زمین می گیرند که مجتمع فرهنگی بزنند، اما یک مسجد کوچک کنار آن می زنند و بقیه اش را مجتمع تجاری می کنند

این خیلی بد است و در ذهن مردم هم می ماند.آنها می گویند ورزشکاران ما که باید جوانمرد باشند از این کارها می کنند
احمد ناطق نوری از برخی اعضای ورزشکار شورای شهر به دلیل سوء استفاده از مقام و پست خود انتقاد کرد.
به گزارش «انتخاب»؛ احمد ناطق نوری نماینده اسبق مجلس و رئیس فدراسیون فعلی بوکس گفت: دوست ندارم بچه های بوکس به شوراهای شهر بروند.
 
احمد ناطق نوری که با خبر گفتگو می کرد، با انتقاد از گروهی از اعضای ورزشی شورای شهر گفت:« ما هم این کارها را بلد بودیم اما این کار را نکردیم.من 27 سال نمانیده مجلس بودم هیچ وقت سوء استفاده نکردم.»
 
وی افزود: «من خودم را مدیون بوکس می دانم.الان هیات رییسه ای درست کرده ایم تا بتواند به ما کمک کند.رفتن به چه قیمتی؟الان بعضی از همین هایی که در شوراهای شهر هستند هزارتا حرف پشت سرشان می زنند.مثلا می گویند یک زمینی را یک بنده خدایی گرفته است که مجتمع فرهنگی بزند.اما یک مسجد کوچک درآن می سازد و بقیه اش می شود مجتمع تجاری.»
ناطق نوری اضافه کرد: «این خیلی بد است و در ذهن مردم هم می ماند.آنها می گویند ورزشکاران ما که باید جوانمرد باشند از این کارها می کنند.»
+66
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان

    این مردم خوب میدانند اگر بگویند زمین بدهید که مجتمع تجاری بسازیم جیب انها را خالی خواهید کرد. پس زمین میگیرند که مسجد بسازند تا انها بتوانند جیب مردم را خالی کنند. مگر مردم احمقند که بگذارند شما جیب انها را خالی کنید .انها بهتر میدانند از چه طریقی میشود جیب مردم را زد. البته اینها غریبه نیستند همه از دارو دسته خودتان هستند.برای غریبه نه تنها زمینی نیست بلکه اگر هم باشد هزار جور ماده و تبصره و ائین نامه و هزاران نوع ضمانت بانکی.
    3
    23
    ‌پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    92ارشام - لندن، انگلستان

    رضازاده روی لباسش یاابوالفضل را برای اینطورروزهایی می نوشت.توشورای شهر رضازاده وساعی ودبیر وخادم هستندکه اینجوری افشا شدند.درکشوراسلامی ایران،همه چیز شده تظاهر ورنگ وریا،با ظاهرمقدس کاسبی ورانت واختلاس انجام میدهندواوضاع فلاکت بار اقتصادی وفقر وفحشارارقم میزنند.
    1
    36
    ‌پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران

    اینکه چیزی نیست . یک مملکت را میگیرند که اب و برق را مجانی کنند !! چند تا مسجد توش میسازند و بقیه مملکت را صاحب میشوند !!!
    1
    34
    ‌پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    بنام الله و بکام خلق الله آن هم از نوع خواص.!!! ببخشید اینها ورزشکار نیستن . اینها بند باز و چتر باز هستند. که در موقعیت مناسب چترشان را پهن میکنند.و اگر لازم بدانند و نیاز داشته باشند حاضر هستند حیثیت و اعتبار و آبروی خود را برای مال دنیا و دو روز بیشتر خوشگذرانی در این راه فدا نمایند.همانطور که بعضی از آنها انجام دادن.
    0
    18
    ‌پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.