکت به چه وضعیت اسفباری رسیده ؟ واقعا چرا این آقا رو اون چه نیست توصیف می‌کنید !!!
    30
    174
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

    اقایی که شما بهش میگین روی زمین نیست باعث شده تمام مردم منطقه و همسایه هامون با ما دشمن بشن و از ایرانی متنفر بشن . ملتهایی که افتخارشون زیارت مکانهای توریستی ، طفریحی ، تاریخی و زیارتی ایران بود الان بهمون میگن مجوس و خلیج عربی و مرگ بر فارس و . این اقای سلیمانی ایرانی رو به خاک ذلت کشید و خامنه ای هم ایران رو. زشته اقای پرستویی برای شما
    27
    161
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    مارمولک جوگیر شدی دادش .؟؟؟!!!!
    16
    115
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    خوب این بدبختها یا باید در برن ترکیه لخت بشن یا برن دست بوسی اقایون .
    13
    82
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Asghar Torobche - تهران، ایران

    شیر حاج قاسم کسی‌ که ایران رو از جنگ به دور نگاه داشت و چشم دشمن رو کور کرد اونهای که نمیدونین بدون حاج قاسم داعش همون کارها که با زن و بچه در عراق و سوریه انجام داد در ایران هم انجام میداد و این آقا نگذشت فقط دشمنان ایران از حاج قاسم بدشون میاد !!!!!!! شیر سردار
    130
    20
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    koros_nl - امستردام، هلند

    [::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::]. نکه قبل از این عاشقتون بودن !! از ۱۴۰۰ ساله پیش تاحالا پدرانمون و مادارانمون کشتند , قتل , جنایت , تجاوز .... هر دشمنی توانستن کردن !! بدرق هر بالایی سرشون میاد .
    10
    59
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران

    چرا بعضی‌ از آدما به خاطر یک لقمه نان اینقدر مجیز گوی و دست بوس و خرفت میشوند؟ اگر سرداری قابل تمجید و تعریف و احترام است سردار محمد نوری زاد است که وجدان بیدارش خواب را از چشمان دیکتاتوران ربوده است..!
    18
    79
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    حالا میفهمم چرا برای بازی معمولیش تو این فیلم، بهش جایزه فستیوال فجر رو دادند ! عزیز برادر، چاپلوسی تو ۶۱ سالگی کمی‌ تا قسمتی‌ وقاحت داره ! بعد از امین بی‌ حیائی، و شهاب حسینی، مثل اینکه رژیم داره تمام سینما رو از آن, و نوکر خود میکنه. - تفو بر تو‌ای چرخ گردون، تفو ...
    8
    111
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران

    مردک دون مرتبه بی‌ ارزش تو با این کار مارمولک صفت بودنت را نشان دادی. زباله صفت‌های وطن فروش
    13
    91
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    البته رژیم داره کشور رو به سمت و سویی میبره که همه " باید" عاشق رهبر و دستگاه حکومتی باشند، و گر نه محتاج نان شب خودشان خواهند بود، یک نگاهی‌ به کره شمالی بندازید، و مقایسه کنید با ایران، همان دیکتاتوری، و همان حکومت نظامیان، این بنده خدا رو هم تو این سن و سال مجبور به مجیز گویی کرده اند ...تنها جواب ما به اینها، بایکوت این گونه فیلمهاست.
    5
    85
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    اقای پرستوئی.این درست است که شما هنر پیشه هستید و یک هنر پیشه همیشه نقش بازی میکند.همانطور که شخص پرستوئی یک بچه جنوب شهری در نقش یک ملای دزد یا یک دزد ی که در لباس شیخ نفش بازی کرد.اقای پرستوئی شمابا بازی در این فیلم پرستوئی شدید و شما با نفش افرینی در این فیلم صاحب نام شدید و این مردم بودند که شما را پرستوئی کردند نه اینکه شما فرد فوق العاده ای بودید. شما با چه جراتی میگوید ( میدانم این حرف برایم گران تمام میشود اما برایم مهم نیست) عجب !! یعنی شما دانسته این حرف را زدید یا از روی جهالت. اقای محترم این مردم هستند که با ان نقش افرینی ترا پرستوئی کردند و اگر عملکرد تو یا همین نقش افرینی بیضه مالی تو در جهت مردم نباشد مطمئن باش همین مردم ترا از ان جایگاه پائین خواهند کشید. عجب شهامتی دارید!!چطور برای شما مهم نیست .یعنی شما فکر میکنید شخص پرستوئی هنرپیشه بی نظیری است که بمقام بالا رسیده!!نه نه.این مردم هستند که ترا پرستوئی کردند.یادت باشد هنر پیشه گان کار امد تر از تو در ایران داشتیم و داریم اما چون نخواستند نقش بیضه مالی داشته باشندمردانه زندگی کردند و مردانه هم جان دادند.حیف هر چیز
    4
    109
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    لیاقت میخواهد.حیف که قادر به نگهداری ان حرمتی نبودی که این مردم برای تو قائل بودند. بگذار حرفم را با این شعر فردوسی بزرگ باتمام برسانم که: درختی که تلخ است وی را سرشت.گرش در نشانی به باغ بهشت. ور از جوی خلدش به هنگام اب. به بیخ انگبین ریزی و شهد ناب. سر انجام گوهر ببار ناورد. همان میوه تلخ بار اورد.شما قادر نیستید و قادر نخواهید بود که ان حرمت داده شده بشما را حفظ کنید. هر چند نگهداری این جایگاه لیاقت میخواهد. هر چیز توانائی میخواهد. هر چیز دانائی میخواهد .فردوسی بزرگ حرفش را با افرادی مثل شما در هزار سال قبل باتمام رساند. حیف و صد حیف که با دست خود به زیر پا افتادی و با این حرکت خود را در چاهی از لجن الوده نمودی و پاک کردن ان هم اسان نخواهد بود حیف و صد حیف
    5
    108
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    اقای پرستویی مرا یاد داستانی انداخت راجع به زنده یاد اخوان ثالث و استاد شهریار یاد هردوی این شاعران گرامی باد . خیلیها میدانند که استاد شهریار با اینکه در غذل سرایی بی نظیر بود ولی بیشتر مداحه سورا بود . وقتی فوت شد به اخوان ثالث خبر داند شهریار فوت شد . او گفت چرا بدنیا امد که فوت شود . ..ارزش یک هنرمند در مردمی بودنش است .نه چاپلوسی قداران قداره بند . باری !!!!
    3
    48
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sorosh azadi - تهران، ایران

    درود،مطلبی را در تاریخ دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵ در خبری در مورد آقای مدیری در بخش نظرات نوشته ام که متاسفانه متوجه شدم بخش دوم آن چاپ نشده، بخش اول به شرح زیر است:. " اگر همه ما نیک بنگریم شاهد روند سیستماتیک اپوزوسیون سازی رژیم خواهیم بود. روند به این صورت است که ابتدا یکی از افراد مشهور در عرصه های مختلف مانند هنر (آقایان پرستویی، رضا کیانیان، مهران مدیری و ...)، چه در سیاست (آقای موسوی، نوری زاد، تاج زاده، فرزندان هاشمی، مهدی خزعلی و ...) و یا در قشر روشنفکر دانشگاهی مانند آقای زیبا کلام و دکتر محمد ملکی را افرادی همسو با خواسته های مردم معرفی می کنند (بصورت بسیار حساب شده و زیر پوستی). پس از آن در چند نوبت اسنادی را در شبکه های مجازی اشاعه می دهد که این افراد را همسو با سیاستهای حکومت نشان می دهد". در بخش دوم تا جایی که در یاد دارم نوشته بودن که:"حکومت با خرد کردن نمادهای اپوزوسیون مردمی که خودش برای ما ساخته (با همکاری همین افراد مشهور) در واقع انگیزه و حس آزادی خواهی ما را با حس یاس و ناامدیدی در جهت رسیدن به خواسته های دمکراتیک جای گزین می کند. " ادامه..
    4
    52
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان

    واقعا برات متاسفم، تا امروز فکر میکردم که خیلی آدم حسابی باشی، ولی معلوم شد که حیوانی بیش نیستی. تو هم نون به نرخ روز خوری.
    4
    59
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    wasp763 - استکهلم، سوئد

