مصاحبه مسیح علی‌نژاد با شینا شیرانی

شینا شیرانی در گفت‌وگو با مسیح علی‌نژاد در برنامه تبلت از جزییات فایل صوتی آزار جنسی مدیر صدا و سیما روایت کرده است.
+178
رأی دهید
-180

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران

    قابل توجه کاربر بی نام ونشان ازانگلستان که درکامنت قبلی خود خانم شیرانی را شیاد ومزدورو..... خطاب کرده! ایا هنوزهم فکرمی کنی کل این ماجرا داستان پردازی وگرفتن ماهی ازاب گل الود است؟! هنوزفکر میکنی که این خانم دارد برای من وشما فیلم بازی می کند؟! چراسرت رامثل کبک زیربرف کرده ای ونمی خواهی واقعیت راقبول کنی؟؟!!کمی درمورد حرفهای خانم شیرانی فکرکن! بطورحتم از حرفهائی که زدی شرمنده خواهی شد!
    76
    196
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    IIPARSAII - هانوفر، آلمان

    خود این مسیح علینژاد مارمولکی است که نگو٬ اوایل لچک دار بود و خانم الهه بقراط توی مناظره تلویزیونی خوب ظایعش کرد. حالا هم از این تلویزیون به اون تلویزیون داره تلاش میکنه اعتماد جلب کنه. دوستان توی یوتیوب فایل های مخصوصش را بردید گوش کنید. زنده باد ایرانیان آزاده و لعنت به موزدوران حکومت مرتجع
    132
    168
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    یک مشت بیمار جنسی‌ روانی‌ خطرناک. چقدر شنیدن این جزئیات ناراحت کننده است.
    18
    181
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

    اومدی از اون جهنم اسلامی بیرون و با همه سختی ها یه نفس راحت بکش! هم جنسای تو وقتی خودشون گیر چنین جونورانی افتادن ببینیم باز چی میگن؟ تو اون شرایط دهشتناک کاری بهتر از این نمی تونستی انجام بدی! بسیار عالی بود کارت! آفرین بر تو! سرنگون باد حکومت لجن آخوندی، حکومت ضد زن، ضد ایران و ایرانی!
    23
    130
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    forogh - اصفهان، ایران

    مرتضوی اینهمه آدم را کشت و کلی‌ دزدی کرد دویست هزار تومان جریمه داد راست راست هم داره میچرخد حالا عمادی هم فوقش پنجاه هزار تومان جریمه می‌شه فردا هم میگزارندش یک پست بالاتر اینها افراد با تقوای هستند نظام می‌خواهد اینها باشند.
    8
    146
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    شینای عزیز دستت درد نکنه که آبروی این مقدس نماها رو بردی تو با این عمل دو کار بزرگ کردی اولا بعضی از مردان دله حساب کار دستشو ن میاد دوما زنان دیگه هم جرات پیدا میکنند و سکوتشان رو میشکنند از حرف این چرند گو ها ناراحت نشو چون کافر همه را به کیش خود پندارد
    19
    129
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    این خانوم اون موقعیکه گزارش های دروغ از ندا و جوانان کشته شده ایران تهیه میکردم انقدر شجاع بود؟! آخرشم ربطش میده به جامعه ما! یعنی خامنه ای عوضی و سایر لاشخورای اسلامی هیچ دخلی به این موضوع ندارن و هر چی هست تقصیر مردمه کور و کچل و بی فرهنگ و بیشعوره. تازی زاده های مفت خور.
    32
    105
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران

