تهدید قلعه نویی توسط هواداران تراکتورسازی : برسی تبریز ورزشگاه را روی سرت خراب می‌کنیم!

دیروز زیر پست‌های قلعه‌نویی که البته جدید ترینش متعلق به 5 روز قبل بوده می‌شد کامنت‌های سرشار از تهدید و فحاشی را دید.

به گزارش پارسینه به نقل از ایران ورزشی دیروز بعد از جدی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تراکتورسازی و جایگزینی تونی اولیویرا بسیاری از هواداران متعصب تراکتورسازی به صفحه اینستاگرام او حمله کردند و به غیر از فحاشی، تهدیدش کردند که اصلا وارد تبریز نشود.
 
دیروز زیر پست‌های قلعه‌نویی که البته جدید ترینش متعلق به 5 روز قبل بوده می‌شد کامنت‌های سرشار از تهدید و فحاشی را دید. در برخی کامنت‌ها خطاب به قلعه‌نویی نوشته بودند اگر پایت را به تبریز بگذاری استادیوم را روی سرت خراب می‌کنیم و برخی دیگر محترمانه از او خواسته‌اند به شهرشان نرود چون مجبور به بی احترامی علیه او خواهند شد. تعداد کامنت‌های اهانت آمیز زیر پست‌های سرمربی سابق استقلال آنقدر زیاد است که البته برخی هواداران قلعه‌نویی که بیشتر استقلالی هستند درصدد مقابله با این عده برآمده‌اند و زیر پست‌های قلعه‌نویی محل دعوای دوستداران و مخالفان او شده است.
 
با این حال جدا از این کامنت‌های همراه با تهدید و فحاشی برخی هم با دلایل خاص خودشان از قلعه‌نویی خواسته‌اند سرمربی تراکتورسازی نشود. برای مثال در یکی از این کامنت‌های معدود که حاوی فحش و ناسزا نیست آمده «آقای قلعه‌نویی اگه قراره بیایید و برای ما مفید باشید بسم‌ا... وگرنه اگه قراره مثل بحث تهمت و... بشه لطفا مرد باشید و به تبریز تشریف نیاورید. اگه قراره بهانه‌های شکست تیم‌تون بشه تونی، لطفا تشریف نیارید. اگه قراره خودتون تبریز باشید و دلتون تهران لطفا تشریف نیارید وگرنه اگه می‌آیید از عزت تیم دفاع کنید، ما شمارو دوست داریم و منتظرتون هستیم. یاشاسین.»
 
گفتنی است قلعه‌نویی در فصلی که تراکتورسازی را هدایت می‌کرد به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و نتایج بدی نگرفت اما به خاطر مقابله با خبرنگاران تبریزی و مسائلی که در خصوص یارگیری و... پیش آمده بود مخالفان زیادی در تبریز دارد. البته ناگفته نماند او در تبریز هوادار هم دارد و اینطور نیست که همه مخالفش باشند.
+77
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    اخبار چرند از ورزش و سینما ‌یک ترفند !!!!!که ملت از --بعد فاجعه-- بی‌ خبر باشند و بپردازند به مشاجره ی ۲ ورزشکار یا هنرپیشه---ملا این ملت را به خوبی‌ شناخته.همین
    14
    30
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف ، لهستان
    الان -طبق اخبار رسیده -در تبریز با گلدون به جای گُل ازش یک استقبالی می کنند!آدم از این چیپ تر ?! البته الان است که با این حرفها استاد sleepyhallow از مالزی گوجه فرنگی به طرفم پرتاب کند !
    9
    19
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    1- جلوی دفتر باشگاه که فقط 200 نفر جمع شدن. 2- بهترین نتایج تاریخ تراکتورسازی در زمان امیر قلعه نویی شکل گرفت و برای اولین بار آسیاییشون کرد. 3- داستان ناراحتی هواداران هم بخاطر تیم مافیای رسانه ای است که مردم ساده تبریز اون را جدی گرفتند. قلعه نویی در برنامه زنده رادیویی علت جدا شدنش از تراکتورسازی را گفت و مدیر عامل تیم هم که تا دیروز به دروغ میگفت پول میدیم اما قلعه نویی دلش تهرانه در اون برنامه آن جمله معروف را گفت که این کف دست اگه مو داره بکنید. من موندم این تی تی ها رو چه حسابی میگن قلعه نویی نخواست بمونه و رفت! البته وقتی یک عده لمپن جعفری رو سکوها خط دهنده باشند که تو سایتهاشون هم دائم توهم دشمن سازی دارن باید هم ایجاد چنین انجراف هایی آسون باشه. هنوز یادمون نرفته قهرمانی سپاهان را که اول شدند همدرد اصفهانی ها اما وقتی سپاهان قهرمان شد گفتند اصفهانی ها گولمون زدند و جهنم تبریز را بهشت خودشون کردند والا ما قهرمان بودیم. کلا اینجورین. الان هم این جو بخاطر موجی که برنامه نود و رسانه ها از چند روز قبل ساختند ایجاد شده.
    27
    6
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    موجی که با باخت قابل پیش بینی تراکتور در برابر استقلال همه چیز را تبدیل به جهنم کند. الان می خواهند کاری کنند که در اولین بازی قلعه نویی معجزه کنه و اگر نکرد تی تی ها دوباره شروع به شایعه سازی کنند که قلعه نویی برای تیم سابقش اومد که باخت بده و بره. میگین نه؟ اگر همین حرفها پیش کشیده نشد هرچی خواستین بگین!
