فال روز شنبه ۱۲ دسامبر - ۲۱ آذر

فروردین
 
امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.
فال حافظ
مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی***پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی
وصف رخ چو ماهش در پرده راست ناید***مطرب بزن نوایی ساقی بده شرابی
تعبیر: تنها به مادیات نیاز ندارید بلکه به معنویات و محبت هم نیازمندید. کسی در نظرتان هست که به شما اعتنایی نمی کند. تصور می کنید رقیبتان جلوتر از شماست و همه ی درها را به رویتان بسته می بینید. انتظار می کشید و در عین حال امیدوارید اما به این هم فکر کنید که اگر بهحاجتتان نرسیدید شکست نخورده اید.
 
اردیبهشت
 
شما می خواهید کارها و فعالیت های تازه ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می دانستند در خلا هستند و از ﺁینده شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می شود.
فال حافظ
معاشران ز حریف شبانه یاد آرید***حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید
به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق***به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید
تعبیر: شما فراموش نشده اید. باز هم عدا هی هستند که قدرتان را بدانند و جواب زحمتتان را بدهند. شما کسی هستید که در عین خوشی و رسیدن به مراد دیگران را هم در شادی و خوشی خود سهیم کرده اید، اما دیگران در حق تان کم لطفی کرده اند ولی باز هم مرحمت خدا نصیب شما شده و خواهد سد.
 
خرداد
 
امروز بد نیست کمی توقف کنید و از همه کارهای در دست انجام دست بکشید و به این فکر کنید که عشق یعنی چه؟ شما به چه حسی عشق می گویید و از یک معشوق چه انتظاری دارید؟ پاسخ به این پرسش ها، تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد می کنند. دلیل آن این است که دیدگاه شما به مسایل تغییر خواهد کرد. اگر در زندگی عاطفی کنونی خود چندان موفق نیستید، خوب است از انرژی های امروز برای تغییر روند خود استفاده کنید. اگر می خواهید رابطه درستی داشته باشید، ابتدا باید با خودتان صادق باشید.
فال حافظ
خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری
آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری
تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.
 
تیر
 
به خلوت خود پناه ببرید، امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای پرداختن به وضعیت فعلی و تفکر درباره روند زندگی است. شما ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی دارید و هیچ گاه نباید از به نمایش گذاشتن آنها وحشتی به دل راه بدهید. ما وقت بسیاری را هدر می کنیم تا کاری کنیم که اطرافیان دوستمان داشته باشند، و خودمان را در قالب هایی می گنجانیم که مناسب ما نیستند؛ خودتان را همانگونه که هستید بپذیرید و نگذارید هیچکس مانع درخشش شما بشود. آیا حرف مهمی در ذهنتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید؟ امروز بهترین فرصت برای این کار می تواند باشد. اکنون زمان خوبی برای مخفی کردن نیست، حرف دلتان و حقیقت را بگویید.
فال حافظ
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
تعبیر:  از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.
 
مرداد
 
تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده اید که او نیز صادقانه شما را درک می کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.
فال حافظ
به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی
ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی
تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند.
 
شهریور
 
امروز باید گوش به زنگ باشید، یعنی حواس تان باشد طوری رفتار نکنید که دیگران را مورد تهاجم قرار دهید. به نظر خودتان بسیار منطقی هستید، اما ممکن است کسی از راه برسد و به شما بگوید که هیچ کدام از ایده های تان شدنی و ممکن نیستند. مجبور نیستید همه ی جزییات را توضیح دهید، سعی کنید با لحن تان نرم تر سخن بگویید و کمتر حرف بزنید. لزومی ندارد برای این که منظورتان را برسانید از جملات طولانی استفاده کنید، اما کمی طول می کشد تا کاملاً درک تان کنند.
فال حافظ
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.
 
مهر
 
کمی آرام باشید و عمیق نفس بکشید. امروز باید از تنبلی دست بردارید و وارد عمل شوید. تا می توانید تلاش کنید و کارهای عقب افتاده را انجام دهید. امروز فرصت خوبی برای بهبود اوضاع سلامتی است. مثلا می توانید برنامه تغذیه ای سالم برای خود مشخص کنید یا ورزش را در دستور کار خود بگذارید. اگر در نظر دارید از کار خود بیرون بیایید، امروز زمان مناسبی نیست. با اینکه اطرافیان توجه زیادی به شما دارند اما نباید تصمیمات مهمی در زندگی خود بگیرید. امروز برای قول دادن یا تصمیم گرفتن زمان خوبی نیست.
فال حافظ
در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست
در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
آبان
 
ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.
فال حافظ
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.
 
آذر
 
امروز می توانید ریسک های بزرگی در زندگی انجام دهید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید. یا پول هایتان را در حساب بانکی جدیدی پس انداز کنید که به آن سود خوبی تعلق می گیرد. در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید.
فال حافظ
گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن
بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن
تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.
 
دی
 
امروز دست به هر کاری که می زنید به بار می نشیند. به نظر می رسد که همه چیز را با بزرگ نمایی می بینید، به همین دلیل فکر می کنید که همه چیز خوب و مثبت است، اما ممکن است این بزرگ نمایی باعث شود که چیزهای مهمی را نادیده بگیرید. تمایل دارید که اول وارد عمل شوید و سپس کاری را که انجام داده اید مورد بررسی قرار دهید، اما به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید تا بتوانید یک تصمیم واقعی تر بگیرید. وقتی دست به کار شوید که همه چیز را در مرحله ی بعد به خوبی بررسی کرده باشید.
فال حافظ
مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد***نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد
عالم از ناله عشاق مبادا خالی***که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد
تعبیر: در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.
 
بهمن
 
بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.
فال حافظ
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم***هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم
صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم***فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم
تعبیر: می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پایتان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشانتان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.
 
اسفند
 
شما باید باور کنید که کنترل زندگی تان از دستتتان خارج شده است، اما می توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته های سختی را که در محل کار از شما می شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.
فال حافظ
دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد***به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی ارزد
به کوی می فروشانش به جامی بر نمی گیرند***زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی ارزد
تعبیر: دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند
+18
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.