    یکی از این خانوم سوال باید بکنه , چه چیزی هست که مردانی این چنینی در یک جامعه تولید میکنه ؟ غیر از دینی که زن رو تنها در قالب کالائی صاحب دار یا قابل تصاحب تعریف میکنه , مذهبی که مرد رو در ساختار نون کسی رو اگه دادی , وظیفه داره باهات بخوابه تعریف میکنه !حالا اگه قدرت و پول این مرد زیاد بود , خوب جنس بهترو بیشتر! چیزی که این مردان رو متوقف میکنه , تنها تبدیل کالای زن مسلمان , به یک انسان مدنی هست که اون انسان صاحب بدن و انتخواب خودشه ! وگرنه زیر برند اسلام نمیشه سنگ مدنیت به سینه زد و گفت بدن خودمه , اینجاست که تجاوز رییس به کارمندش بد تلقی میشه , ولی تجاوز مرد به همسرش خوب حالا طوری نیست ! نمیشه از یک طرف به شرط مهریه اختیار آلت تناسلی یک خانم دست کس دیگه باشه بعد از آموزش همین ساختار فکری از انتظارات رییس تعجب کنیم ! کسی هم صداش اگر درومد و توانایی هایی فرا تر از کهنه شوری و قورمه سبزی پختن به دست آورد , میخواد اشرف پهلوی ضد دین باشه یا شهین دخت ملا وردی لچک به سر , با یک برچسب فاحشه به کنار رانده میشه !
    19
    79
    دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    خانومِ محترم ده سال تموم به گفته خودتون هشت ساعت روی پا ایستادید وگاهی‌ هم دو شیفته دروغ خوندید و دروغ گفتید و مصاحبه‌های دروغ انجام دادید و در راه ترویج یک حکومت دروغی و فاسد و منفور شب و روز با دل و جان کار کردید. حالا اون دوستان شفیقِ رفیق بد شدن و یدفه تصمیم گرفتید راست بگید؟ برای ملت ایران یا خارج چه فرقی‌ میکنه شما چی‌ بگید؟ اون وقت که دروغ میگفتید به فکر ما نبودید حالام که راست میگید بخاطر ما نیست به خاطر رفاه خودتون تو یک کشور دیگه است. گیرم شما در انگلیس بدنیا آمدید ولی‌ تا هفته پیش هیچکس شمارو نمیشناخت ولی‌ در عرض چند روز همه جا اسم شماست تو اخبار خارجی‌ و ایرانی‌. بزودی یکی‌ از این شبکه‌های خارجی‌ میاد سراغتون و اونجا کار پیدا می‌کنید. در ضمن طرز حرف زدن شما و تن صدای تو این ویدئو با مسیح خیلی‌ با اون مکالمه تلفنیتون فرق میکنه من تا به این سن رسیدم قسم میخورم که هرگز نشنیدم دختر یا زنی‌ با این همه کرشمه و ناز و آه و اوه حرف بزنه. هر دو شما چه تو و چه اون مردک بی‌ همه چیز به یک جا متعلقید زباله دانی‌. هیچوقت یک مرد دفهات اول دوم یا حتا سیم‌ی که با یه زن حرف میزنه
    39
    94
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    (ادامه کامنت قبلی‌)....این کلمات رو به این راحتی‌ به کار نمیبره. آخه فکر کردی ما خریم؟
    33
    57
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    stockholm - استکهلم، سوئد

    چقدر این مردک قیافه مشمئز کننده داره . وای بحال ایرانیهانیانی که مثل کبک سرشون رو کردند توی برف و از مردهای بیشرفی مثل این مردک بوزینه که از طرف طویله رهبری حمایت میشه طرفداری میکنند . این آقایون مسلما خودشان هم جزو اون متجاوزین هستند که با اعتراض و مقاومت شینا شلوارشان قهوه ای شد و خودشان را در خطر می بینند .بدون کسانی که یک جو انسانیت و شرف در وجودشان داشته باشند مسلما از کارت قدردانی میکنند و بدون که مورد تحسین میلیونها انسان آزاده هستی . بقیه رو بیخیال چون سرشون رو کردند توی آغل بیت و دارند نشخوار میکنند
    10
    34
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    مهربـان - مونترال، کانادا
    کار اون آقا و کلا این خانم و اون یکی خانم بسیار نفرت برانگیز است.
    20
    37
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    از روی کنجکاوی رفتم تو یوتوب و رو پرس تیوی چند تا کانال چند تا نمونه از گزارشهای این خانوم و چند تا هم مال کسأی دیگه را دیدم و باید بگم که اولاً ایشون مثل نیتیو انگلیسه زبان حرف نمیزنه و تو ۱۰ دقیقه بگم ۳۰ دفعه تپق زد در حالی‌ که دوتا مرد مجری که من دیدم و یه دختر جوان که روسری زردی داشت خیلی‌ از این شینا بهتر حرف میزند و کلا نیتیو زبان انگلیسی‌ بودن یه زنه چادری بود لهجش وحشتناک بود. به هر حال این خانوم اگه ۱۰ سال اون جا دوام آورده بنظر من واسه نابغه گی‌ در کارش نبوده چون کارش نسبت به همکاران دیگ‌ش خوب و بدون نقص نبود. من اون گزارش این خانوم را دیدم که در باره کشتن اون آخونده تو عربستان تهیه شده بود مال اوایل ژانویه امسال. در ضمن فقط یک روانی‌ یا یک حزب‌اللهی سر سخت می‌تونه ۱۰ سال تو این محیط با این اخبار دروغ دوام بیاره،، حالا هر چی‌ هم‌که پولش باشه.
    38
    68
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    جوان آشنا - تورنتو، کانادا