    18
    7
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    این امیر مافیای نکبت رفتو برگشتی چرا در یه تیم‌ مثل نفت و صبا ذوب آهن و امثال اینها نمیتونه نتیجه بگیره :o اینکه با بهترین دروازه بان و دفاع‌ها و گلزنهای ایران با بازیکن‌های خوب خارجی نتیجه گرفتن اونم به کمک مافیا و داوری و هوچیگری کار هم چین شاقی هم نیست : اگر در ملوان میموندی و نتیجه می‌گرفتی میفهمیدیم اینکاره هستی‌. درسته که باید بازیکن خوب داشته باشی‌ اما کسانی‌ مثل غلامحسین پیروانی , یحیی , منصوریان یا علی‌ دایی و ویسی‌ها بدون داشتن بازیکن‌های بزرگ و نامی‌ هم خوب نتیجه میگیرن و هم خوب بازی می‌کنن.آدمی‌ بس عقده‌ای و حسودِ,که رفتو برگشت سوراخ سوراخش کردیم ;)
    3
    26
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. وقتی میگم منتقدین قلعه نویی بی منطق ترین افراد هستن که فقط با حربه توهین خودشون را موجه جلوه میدن شک می کنید. از ادبیاتت که بگذریم اطلاعات فوتبالیت هم در حد محلاته. کدوم این اسامی از تیمی در حد کشاورز شروع کردند؟ همین تا رسیدن رفتن لیگ برتر دیگه (البته غیر از شاغلام که خاک خورده و عزیزه). کدومشون یک نیم فصل تیمی همرده برق را قهرمان کردن؟ کدومشون کل تیم را بیرون ریخته و با ساختار جدید تونسته قهرمانی بیاره؟ کدومشون 3سال پشت هم قهرمانی آورده؟ اطلاعات فوتبالیت را قوی کن جناب عقاب! خودت میدونی دوستت دارم و باهم کل کل داشتیم اما واقعا انتظار این مدل کامنت دادن را ازت نداشتم! اون علی منصور که از همه خنده دار تر. سالی که رفت نفت به خاطر باند بازی عادل و تبلیغات مربیان حوان کیروشی هرچی مستعد بود پارسال اول فصل رفت نفت. هر بازیکن جوانی که تیم ها روش انگشت گذاشتن سر از نفت درآورد. اول فصل پارسال هم هر تیمی با نفت بازی داشت از داوری شاکی بود. زمانی هم که گفتند بیاد استقلال همه پیشکسوتان که بهترین کارشناسان هستند گفتند فعلا بره دسته های پایینتر تیمداری بکنه بعد!
    15
    4
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    چون اونها خوب میدونستند تیم برای علی منصور بسته شد و خودش نبست. اونقدر هم بهش لطف شد تا وقتی تیمش نظم میگیره بالای جدول بمونه. یحیی مربی خیلی خوبیه و قبولش دارم این را هم خودش ثابت کرده و شکی توش نیست. اما تو رو قرآن علی دایی را وسط نکش که دیگه اصل مربیگری زیر سوال میره. ویسی هم کارش بگیر نگیر داره و کلی شک و شبهه همچنان تو کارهاش هست. هرچند امسال فوق العاده بوده. در مجموع از هر لحاظ حساب کنی هیچکدوم به گرد پای قلعه نویی هم نمیرسند. نه از کار کردن با تیم ضعیف و بی بازیکن، نه افتخار و قهرمانی، نه تاکتیک و بازیخوانی، نه ریسک و تعویض طلایی (نیمه مربیان)، نه جمع کردن میانگین امتیاز در طول فصل نه افتخارات آسیایی . من نمیدونم اصلا به چی فکر کردی مقایسه کردی
    14
    3
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    parsm - کپنهاک ، دانمارک
    امیر خان دشمن داره به چند دلیل:. ۱. ایرانی‌ نخبه کشه تا وقتی‌ کسی‌ موفق باشه بهش تهمت مافیا میزنن هروقت شکست بخور میگن دیدید کاربلد نیست. انگار مربی‌‌های موفق دنیا هیچوقت نمیبازن. ۲. حسادت بقیه تیمها به تاج بهترین تیم‌ ایرانی‌ آسیا. ۳. حسادت بقیه مربی‌‌ها به بهترین مربی تاریخ لیگ برتر. سوال من از مخالف‌های امیر خان اینه اگه امیر خان تمام موفقیتهاشو با مافیا گری بدست آورد پس چرا ۲ سال گذشته یهو از مافیا بودن دست کشید؟. اگه کاربلد نیست پس ۵ قهرمانی در لیگ برتر از کجا اومده؟. علت عقب موندگی مردم ما اینه: نخبه کشی در کنار مرده پرستی‌.
