تعرض به زن سرایدار در باغ

شرق: آزمایش‌های پزشکی قانونی، سرنوشت پرونده‌ای را که در آن مردی افغان متهم به تجاوز به یک زن شده‌ است، مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، دو هفته قبل زنی جوان به همراه شوهرش به کلانتری منطقه‌ای در دماوند مراجعه کرد و مدعی ‌شد مردی به او تجاوز کرده ‌است. این زن در شکایت خود به مأموران گفت: من و شوهرم در باغی زندگی می‌کنیم و سرایدار آن باغ هستیم، چند سال است که در آن باغ زندگی می‌کنیم و تا‌به‌حال هم مشکلی برای ما ایجاد نشده‌‌ بود. تا اینکه روز حادثه من در باغ تنها بودم و شوهرم برای انجام کاری بیرون رفته‌ بود؛ در محوطه‌ای که به ما تعلق دارد نشسته‌ بودم و داشتم لباس می‌شستم که یکدفعه مردی وارد حیاط شد، او به زور من را به داخل دستشویی و سپس به داخل خانه کشاند. این زن گفت: او به‌شدت من را کتک زد و هرچه دادوفریاد و التماس و خواهش کردم، فایده‌ای نداشت. آن مرد مرا آزار داد و اذیت کرد. وقتی داشت می‌رفت دوباره من را کتک زد و تهدید کرد اگر به کسی حرفی بزنم یا بخواهم در برابر خواسته‌هایش مقاومت کنم، مرا خواهد کشت. من هم تا زمانی که مرد جوان از خانه‌ام بیرون نرفته ‌بود، حرفی نزدم؛ به محض اینکه از خانه خارج شد با شوهرم تماس گرفتم و خواستم هرچه سریع‌تر بیاید. وقتی آمد، موضوع را برایش تعریف کردم و شوهرم هم با دوستش تماس گرفت و تصمیم گرفتیم با هم به کلانتری برویم و موضوع را گزارش دهیم. وقتی زن جوان مدعی‌ شد به او تجاوز شده ‌است، مأموران از او خواستند درصورتی‌که فرد متجاوز را می‌شناسد به پلیس معرفی کند. این زن گفت: آن مرد را می‌شناسم، او به‌تازگی به باغی که در همسایگی ماست آمده و در آنجا زندگی می‌کند و آن‌طور که متوجه شدم سرایدار ‌است. ما هیچ ارتباطی با او نداشتیم و من فقط به‌عنوان همسایه این مرد را می‌شناسم. حتی با هم سلام و علیک هم نداریم. با توجه به مطرح‌شدن این موضوع، بازپرس کشیک دستور داد علاوه بر بازداشت مردی که این زن معرفی کرده ‌است پزشکی قانونی هم اقدامات خود را برای مشخص‌شدن موضوع آغاز کند. پلیس برای بازداشت مرد متهم وارد عمل و متوجه شد که این فرد مردی افغان است که چند سال قبل به ایران آمده و از همان‌موقع هم به عنوان کارگر در دماوند مشغول به کار شده ‌است. این مرد در بازجویی‌ها به عمل خود اعتراف کرد و گفت: من از زن همسایه خوشم می‌آمد، اما چون این زن به من توجهی نمی‌کرد نمی‌توانستم با او ارتباطی برقرار کنم؛ روز حادثه وقتی دیدم شوهرش از خانه خارج شد، در یک موقعیت مناسب وقتی که او حواسش نبود وارد خانه شدم و غافلگیرش کردم و به خانه بردم و به او تعرض کردم. زن جوان می‌خواست با داد‌و‌فریاد دیگران را خبر کند، اما من اجازه این کار را ندادم و به او گفتم اگر حرفی بزند یا بخواهد با فریادزدن، دیگران را با خبر کند او را خواهم کشت؛ بعد هم از خانه بیرون آمدم. متهم گفت: من از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم و درخواست بخشش دارم، در آن زمان حالت عادی نداشتم. این درحالی بود که پزشکی قانونی در معاینات اولیه، تعرض به این زن را تأیید و اعلام کرد آثاری روی بدن این زن پیدا کرده ‌است که برای اعلام نظر دقیق باید «دی‌ان‌ای» آثار پیدا‌شده روی بدن زن جوان، با «دی‌ان‌ای» متهم مطابقت داده ‌شود. با توجه به مطرح‌شدن مسئله تجاوز، پرونده رسیدگی به آن به شعبه هشت دادگاه شماره یک کیفری استان تهران فرستاده ‌شد و تحقیق دراین‌باره ادامه دارد.
+83
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    داستان تکراری افغانهای وحشی تجاوزگر
    5
    108
    ‌پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    *fanoos* - ایران، ایران