    متاسفانه تا زمانی که نظام مدیریت جامعه در اختیار روحانیت و به عبارتی آخوندها باشه این ستمها بسیار عادی خواهد بود. اگر به جایی رسیدیم که یک مذهبی به خاطر مذهبی بودنش دارای امتیاز اجتماعی ویژه نباشد انزمان است که باید جشن بگیریم در غیر اینصورت تا ابد باید شاهد بد تر از اینها باشیم.
    5
    33
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    خانم شینا شیرانی, شما چندین سال به این رژیم ملعون داشتی خدمت میکردی, حالا به یه مشکل خصوصی بر خورد کرده‌ای و آمدی اینجا انتظار داری بنده برات دل بسوزونم. نه جانم. شما چرا پشت تریبون تلویزیون جنبش سبز را مشتی ارازل و اوباش خطا میکردی و چرا پشت ان تریبون کثیف, دروغ به خورد مردم میدادی. شما میتوانستید همان موقع اعتراضات به نفع مردم از این کانال فاسق جدا بشید تا مردم هم با اخوش باز ازت پذیرایی میکردند. ولی جدا نشدید
    21
    78
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Parsa.Germany - هامبورگ، آلمان

    جامعه سنتی پرور ما در حال پوست اندازی و گذار به یک جامعه مدرنیته هست و عدم تربیت درست پسران دیروز، مردان تشنه جنسی امروز رو به ثمر نشونده. سوال اینجاست آیا غیر از این هست که همین مدیر شبکه زیر دست مادرش بزرگ شده است؟ جواب آری، پس حمله یکطرفه ما به جامعه مردسالاری نباید فقط مردان را نشانه بگیرد. سوال دیگر آیا دفاع از آزادی های اجتماعی و مدنی افراد جامعه در فمینیسم خلاصه می شود و یا ما همانطور که تعرض جنسی بعضی آقایان به خانم ها در محیط کار رو بررسی می کنیم به همان میزان نیز سو استفاده جنسی بعضی خانم ها برای ترقی در موقعیت های شغلی نیز باید بررسی کنیم ! دفاع از حقوق زنان وقتی کامل است که این عدم توازن در بررسی آسیب شناسی های اجتماعی رو کنار بگذاریم وگرنه در آینده ای نه چندان دور برای بیرون آمدن از چاه جامعه مردسالار وارد چاه جامعه زن سالار خواهیم شد و آنوقت باید منتظر پدران زن پوش و مادران مردپوش باشیم.
    6
    33
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    agha-javad - تهران، ایران

    همه سوال‌ها رو کردی اما نپرسیدی چرا تو این رسانه کثیف و پر از ریا و دروغ و جنایت شریک جنایتکاران بودی؟؟
    17
    69
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    Biejan - آبادان، ایران
    فایل را از روز آنلاین دانلود کردم. شکی نیست که در جریان استخدام و ترفیع در سیستم اداری کشور تا سیستم هنری بکن بکن و سیخ زدن نقش اساسی دارد و چه بسا بسیاری از کارها با دادن و کردن درست می شود ولی:. 10 دقیقه یک فایل صوتی که در آن خانم گوینده گوشی را نمی گذارد و مکررا شبه آزار جنسی را به فارسی و انگلیسی می گوید و مکررا انکار از دادن می کند ، هیچ پلیس مهاجرتی را برای دادن ویزا خر نمی کند. ... هر دوتایتان.
    15
    34
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    بردبار - بندر ماه شهر، ایران