    7
    0
    ‌پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::parsm - کپنهاک ، دانمارک::]. مشکل اینجا است که سکوها را خالی کردن و بوقچی ها خونه نشین شدند. اما بعد از یک مدت اینها را یختند تو اینترنت برای همکاری که تو سایت های مختلف با فحاشی و توهین انحراف اذهان درست کنند. اگر مثل من اهلش باشی و سایت ها را زیر و رو کنی خیلی راحت دستت میاد که اکثر کامنت ها کپی شده از این سایت به اون سایت هستند و حتی کاربران زیادی هم هستند که در باطن یک نفر آنها را میگردونه. امیر قلعه نویی از زمانی که راضی نشد باج به باند سپاهی داخل فوتبال ایران بده یک عده باهاش بد شدند. این چند سال اخیر هم که همه مدل تغییرات دیدیم. خصوصا زمان انتخاب کابینه روحانی که بعد از اون همه رد صلاحیت این چهارمی با سفارش اومد روی کار. کفاشیان که این همه دشمن داشت ابقاء شد. در حال حاضر قدرت اصلی در دست اینها افتاده و هر زمان بخواهند به تیمی ضربه بزنند کافی است راه درآمدزایی ها را روشون تعطیل کنند. پشت بندش هم رسانه هاشون دلایل افت و خیز تیم را به مربی بسط بدهند. تمام اسپانسرها و سرمایه گذاران فوتبال هم از یک فیلتر رد شده اند بنام سپاه و اکثرا هم با اینکه رقیب هستند اما شریک هم هستند.
    5
    1
    ‌پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    خود تاجی‌های قدیم تا اس‌ دق دلالی‌ها و کیسه کش‌ها چشم دیدن این امیر مافیا را ندارن و لقب‌های لمپن و عقده‌ای و حسود را هم طرفداران ناصر خان روی امیرک گذاشتن انقدر که استق لالیها از این شاکی‌ و متنفر هستن پرسپولیسی‌ها نیستن یکی‌ مثل علی‌ پروین همیشه از این یارو طرفداری کرده اما باز به خاطر بی‌ حرمتی به ناصر خان و بد دهنی و بی‌ سوادی خیلی‌‌ها با اون حال نمیکنن ،مقایسه با دایی و ویسی‌ها هم این بود که تیم‌های مثل نفت و ذوب آهن که بدون ستاره موفق بودنه,, که اگر امیر از یک تیم‌ مثل ملوان تیمی مدعی میساخت به خدا من هم از لحاظ فوتبالی قبولش داشتم،امیر هر جا رفته فقط به کمک ستاره‌های تیمش نتیجه گرفته،،نمیدونم میگیری یا نه? درست‌ه بازیکن خوب و معروف باید باشه اما امیر از بازیکن گمنام و عادی نمیتونه مثل پیروانی یا یحی‌ بازی بگیره, امیر نمیتونه با جوون‌ها و تیمهای معمولی نتیجه بگیره اما منصوریان و یحیی و پیروانی‌ها میتونن،،امیر در تیمهایی مربیگری میکنه که اون تیم‌ بدون مربی‌ هم میتونه نتیجه بگیره چون باید با 18 تا ستاره و بازیکن معروف کار کنه که حتی کاپیتان اون تیم‌ هم میتونه تیم‌ را آرنج کنه :o
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. مشخصه که داری هر حرفی که تو رسانه های هدفدار میشنوی را طوطی وار تکرار میکنی والا همانطوری که گفتم امیر قلعه نویی یکبار کل استقلال را ریخت بیرون و با یک عده جوون قهرمانی گرفت که تو همون برهه مجید جلالی مصاحبه کرد و گفت این تیم زمین میخوره چون بالانس تجربه و جوانی نداره. فکر نمی کنم اصلا تمایلی داشته باشی اسامی اون تیم را برات لیست کنم تا ببینی الان سوپر استارهای فوتبال ما هستند. نه؟ تیم مس کرمان چه بازیکنان بزرگی داشت که وقتی نیم فصل دوم امیر جانشین کاظمی شد تونست نایب قهرمان نیم فصل دوم بشه؟ میبینی کینه و بدبینی تا چه حد چشمات رو بسته؟ استقلالی های اصیل هیچوقت به قلعه نویی توهین نمی کنن چون میدونن حق با کیه؟ اینطوری بود که پرسپولیسی ها هم همه به علی پروین توهین کردند به علی دایی توهین کردند به علی کریمی توهین کردند به درخشان توهین کردند. به این مثالهای کودکانه باشه که کل تیمتون را باید تعطیل کنید. اکثریت هوادار همیشه بازیچه دست لیدرها و رسانه ها بوده و هست و کافی است یک شعار سر داده بشه تا همه پشت هم تکرار کنند.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    نمیدونم تا چه حد با بازیکن شناسی و معرفی بازیکن توسط امیر قلعه نویی آشنا هستی اما فکر می کنم کریم باوی را بشناسی که امیر تو دوران بازیکنی اش به فوتبال ایران معرفی اش کرد چه برسه در زمان مربیگری. آره اهل تو بوق و کرنا کردن نیست و رسانه ای هم نداره که براش داداری دودور کنه باید تو فوتبال باشی تا درک کنی. خود عادل فردوسی پور که دشمن خونی قلعه نویی است تو برنامه نود اعتراف کرد که اگر بخواهیم فاکتورهای مثبت قلعه نویی را مرور کنیم همیشه بهترین چیدمان و انتخاب بازیکن را داشته و نسبت به باقی تیمها کامل تر بوده. همیشه هم از هر تیمی رفت اول ازش لیست بازیکن خواستند حتی همون کثافت واعظ آشتیانی که قبل اخراج با هر ترفندی می خواست لیست بازیکنان فصل بعد را ازش بگیره. هم سپاهان و هم تراکتورسازی هم این اتفاق افتاد که امیر فقط به سپاهان و ساکت مدیر عامل اون زمان سپاهان لیست داد. فکر می کنم اگر به جایگاه هم نگاه کنیم اونها صلاحیت بیشتری دارند در این مورد اظهار نظر کنند تا شما و کارهاشون ارزش قلعه نویی را ثابت می کنه.