    مردم به جایی رسیدن که از ترس داعش باید به دشمنان نشون تعظیم کنن . چه وضعی داریم ما.......
    2
    52
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    آقای پرستوئی دراین چندسال هرچه دوشیدی,با این حرکت بفاضلاب ریختی.چطور چشمت را باین همه خلافهای مملکت برباد ده بستی.ازجهتی هم جالب است که خودت میدانی با خودت چه کردی
    2
    33
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    همیشه سینما در خدمت سیاست بوده، سخنان این اقا هم همین رو میرسونه، مثل هالیوود مثل شبکه های خبری سی ان ان و فاکس نیوز ، حقیقتش اینه که مردمان عادی کسانی رو الگوی رفتاری و فکری خودشون قرار میدن که توسط صدا و سیما نشون داده میشن، بسیاری از مردم به خاطر مشغله ها و دغدغه های زندگی زیاد سیاسی نیستن و بنابر این اینجور ادمها میتونن مردم رو در مسیر دلخواه حکومت حرکت بدن، شاه خدا بیامرز هیچ وقت تلوزیون روجدی نگرفت اما این اخوندا به صورت دقیق از تلوزیون استفاده میکنن و از طرق راههای مختلف و چهره های سرشناس برای تثبیت حکومتشون استفاده میکنن بسیاری از بازیگران سینمای ایران عوامل پشت پرده برای حفظ نظام اخوندی هستن مثلاً در سینمای ایران قهوه تلخ و شبهای برره رو برای نقد از رفتار حکومت میسازن و به دولت از زبان امروزی مردم اعتراض میکنن اما همین بازیگران برای پاک کردن چهره واقعی سیاست دوران پهلوی با تملق و چاپلوسی تمام در فیلم معمای شاه بازی میکنن تا واقعیت رو مخفی کنن ای تف به این دنیای وارونه
    3
    28
    جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    وجود میخواد، شهامت میخواد، جرات میخواد که بتونی قاسم سلیمانی باشی
    40
    3
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    سردار سلیمانی عزیز، حتی اسمش هم توی فضای مجازی پیکره بزدل ها و جیره خورها رو به لرزه در میاره . پاینده باشی سردار که وجودت ممیز وطن فروشان و وطن دوستان است
    41
    7
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
    تو هم سید پرویز بودی و ما نمیدونستیم ، تخم م ترکه عربی حتما سید پرویز ، اخه یعنی چی من به سوریة رفتنش کاری ندارم احمق ، پس با چی کار داری ؟ مگه ایرانی نیستی خرفت .
    1
    18
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. زرشک
    2
    20
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. منظور شما از وطن همون صحرای حجازه دیگه، نه؟
    2
    21
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    یکنفر راهم که دوست داشتیم احترامی داشت گند زد رفت و به آشغالها پیوست . انگار هنرمندان ایران طاعون افتاده به جونشون . هر روز یکی شون میشه مزدور رهبر آشغال جنایتکارشون خامنه ا ای دزد روس که خودش و کل خاندانش خاءن و دزد هستندو ایران را خرج فلسطین و روسیه و سوریه کردند.پرستویی هم شد قاطی مارمولک ها!!
    1
    16
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    منوچهری - تهران، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. شما رو به دیدن مصاحبه دکتر مهدی خزعلی دعوت میکنم. شما میتونید با سردار و دلیل پیدایش داعش آشنا بشید. اگر اینطور که شما تعریف میکنید: پس هیتلر هم سردار بزرگی بود که خواب و خوراک رو از خیلی ها گرفته بود.
    2
    14
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::منوچهری - کرمان، ایران::]. دیدمش استاد . من هم از شما دعوت میکنم با کمی تحقیق در زمان تصدی فرماندهی سپاه کرمان توسط سردار سلیمانی از اقدامات ایشان در جهت حفاظت از مرزها و تمامیت ارضی آشنا بشید. حضرت استاد. تفاوت حداقلی هیتلر در این قیاس نامانوس، شجاعت و حضور و پیشتازی سرداره. هنر هیتلر خطابه های پرشور بود . سلیمانی مرد حضوره نه شعار. سلیمانی عزراییل آمریکاییها و وهابیون توی منطقه است . استاد تا کی قراره قدر داشته هامونو ندونیم؟ تا کی ؟ تا کی باید مرغ همسایه غاز باشه استاد؟.
    9
    1
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::siavashomaha - ماربیا، اسپانیا::]. به همراه کمی زعفران ، شکر، خلال پسته و بادام با کره تفت بدید، برنج رو آبکش کنید. غذا که آماده شد همسایه بغلی ( پروین خانوم) رو صدا کنید، با هم یه دل سیر بخورید تا فشار خونتون یک کمی بالا بیاد. زرشک خالی فشار خونتونو میندازه سکته میکنید از بین میرید به لقاء الله میپیوندید
