قشقاوی در مورد سفر بازیگر پورن: قرار نیست همکاران ما خانم‌های آنچنانی را بشناسند

عکس از اینستاگرام کندی چارمز حسن قشقاوی، معاون پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه ایران درباره صدور ویزا برای کندی چارمز، بازیگر پورن بریتانیایی که به ایران سفر کرده بود گفته است که قرار نبود همکارانش "خانم‌های آنچنانی" را بشناسند.
 
پیشتر یک منبع آگاه در این وزارتخانه گفته بود که خانم چارمز با نامی دیگر و "با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی" به عنوان آرایشگر به ایران سفر کرده است.
 
آقای قشقاوی گفت: "وقتی یک ستاره آمریکایی - انگلیسی برای دریافت ویزای ایران از طریق شرکتی درخواست می‌دهد، این بحث مطرح می‌شود که چرا او را تشخیص ندادند، در حالی که طرف دیگر ماجرا این است که همکاران ما آن خانم‌های آنچنانی را بشناسند! اگر این اتفاق رخ دهد که نقض غرض است."
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، او گفت: "آن شخص (کندی چارمز) با اسم دیگری ویزای ایران را گرفته بود، اما فضایی علیه ارگان‌های دولتی ایجاد شد. البته که چنین مواردی خیلی کم اتفاق می‌افتد. بارها گفته‌ام اگر بودجه (وزارت خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات) در اختیار من بود، همه را به گردشگری اختصاص می‌دادم."
 
هفته گذشته خانم چارمز عکسی با "حجاب" از خود در اینستاگرام خود منتشر کرد که می‌گفت در جریان سفر به ایران گرفته است.
حسن قشقاوی: اگر بودجه در اختیار من بود، همه را به گردشگری اختصاص می‌دادم او در توضیح دلیل سفر خود به ایران نوشته بود که برای جراحی زیبایی بینی به تهران رفته و ایرانی‌ها را در زمینه جراحی بینی "بهترین در جهان" توصیف کرده بود.
 
انتشار این عکس و توضیحات خانم چارمز خبرساز شد و واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
 
آقای قشقاوی که روز سه شنبه، ۱۲ مرداد از آغاز صدور ویزای الکترونیک خبر می داد، گفت که بخشی از مشکلاتی که از این دست پیش می‌آید با راه‌اندازی ویزای الکترونیک ممکن است طبیعی باشد.
 
او همچنین درباره صدور ویزای برای خانم چارمز خطاب به همکارانش گفت: "زمانی که ویزای الکترونیک راه‌اندازی شود طبیعی است که با چنین مواردی مواجه شویم، بنابراین خواهش می‌کنم برای حفظ ارزش‌ها، دقت بیشتری شود، چون ممکن است حساسیت‌هایی را ایجاد کند، چرا که نظام ما اسلامی است و ما مراجع، علما و نمایندگان مجلس را داریم که حساسیت‌های فرهنگی دارند و این اتفاقات ممکن است بعدها مشکلاتی را ایجاد کند."
 
او گفت که با اینکه الزام دولت برای راه‌اندازی صدور این نوع ویزا تا پایان سال است، اما از روز سه‌شنبه - ١٢ مردادماه - اولین عملیات اپراتوری ویزای الکترونیک از طریق یکی از آژانس‌های واردکننده گردشگر خارجی آغاز می‌شود.
 
آقای قشقاوی همچنین گفت: "سیستم ویزای الکترونیک ایران بسیار قوی است و درخواست کننده حتی از منزل می‌تواند شاهد تمام مراحل اجرایی کار باشد."
 
کندی چارمز گفته بود که با کمک یکی از دوستان خود موفق به سفر به ایران شده است.
+36
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس

    خیلی ساده هست همه اون کسانی که در این ماجرا دست داشتن حتما سرویس رایگان دریافت کردن این خانم هم از هرچی بترسه از اون موضوع نمیترسه تازه یک تجربه هم میکنه .فقط آقایون زورشون میاد بگن دوچرخه سواری کردن و بعد ویزا دادن
    11
    39
    ‌سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان
    "بارها گفته ام اگر بودجه دست من بود ..." جناب قشقائی از حالا داره سازه رو میزنه که بودجه را در اختیار ایشان بگذارند! خُب، بقیه ماجرا معلومه. ایشان هم مثل خیلی از همکارانشان که بودجه در اختیارشان گذاشتند، میلیونها دلار پول بی زبان را هپُلی هپو خواهد کرد و یکباره سر از کانادا در می آورند!! بهانه خوبیه جناب قاشق-آئی!!
    3
    16
    ‌سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    این خانم از ایران خوشش آمده و کاملا واجد شرایط هستن که سرپرست خواهران زینب در بسیج باشن. زیر نظر سربار نقدی!
    4
    35
    ‌سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    be_pa.khaste - هارلم، هلند
    بعد مردم ما دم از انسانیت هم میزنن خوب این هم یه آدم هستش دیگه چرا میرین بش فش میدین .هزاران زن داریم تو ایران که رو این خانم رو سفید کردن
    1
    20
    ‌سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    'قشقاوی در مورد سفر بازیگر پورن: قرار نیست همکاران ما خانم‌های آنچنانی را بشناسند'. اصلا شوخیشم قشنگ نیست حاجی!! 😬 مگه داریممممم؟ مگهه مییییششهههههه؟؟
    1
    16
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.