    1
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    و اما در مورد فعالیت های اخیر. قلعه نویی دیگه نیازی به قهرمانی داخلی نداره و فقط و فقط میخواهد یک مقام آسیایی بیاره تا کارنامه اش تکمیل بشه و هر کارشناسی هم میدونه که قلعه نویی دوست داره اول به یک تیمی بره که آسیایی باشه. دوم اینکه بازیکنان خوب و با تجربه داشته باشه. پس اینجا نام بازیکن و تیم مهم نیست بلکه هدف مهمه! احتمالا توافق با تراکتورسازی هم در همین رابطه است و امیر می خواهد روی بازیهای آسیایی تمرکز داشته باشه که بدبختی گروه مرگ هم بهش افتاد. حالا از همه اینها بگذریم تاریخچه فوتبال سبک بودن این جمله را تائید کرده که برد با تیم های پرستاره کاری نداره. فوتبال امروز دیمی نیست که با اسم بازیکن بشه برنده شد. فوتبال امروز مثل شطرنج شده و مهم تاکتیک و برنامه تیمی هستش. یحیی مربی خوبیه و منکرش نیستم اما باقی اسامی را به هیچ عنوان قبول ندارم چون حالا حالاها کار دارند و این منظره فعلی یک مدل دکوراسیون هستش. شما اگر از فوتبال و تاکتیک سر در بیاری خودت متوجه میشی.
    0
    1
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    اگر به بازیکن بود که چرا علی منصور تیمش امسال خوب نیست، چه بلایی سر قهرمان اومد؟ چرا از 12 بازی فقط 2 برد داشته؟ مگه تیمش ضعیفه؟ اگر فقط به دانش مربیگری بود چرا مجید جلالی از فولاد با اون همه هزینه و امکانات اخراج شد؟ مگه کم دانشه؟ برنامه 3 ساله داشت و هر سال هم از سال بعد بدتر میشد! اصلا پرسپولیس چی؟ مگه این همه مربی خوب نیاوردید مگه این همه خرج تیمتون نشد که دیگه فراری هبه می کردید. یک مقدار دانش فوتبالیت را بالا ببر. قلعه نویی هم با تیم بی نام و نشان کار کرده هم با بازیکنان گم نام. قلعه نویی هم کلی بازیکن به تیم ملی داده هم کلی جوان به فوتبال معرفی کرده. اما وقتی نامت تبدیل به برند میشه اهدافت هم بالاتر میره و همین اتفاق هم برای قلعه نویی افتاده و می خواهد کارنامه اش را تکمیل کنه و در آسیا مقام بیاره. برای این مهم کسی نمیره از تیم تشتک سازی قزوین شروع کنه که شاید تو برنامه ده ساله آینده بتونه بین 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنه. ملوان هم مشکل مدیریتی داشت که قلعه نویی اومد بیرون و این به این معنی نیست که کاربلد نیست و به خودش اطمینان نداره.
    1
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    ملوان هم روی سکوها چند دسته شده و هم مشکلات مالی و مدیریتی داره و هر مربی ای که آوردند هم دست آخر با این مشکلات فرار کرد. انتظار داشتی قلعه نویی وقتی میبینی این تیم آینده ای نداره بره رو نیمکت بشینه؟ اصلا چرا از خودتون نمیپرسید چرا امثال یحیی و منصوریان که تازه کار هستند نرفتند ملوان؟ چرا یحیی رفت ذوب آهنی که بازی دوستانه پیش فصل اش با پول اسپانسر در مالزی بود؟ چرا منصوریان رفت نفتی که همه میدونن کل سرمایه همه تیمهای زیر مجموعه اش را ریخت تو حلق نفت تهران؟ یادت که نرفته تمام تیم های نفت از این موضوع شاکی بودند؟!؟! چرا مربی های جوان کیروش به تیم هایی رفتند که از همه لحاظ پشتیبانی داشت و پر از سرمایه بود اما مربی های کارنامه دار کشورمون پا به هر تیمی گذاشتند بی پول بود.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    دقیقا اینجا است که میشه مافیای فوتبال را به راحتی رصد کرد. قلعه نویی تو استقلال قهرمانی میاره سال بعد واعظ میاد و اخراجش میکنه میره با سپاهان دوبار قهرمانی میاره و یکهو تیم بی پول میشه، ساکت هم که پشت قلعه نویی از همه لحاظ بود یکهو از سمتش برکنار میشه. میره تراکتور و نایب قهرمان (در اصل با احتساب داوری مغرضانه ترکی قهرمان) میشه و تیم تراکتور هم سال بعد بی پول میشه تا با اون سناریو شکستن در خانه و بالا کشیدن پول قرار داد و غیره قلعه نویی از تراکتور هم بره. همه دیدند تراکتور چه کارهایی کرد که قلعه نویی را مجبور به رفتن بکنه اما تو سایتهاشون همه چیز را برعکس جلوه دادند. اما قلعه نویی زرنگتر بود و دست مدیرعامل را در برنامه زنده رادیویی رو کرد که خودش اومد گفت این کف دست اگه مو دیدید بکنید. قلعه نویی هم گفت ما دیگه به بازیهای لیگ فکر نمی کنیم و این تیم آسیایی شده اگر قرار به تقویت و حفظ بازیکنان فعلی نباشه من نیستم. اومد استقلال و یکدفعه استقلال هم بی پول شد که از رویانیان برای سفر بازیهای آسیایی پول گرفتند و ده بار هم قلعه نویی از دوستان خودش قرض گرفت.