    10
    2
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
    اتفاقا این حالت آسمانی روحانی رو مردم ایران تو وجود خمینی هم دیدن یک شبه که تااااااا ماه هم رفت،، واقعا متاسفم واستون
    0
    9
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    aliuk60 - لندن، انگلستان
    خیلی‌ مارمولکی، عزیز دل برادر
    0
    13
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    منوچهری - تهران، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. اولا قدر داشته ها رو خوب میدونم, که همانا ارتش هست. نیروی قانونی و در خدمت مردم. دومآ من هم در ارتش, سپاه, بسیج و در اوایل انقلاب در کمیته های انقلاب هم بودم. فکر میکنم خیلی بهتر از شما از ساختار این نیروها اطلاع دارم. داستانهای زیادی از بزدلی همین سپاهیان میتونم براتون تعریف کنم که سرتون مثل کتری سوت بکشه. سلیمانی ممکنه اختلاس نکرده باشه, و یا ساده زندگی کنه, ولی یک آدم ساده هم میتونه عقاید اشتباه داشته باشه. برادر کشی چیزی نیست که بتونید بهش افتخار کنید! شما در پیشگاه تاریخ شرمنده خواهید شد.
    0
    7
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    salmand - گنت ، بلژیک
    من با نظر آقای پرستویی کاری ندارم برای من جالبه که اینقدر این قاسم سلیمانی خودش را خراب کرده که نیازمنده چاپلوسی یک همچین کسانی را دارد اگر این آقا واقعان انسان درستی هست که نیاز به گفتن نیست مردم خودشان قضاوت میکنند گزافه گوی و در زمین نیست هم نمیخواهد
    0
    6
    شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirir - تهران، ایران
    [::منوچهری - کرمان، ایران::]. لایک
    0
    1
    یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    سلطنت طلب.ضمن تائید فرمایش شما باید بگویم پرویز پرستوئی بدلیل اینکه از جنوب شهر تهران میاید و طبیعتا دارای روحیه بچه های ان منطقه میباشد وبا استفاده از همین منش و بازی در نقش یک فرد مشتی و مخالف اخوند ها توانست در فیلم مارمولک سری بین سر ها در بیاورد. پرویز پرستوئی که لقب استاد از این مردم گرفت دارای تحصیلات عالیه اکادمیک نبوده. پرویز پرستوئی در فیلم های بنام نقشی نداشته. پرویز پرستوئی قادر به تجزیه و تحلیل هنری و فرهنگی فیلم ها نیست. ما در ایران افراد بنامی مانند عزت الله انتظامی را داریم که هزاران بار بهتر ومسلط تر از پرویز پرستوئی نقش افرینی میکند.ما در ایران هنرمندان استخواندار دیگری مانند وحدت یا ملک مطیعی .ایرج قادری و یا مهمتر از همه شخص هنر مند ارجمند نصرت کریمی را داریم که پرویز پرستوئی باید دهها سال کار کند تا بتواند نصرت کریمی شود.این افراد همه از مردان با مرام کشور مان هستند. پرویز پرستوئی بدلیل نداشتن درون مایه هنری و عاشق نام بودن خیلی سریع بسرگیجه مبتلا شد. پرویز پرستوئی با گفتن این جمله که( نظرات مردم برای من مهم نیست)نشان داد که از هر گونه تفکرات اجتماعی بی بهره است
    0
    6
    دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    شما از نوع نشستن پرویز پرستوئی در مقابل اقای سلیمانی میتوانید بخوبی در یابید که ایشان عاشق اینگونه مناسبات و ارتباطات میباشد و میخواهد با استفاده ازنام اقای سلیمانی برای فیلم ساخته شده خود اعتبار کسب نماید..پرویز پرستوئی در این مصاحبه فقط از الفاظ استفاده میکند و چیزی برای ارائه واقعیات ندارد.و فقط میخواهدبا کلمات.. مالی کند غافل از ان است که مردم اجتماع تشنه سخنان ایشان نیستند بلکه میخواهند بدانند که کلمات وجملات ایشان چقدر دارای منطق میباشد.اقای پرستوئی میتواند برای پیشرفت کار خود بهر طریق ممکن وجهه اجتماعی کسب کند واما غافل از ان است که مردم بهترین قاضی برای قضاوت میباشند.من هم مانند همه ایرانیان دیگر ایشان را از فیلم مارمولک میشناسم وهیچگونه تضادی منافع با ایشان ندارم اما تعجب من انجاست که اقای پرستوئی هنور نمیداند مردم اجتماع دارای شعور تجزیه تحلیل هستند و استفاده ازان کلمات بی محتوی ( که اقای سلیمانی روی زمین نیستند) فقط اقای پرستوئی را راضی میکند .ایشان نمیتواند دلایلی برای اثبات این جمله خود بیاورد و بهمین میگوید (میدانم این حرفها برایم گران تمام میشود اما برایم مهم نیست)
    0
    5
    دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.