    متهم گفت: من از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم و درخواست بخشش دارم، در آن زمان حالت عادی نداشت! این جمله که همه ی متهم ها بعد از دستگیری و ناچاری کار میگن خیلی جالب ِ! پیشیمونی در حال حاضر هیچ سودی و عایدی برایت نداره !میخواستی آن زمان که شهوت و هوس به فکر کثیفت خطور کرده بود اون موقع ندای پشیمانی میکردی و این خانم را همانند ناموس خود میدانستی !
    1
    120
    ‌پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان

    حالا شما جرات دارید زن افغان را چپ نگاه کنید. این جانوران امان از روزگار ان مرد خواهند برید. البته رفتار های غلط پاره ای از زنهای ایرانی سبب شده که این گروه در ایران هر غلطی که بخواهند میکنند.افغانها مقصر نیستند پاره ای زنهای بی شخصیت ایرانی تقصیر دارند که اینها با زنهای ایرانی هر کاری بخواهند میکنند
    58
    34
    ‌پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    bahram$hiroshima - هیروشیما، ژاپن

    بابا این ....وحشی گری توی خونشونه .حالا هی‌ یه عده بیان بگن که همشون که اینجوری نیستن و چه بدونم از این حرفها.اینها درست بشو نیستن ،دولت هم که کار درست درمون نمی‌کنه.از یه طرف هم یه عده به خاطره این که دو زار پول کمتری به کارگر بدن می‌رن کارگر افغانی میارن. انقدر هم از ....کردن،این جور چیزا براشون عادی یه.باید مردم خودشون دست به کار شن و نسل اینها رو از ایران ریشه کن کنن.حالا باز هم یه عده از حقوق بشر و از این چرت و پرت‌ها بگن.
    5
    106
    ‌پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    اعدام.مرگ بکشید این تخم و ترکه های متجاوزین مغول را..... ... راهشون دادیم تو ایران میان جنایت و تجاوز میکنن.
    2
    82
    ‌پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    باز هم حماسه ای دیگر از افغانیها . وحشیگری تو ژنتیکشون تثبیت شده، افغانی باید آدمکش و متجاوز باشد افغانی‌ای که آدمکش و متجاوز نباشد افغانی نیست
    1
    48
    ‌پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    ... تو قانون ایران بابا این ...هاروارد بریزید بیرون.خوب و بد نداری اینها خودشو آثار تجاوز هستند .با اوردنگی بیرون کنید
    1
    39
    جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران

    افغانی هایی که تو این سایت با اسم ایرانی میگردن کجان؟؟همیشه خبرایی ازین دست میاد غیبشون میزنه!!!!. بارها گفتم و بازم میگم یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما از همین قوم مغوله,باور کنید کافیه کوچکترین هرج و مرجی تو کشور بشه,اونوقته که نمیدونیم از دست دشمن فرار کنیم یا برادران همزبان وحشیمون,جز قتل و غارت چیزی برامون به ارمغان نیاوردن این طفیلی ها.
    1
    41
    جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران

    بت پرست کجایی ماله بکشی به قوم وحشیت؟!!!
    1
    21
    شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه
    پس نتیجه میگیریم که به تمام زنان بیچاره افغانی در افغانستان در طول زندگی چندین بار توسط خودی وناخودی تجاوز میشود.
    3
    7
    یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.