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    استقلال همان تیمی بود که با اومدن مظلومی برای ضعیف کردن تیم قلعه نویی دو بازیکن ستاره تراکتور را ازشون گرفت. چی شد بی پول شد؟ تا جایی که غیر از گدایی از پرسپولیس اون مقاله حقیرانه هم کار شد که استقلال حتی پول تعمیرات رختکن را هم ندارد. بخاری ندارد. همه چیز داره با آدم حرف میزنه که چطور مربیان ریشه دار و کارنامه دار ما بایکوت میشن اما مربیان جوان و بی کارنامه از تیم هایی سر در میارن که قراره سالهای سال پشتیبانی مالی خوبی داشته باشه. خودت برو به این جوابها برس تا بفهمی تا چه حد چشمات و روی حقایق بستی! هرچند این پروژه قبلا روی جلالی انجام شد و تنها نتیجه اش اخراج از فولادی بود که اون زمان میلیاردی خرج میکرد و قرارداد جلالی هم سال آخر قبل از اخراج قراردادش 1 میلیارد بود. اون نتیجه جلالی پر تجربه بود اینها که جوان هستند و سقوطشون سریعتر اتفاق میافته. فقط هوادار هستش که سرش با مقاله های دوزاری رسانه ها گرمه و براشون هیجان تامین میکنه والا واقعیت فوتبال ما درجا زدنی است برای پر کردن جیب سپاه. هر اتفاقی برای ایجاد هیجان بیشتر هم در همین راستا است.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. خب وقتی‌ طرفدار و دوستدار امیر هستی‌ صدها آیه از قرآن هم بیارن قبول نمی کنی‌ همانجور که من اونو قبول ندارم. پرسپولیسی‌ها یه بار به پروین اعتراض کردن و اونم با حیا کن رها کن،اما امیر با ریختن یه مشت چاقو کش و لاتو لوت دور و برش خودشو بی‌ مقدار و لمپن معرفی‌ کرد و خود استقلالی‌ها بدترین فحش‌های ناموسی را به امیر دادن،،همین امیر بلاهایی به سر مرحوم ناصر خان اورد که هنوز زن و بچه‌های اون مرحوم از امیر شاکی‌ و متنفر هستن،!،حالا بینم امیر خانتون اینبار با تراکتور در آسیا چیکار میکنه،?،بینیم میتونه یه بار در خارج از ایران و بدون کمک داور و فدراسیون و دست‌های پشت پرده یه نتیجه حتی سومی آسیا را بگیره،?،چرا امیر خانتون فقط و فقط در ایران موفقه و در آسیا همیشه ذلیل و حذف شده? :o
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. باز هم کمبود اطلاعات تو کامنتت موج میزنه دوست من. اول از همه هنوز تو فوتبال ایران بی ادب تر و لات تر از علی پروین دیده نشده که تپه های داوودیه هنوز انعکاس صداش شنیده میشه علی الخصوص تشبیه دروازه به ناموس برای عابدزاده. از نوچه هم باشه هنوز رو دست نوچه علی پروین که درخت از ریشه درآورد نیومده. علی پروین و دوست دارم و هرکاری کرد زمان خودش بوده و میطلبیده اما تفاوت ما اینجا است که من درک میکنم اما تو نه! و مطمئن هم هستم که میدونی علی پروین چه لاتی بود اما مثل همیشه تو هر بحثی آبی و قرمز برای تو واجب تره و هرچی بده برای رنگ آبیه. یک لات چاقو کش به من معرفی کردی از اطرافیان امیر قلعه نویی من تا پاسارگاد سینه خیز میرم اما تا دلت بخواهد از حسن خشتک تا اصغر پیشگوشتی من برات از تمام مربیان اسم میارم علی الخصوص از خود مرحوم ناصر حجازی. نمیگم اطرافیان قلعه نویی خوب و پاک هستند اما اینکه رابطه ای بینشون باشه و کاری براش انجام بدن احمقانه است چون خودش از این بازیها متنفر بوده و هست.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    اگر ملاک تو اون عربده کشانی هستند که برنامه نود نشون داد بارها در همین سایت گفتم که هنوز هم عکس هاشون را دور سفره عرق با تی شرت حجازی دارم. عکس تک تکشون را در مدرسه فوتبال، سر مزار، در آغوش ناصر و آتیلا دارم. تمام این عکس ها در سایت هواداران امیر قلعه نویی افشا شد که چه بازی مسخره ای هواداران حجازی و فردوسی پور درآورده بودند. بیان اونهایی که تی شرت حجازی دارند را کتک بزنند و فریاد قلعه نویی سر بدهند. اگه منظورت چاقو کشی هست که روز اول آمدن قلعه نویی از سوی آتیلا حجازی بعنوان لات های اطراف قلعه نویی معرفی شد که باز اون هم عکس اش منتشر شد که فقط برای بریدن سر گوسفند اونجا بوده اما یک خبرنگار هزارپدری به سفارش عکس او را با زمان ایستاده از زانو به بالا گرفته بود و گفته بود با چاقو اومده بود هواداری اما در همان سایت هواداران قلعه نویی نشون دادند که اون پسر جوان فقط برای سر بردین گوسفند اونجا بود نه آن چیزی که القاء شد! ناصر حجازی بدبین بود و اگر هم بخواهیم مشکلاتش را بازگو کنیم نه درسته و نه وقتش، اما اینکه قلعه نویی اذیتش کرد نمیدونم چه معیاری برای شما شده.