    [::forogh - اصفهان، ایران::]. دقیقأ درست گفتی ، اینها همه تا وقتی حامی آخوند داشته باشند خوب جولان میدن به محض اینکه پشتشون خالی میشه با یه مشت مدرک (کیس) به کشورهای خارجی پناهنده میشن!.
    10
    37
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    -تورنتو کاناداCoCoo. کامنت شما بهترین و گویا ترین کامنت است، آرین به دیدگاه واقع گرایانه شما. ١٠٠٠ لایک
    23
    40
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    تورنتو-کانادا. خاک .. با این دیدگاهت
    34
    10
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ریبوار - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    خانمی که اجازه بده یه مرد راحت از مسائل جنسی باهش حرف بزنه و پیشتهاد بده شاید یه چیزهایی بینشون بوده
    14
    39
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    aziuk - لندن، انگلستان
    بده از سریال تکراری چرخنده الان سریال این خانوم شروع شده :(
    8
    21
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان
    کاری به راست و دروغش هم نداشته باشیم مهم اینه که تو ایران امثال این عبادی ها خانم هارو به شکل کالا میبینند و تو مملکت ما از مدیر مدرسه و معلم و کارگردان و هنر پیشه وقتی میخواد کار کنه حتما باید طبق شرایط اینا باشه یه معلم نمیتونه دروغهای کتاب تاریخ رو به بچه ها بگه چرا؟چون میشه سرنوشت معلمایی که مخالفت کردن از طرفی نمیشه کارش رو ول کنه ایامن و شما خرجش رو میدیم ؟در ثانی گیریم این خانم خودش هم میخواسته ده سال هم صداش در نیومده ولی الان که نمیخواد نمیشه گفت دست به مهره زدی بازیه و باید تااخرش باشی جالبه کار اون اقا فراموش شده.همیشه کسی که مورد تجاوز قرار میگیره همه جوره بهش ظلم میشه اگه یه دختری را بدزدند وبه زور بهش تجاوز کنند دیگه نمیتونه تو محل زندگیش به زندگیش ادامه بده همه به دید بد نگاهش میکنند و هیچ کس حاضر نیست باهاش ازدواج کنه حتی کسی که بهش تجاوز کرده کمی مهربان تر در مورد زنان و دختران نظر بدیم .همچنین در مورد پسر ها که اگه بهشون تجاوز بشه تا ابد انگ ..به دوش خواهند کشید بدون این که مقصر باشند و یه عده مشت در باسنی اخر رو میزنن که در نهایت میگن کرم ازخوددرخته
    6
    16
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    shirazi - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا
    بعد از دیدن کامنت Cocoo - تورنتو، کانادا از روی کنجکاوی رفتم تو یوتوب و چند تا نمونه از گزارشهای این خانوم را دیدم و باید بگم که مثل کسی که نیتیو انگلیسه حرف میزنه.
    4
    20
    ‌سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    تورنتو - کانادا. مجددا تکرار میکنم . خاک ...با این کامنتت . مایه ننگ هر چه ایرانی
    14
    4
    ‌چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا
    [::shirazi - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا::]. نظر شما برام محترمه ممکنه تو اون گزارشی که من دیدم ایشون درست صحبت نمی‌کنه.
    4
    4
    ‌چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. اگه منظورت به مانعه؟، موجب افتخار و سربلندیم هست که بدونم موجود ....مثل تو با من هم‌عقیده نیست. این خودش بم ثابت میکنه که تو خط صحیح هستم. راستی‌ اون یکی‌ موجود عجیب فدای قاقا پیداش نیست؟ رفته فدای قاقا ش شد از دستش راحت شدیم؟
    5
    11
    ‌چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    جوان آشنا - تورنتو، کانادا
    Cocoo تورنتو. دم شما گرم بابا ما هم خوشهال بودیم گفتم شاید این افتخار نسیب ما شده به هر صورت این باور عمیق حتما میاد و شفاف سازی میکنه.
    2
    6
    ‌چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kshamillan - مونترال ، کانادا
    کلا همه ضد زن شدن و فاز اشون هم معلوم نیست ..چون هم به چرخنده و نماینده های سیاسی فحش میدن هم به زنی که بهش تجاوز شده مثل شینا شیرازی هم به سحر قریشی هم به مسیح علینژاد ...خدایی آدم میمونه چه مملکتی داریم جالب این که اکثر کاربر های این جا تو اروپا و امریکا هستن ....شما با این روحیه چه طوری با این افکار تو خارج زندگی میکنی ...این دیکتاتوری ذهنی و متحجر بودن شما با قوانین آزاد و خوب این جا که زن و مرد نمیشناسه و به زن و مرد به صورت یک انسان آزاد نگاه میکنن با هر تفکر و سلیقه و منش فکری و .....خیلی در تضاده
    8
    4
    ‌چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Payam-33 - ویسلر، کانادا
    این فاطی کماندو حتا از الهام چرخنده هم منفور تر هست !
    2
    6
    ‌پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.