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    حجازی به همه مشکوک بود. حتی در زمان ختم اگر اشتباه نکنم یا زمان بستری شدنش بود که همسر حجازی به مجیدی گفت ناصر ازت دلخور بود که پشتش را خالی کردی. یک دوره با فتل همین مشکل را داشت و میگفت همه چیز از گور فتل بلند میشه. از ابتدا هم تمام بازیکنان را مقصر کم کاری در تیمش میدونست. بعد با مرفاوی بد شد. یک دوره از قلعه نویی تعریف کرد و او را بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی معرفی کرد (همان زمانی که مرفاوی مربی استقلال شد و حجازی فکر می کرد قراره او انتخاب بشه). اون خدا بیامرز حتی وقتی بهش گفتند رفتی برای انتخابات کاندید شدی هم شعار داد که خون من با سیاست جور نیست و هرگز نخواستم وارد سیاست بشم اما هم عکس اش در زمان اسم نویسی منتشر شد و هم قشنگ یادمه که چه کری ای خوانده بود و گفته بود من از همه کاندیدا ها معروف تر هستم و مردم من را انتخاب می کنند. سرتو درد نیارم از کسی که میمیره بت نسازید و قدیس نکنید. همه هم نقاط منفی دارند و هم نقاط مثبت و هیچ احدی بی عیب نیست. اتفاقا تا جایی که یادم میاد قلعه نویی یک مصاحبه تخریبی یا توهین هم بر علیه حجازی نکرد.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    اما تا دلت بخواهد مصاحبه های تخریبی از حجازی در آرشیو های خبری است. هر زمان استقلال قلعه نویی بازیهای مهم داشت و بدون برو برگرد قبل از داربی میومد برنامه نود و شروع به تخریب و تضعیف می کرد و آخر برنامه هم با آرزوی موفقیت برای تیم میرفت. حتی وقتی قلعه نویی به سپاهان هم رفت همین بود داستان. فری کله پز که یادت میاد؟ حالا تو برو یک توهین یا مصاحبه تخریبی از قلعه نویی بر علیه حجازی پیدا کن! این هم اگر پیدا کردی تا پاسارگاد پامرغی میام. زمانی که قلعه نویی رفت تیم ملی رای داد که حجازی مربی استقلال بشه. حجازی را برای تراکتورسازی معرفی کرد و زمانی که می خواستند باهاش قرارداد ببندند قلعه نویی حجازی را معرفی کرد. یکی دیگر از مشکلات حجازی زمانی بود که شعار حیا کن رها کن شنید. نه حاضر شد آیتلا که معروف به ژله بود را بیرون کنه و نه حاضر بود قبول کنه تیمش خوب نیست. اول مرفاوی را کرد سرمربی و خودش بعنوان کمک فنی اما در اصل همه کاره باز تیم را در دست گرفت. دوباره تیم باخت هاش شروع شد و با یک حرکت خودخواهانه همه چیز را گردن مرفاوی انداخت و اخراج کرد و از فیروز کریمی دعوت به همکاری کرد. یادته؟
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    هنوز هم فیروز در هر برنامه ای میره و ازش در مورد استقلال سوال می کنند بصورت سربسته میگه از بزرگترین اشتباهاتم بود که آن زمان رفتم استقلال. چرا؟ چون حجازی قرار بود همه کاره باشه اما اگر نتیجه نگرفت لااقل قربانی داشته باشه. مرفاوی و کریمی! اینها مسائلی بود که حجازی را خرابتر کرد و خودش عامل بود. حتی هنوز هم کسی نمیدونه چرا آتیلا باید تو استقلال بازی میکرد و بعد هم آنالیزور تیم میشد! انواع و اقسام فامیل بازیها را انجام دادند و آقای ژله بی خاصیت که هربار تو زمین میدوید کپل هاش شروع به لرزیدن می کرد کی به کار استقلال اومده بود؟ اصلا کسی یادش میاد آتیلا چی بود؟ اما پسر قلعه نویی فقط یک روز اومد با تیم اصلی تمرین کرد چنان خون حسن و حسینی راه انداختند که نگو. چه فرقی بین آتیلا و هوتن بود؟ چرا اون باید استقلال بشه ارث پدریش اما برای هوتن سرزمین ممنوعه؟ حالا زن و بچه ناصرخان شاکی هستند که باشند، مگه کسی هیزم تری به آنها فروخته؟ کسی قرار نیست در عین بی لیاقتی همه کاره باشه.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    موند در ارتباط با آسیا. از اونجایی که اطلاعاتت در مورد فوتبال واقعا ضعیفه و حافظه ات هم یا به عمد یا واقعا کار نمیکنه بهت چند مورد میگم. آخرین حضور قلعه نویی که حضور در بین 8 تیم برتر آسیا بود و همین رنکینگ آخر که استقلال دهم شد هم به لطف همان امتیازها بود. قبل از آن هم با سپاهان به آسیا رفت که قبل از اتمام همکاری با این تیم مرحله گروهی را تمام کرد که تیم اول گروه مرگ شد و با بیشترین برد و کمترین باخت و بیشترین گل زده و کمترین گل خورده همرده جئومبوک موتورز کره بهترین تیم آسیا در مرحله گروهی شد. اگر اینها نتیجه گیری تو آسیا نیست پس اسمش چیه؟ اون زمان قلعه نویی از برنامه اش گفت. اینکه نیاز به 3 سال داره تا نهال و تبدیل به درخت کنه (عینا جمله را گفتم). سال اول بین 3 تیم اول (که قهرمان لیگ شد)، سال دوم قهرمان لیگ (که بازهم قهرمان لیگ شد) و سال سوم حضور در بین 4 تیم برتر آسیا بود که سال سوم ترمز اش را کشیدند. دقیقا زمانی که بهترین نتیجه را با آماده ترین و بهترین تیم ایران گرفت ترسیدند و ترمز خودش و ساکت مدیرعامل سپاهان را کشیدند.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    در ارتباط با دارو! چرا قربونت دروغ میگی؟ در تمام ادوار لیگ تمام داوران گند میزدند به نتایج تیمش چه داوری ای داشت که به نفعش باشه. یادت رفته قهرمانی تراکتور را چطور گرفتند؟ یادت رفته همین پارسال چه کردند با کرار! یادت رفته سال قبلش دو بازیکن استقلال توسط آیت اله علیپور کثافت یک نیم فصل محروم بودند (به بهانه تحقیقات در مورد گاوبندی که هیچ چیزی هم ثابت نشد). یادت رفته چندتا پنالتی استقلال را دو سال پیش نگرفتند. حالا از فوتبال کثیف و مافیایی ایران که بگذریم تو آسیا هم کمکش کردند که رفت بین 8 تیم برتر؟ اون نتایج درخشان با سپاهان کمک داوری پشتش بود؟ بهترین میانگین امتیاز تیم ملی (خود فردوسی پور آمار داد) تا همین چند وقت پیش دست امیر قلعه نویی در تمام دوران تیم ملی بود. اون هم داور کمک کرد؟ مغرضانه و بدون اطلاعات چیزی نگو برادر. اون ذلیل حذف شدن برای هر تیمی پیش میاد چون قدرت باشگاه های ما به هیچ عنوان با شرق آسیا یکی نیست. ما فقط میتونیم با غرب آسیا مبارزه کنیم اما هرزمان که به شرق آسیا بخوریم حذف میشیم. میدونی چرا؟
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    یک نگاه به تقویم فوتبال بیاندازی و تفاوت شرق و غرب آسیا را ببینی دستت میاد. تیم های غرب آسیا زمانی بازیهاشون شروع میشه که در انتهای لیگ و پر اصطحلاک ترین زمان و خسته ترین بازیکنان هستند اما شرق آسیا درست بعد از اینکه فشردگی بدنسازی تیم ها تموم میشه در زمان اوج تیمها به بازیهای آسیایی میان. از لحاظ امکانات و سخت افزاری هم که اصلا قابل قیاس نیستیم. این را بهت گفتم که تخیل و توهم نداشته باشی حذف شدن یعنی ذلت. اگر هم منظورت مرحله گروهی با استقلال بود که آخر شد هم باز برو آرشیو خبری همان زمان و ببین وضعیت مالی استقلال چی بود! با سپاهان هم در اولین حضور آسیایی اش که حذف شد برو ببین مهاجم تیم و اقای گل لیگ چه دروازه خالی هایی را گل نمی کرد و از رو خط دروازه هم یدونه زد بیرون. اون سال هم تاکتیک مشکل نداشت و خط حمله سپاهان بدجوی فلج بود و این مورد به سرمربی هیچ ربطی نداره. همانند باخت تیم ملی به کره در ضربات پنالتی که مهدوی کیا زد بیرون. همانطوری هم که میدونی باخت در ضربات پنالتی هم حتی از سوی ای اف سی در کارنامه هیچ مربی ای ثبت نمیشه و در عوض مساوی ثبت میشه.
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    کمک فدراسیون و داور و کمک داور و زمین و زمان و سفینه های فضایی و دستهای غیب و لیدرها و چاقو کش ها و لات ها و .. اینها زائیده ذهن های بیماره. قلعه نویی اگر چنین قدرتی داشت شک نکن الان مثل فرگوسن بود و همچنان قهرمان. قلعه نویی را زمین میزنند چون با سپاه و مدیران نظامی و روزنامه و سایت های سپاهی در افتاد. گفت فوتبال را دست فوتبالی ها بدهید! همیشه هم تیم خودش را داشت و از کمک تا بازیکن را خودش به کمک دوستان خودش جذب می کرد و نه با دلال کار می کرد و نه با خبرنگاران. سفره هم پهن میکرد از پیشکسوتان همان تیم میبرد پای سفره. اما شما نگاه کن حتی در زمان حجازی هم ما بازیکن بنجل سفارشی تو تیم داشتیم. این زمان هم که مظلومی همان فعالیت دوران مس کرمانش را شروع کرد و انتقام بدی هم از برادرزاده اش بابت اون مصاحبه جنجالی گرفت. شما اینها را نمیبینی و فقط اشعار تخریبی رسانه ها را میبینی. همین امسال بی سابقه ترین اشتباهات داوری انجام شده و استقلال سود برده. چرا کسی نمیاد بگه مظلومی مافیا است؟ این همه پنالتی ناحق به نفع پرسپولیس گرفته شد چرا کسی نمیگه برانکو مافیا؟ چون رسانه نمیگه مردم هم نمیگن
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    یا بهتر بگم، چون عادل فردوسی پور نمیگه مردم هم نمیگن!
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    الان هم میدونم بهترین حربه برای تلافی، نظرات من در مورد حجازی است! خودم بهتر میدونم که گنده گویی ها به زودی شروع میشه اما اگر هرکسی ثابت کرد غیر این بوده من دیگه در مورد فوتبال تو این سایت حرف نمیزنم. سایت هم هرزمان صلاح دید اعلام بکنه من عکس های ذکر شده را در اختیارشون بگذارم. عربده کشان پای سفره عرق با تی شرت حجازی در مدرسه فوتبال در بغل ناصر و آتیلا. و مقایسه با اسنپ شات فیلمهایی که عادل فردوسی پور در نود نشان داد و آنها را به امیر قلعه نویی منتسب کرد. آنها نوچه های حجازی و آتیلا بودند که همیشه اطرافش بودند. طرف رفته پشت میز غذا خوری در زمان غذا خوردن قلعه نویی با فاصله 5 متری ازش عکس گرفته بعد میان میگن این که مثل بادیگارد پشت قلعه نویی هستش نوچشه. در صورتی که تمام این عکس ها با برنامه گرفته شده بود. حتی کتک زدن هواداران حجازی هم کار خودشون برای مظلوم نمایی بود. حتی خبر دارم پایین کشیدن بنر تصویر حجازی از ساختمان نزدیک کمپ هم کار خودشون بود. فیلم من ناصر حجازی هستم هم باز در راستای خاطره سازی نیست و جهت تخریب بود. حالا خودت بگو کی مافیا و لاته؟
    0
    0
    جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. ای واویلااااااااااا ;) باید 48 ساعت ‌مرخصی بگیرم فقط کامنتهای تو دوست عزیز را بخونم :) ماشالله چه حوصله‌ای داری :o باشه امیر اردشیرخان ژنرال،اسطوره و کار بلد،!،پس باید در آسیا یه نتیجه قابل قبول بگیره دیگه؟ تراکتور تیم‌ پر مهره و ثروتمند و زیر مجموعه‌ سپاه با همه امکانات و گرانترین بازیکن لیگ برتر و دیگر ستاره هاست،،واسه نوشته‌هایت هم دستت درد نکنه چون زحمت کشیدی و نوشتی حتما مفصل خواهم خوند.اما امیر شاید شاااااید فوتبالی چیزی بارش باشه،اما اخلاقی‌ از پروین و امثال اون بی‌ سوادتر و لمپن تره :
    0
    0
    شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. دوست عزیزم، علت زیاد شدن پاسخ یک کتاب حرف نگفته و حرف های سانسور شده در اخبار ایران است. نه توهین کن نه هندونه زیر بغل کسی بزن، امیر قلعه نویی هم یک انسان مثل مابقی است که در فوتبال تونسته قابلیت خودش را نشان بده، قرار نیست به این خاطر بت بشه اما باید قدرش را بدونیم. مهره ها و ستاره های تراکتور را نام ببری ازت ممنون میشم! چطور این تیم بهترین و پرستاره ترین و ثروتمندترینه اما از 13 تا بازی فقط 4 تا برد داشته؟ در ضمن در مورد نتیجه بازیهای استقلال و تراکتور هم از الان برنامه نچین که کری بخوانی چون همانطوری که در اولین خبر در این مورد نوشتم کم کم باید یک ماه به قلعه نویی فرصت داد و بعد به نظاره تیم اون نشست. با یک روز و یک هفته تمرین تیم با تفکرات یک مربی تازه وارد شکل نمیگیره. اخلاق هم فکر می کنم هردوشون یک شکل هستند، یعنی اصلا در آن دوره همه تلاش می کردند شبیه علی پروین باشند و اعتقاد دارم قلعه نویی هم خیلی تلاش میکرد شبیه پروین باشه. اما بعد از حجازی ورژن قلعه نویی هم تغییر کرد و یک مقدار ادبی تر شد.
    0
    1
    یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    اینها بالاخره از مکتب فوتبال قدیم هستند دیگه نمیشه انتظار داشت که از ادبیات فاخر بهره ببرند. اینها بچه های زمین های خاکی جنوب شهر هستند. امیر قلعه نویی هم که از بچگی پدرش فوت کرد و تو خیابون دنبال یک لقمه نون برای سیر کردن شکم مادر و خواهرش بود. انتظار که نداری این نحوه زندگی از اونها محمدزضا گلزار بسازه؟ ما ازشون استعداد در فوتبال میخواهیم که دارن و ثابت هم کردند.
    0
    1
    یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.