خانواده مرد هندی که به ظن خوردن گوشت گاو کشته شد، خواهان ادامه تحقیقند

محمد اخلاق کارگر پروردگاه بودخانواده یک مرد هندی که به ظن خوردن گوشت گاو به دست جمعیتی خشمگین به قتل رسیده بود، خبر انصرافشان از پیگیری موضوع را تکذیب کردند.
 
محمد اخلاق اواخر سپتامبر در منطقه دادری در ایالت اوتار پرادش توسط گروهی از افراد مورد ضرب و جرح قرار گرفت و کشته شد.
 
محمد سرتاج، پسر او به بخش هندی بی بی سی گفت "انتظار می‌رود که پلیس افراد مظنون را به دادگاه معرفی کند".
 
شش نفر در ارتباط با این حمله بازداشت شده اند.
 
آقای سرتاج که در نیروی هوایی هند کار می کند به سلمان راوی، خبرنگار بخش هندی بی‌بی‌سی گفت: "اگر لازم باشد به رئیس جمهور هند هم مراجعه خواهیم کرد. اگر احساس کنیم که پلیس اوتار پرادش تلاش می کند افرادی را که در قتل دست داشتند نجات دهد، خواستار انجام تحقیقات به وسیله اداره مرکزی تحقیقات (بالاترین نهاد تحقیقات در هند) خواهیم شد."
 
وی گزارش ها در باره رضایت دادن خانواده با دریافت خونبها و انصراف دادن آنها از ادامه تحقیقات را تکذیب کرد.
 
آقای سرتاج گفت که پلیس پیش تر با خانواده اش صحبت کرده است.
او به بخش هندی بی بی سی گفت: "آنها اظهارات شاهدان عینی را گرفته اند. خانواده ما به پلیس گفت چه افرادی در این حمله دست داشتند. حالا باید ببینیم که آیا پلیس تلاش می کند نجاتشان دهد و یا علیه آنها شواهد ارائه می کند."
 
ذبح گاو در هند از موضوعات حساس محسوب می شود. به این دلیل که هندوها که حدود ۸۰ درصد جمعیت ۱ میلیارد و دویست میلیون نفری این کشور را تشکیل می دهند، گاو را حیوانی مقدس می دانند.
اوتار پرادش از جمله ایالت های هند است که قوانین سخت گیرانه ای را در مورد منع کشتار گاو و فروش و مصرف گوشت آن به اجرا گذاشته است.
 
ممنوعیت گوشت گاو در این ایالت ها موجب اعتراض هایی شده و بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که چرا دولت باید در مورد غدای آنها تعیین تکلیف کند.
+39
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    دین مساویست با خرافات
    5
    47
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    هندی ها که گاو را حیوان مقدسی میپندارند، چرا اجازه دادند خانواده خمینی آنجا را ترک کرده به ایران بیایند؟ لابد مراتع ایران سبز تر بوده!
    11
    73
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    united-iran - ملبورن، استرالیا

    عقل که نباشد جان در عذاب است؛ حدود ۸۰ درصد جمعیت ۱ میلیارد و دویست میلیون نفری هند گاو را حیوانی مقدس می دانند!!!!! هههههه پس بگو چرا مثل گاو رفتار میکنند، یا مثل گاو به دختران تجاوز میکنند و یا به همدیگر میپرند و یکدیگر را لت و پار میکنند.
    3
    54
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

    واقعا که دین در هر شکلش بلای جان انسانها شده است.
    3
    40
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    ابوسفیان بیرونی - آمستردام، هلند

    یادمون نره که مملکتمون رو دادیم دست یکی از همینها . البته با قدردانی ویژه از یه عده که اونموقع سر کار بودن . حالا سطل انطلبها یا دستمال کشای نظام بهشون بر نخوره یه موقع بگن این طرف مجاهد یا توده ای دوباره نظر داد .
    8
    28
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    جهل، تعصب و افراط، یهودی، مسیحی‌ مسلمون و هندو نداره. فقط جاهلین افراطی متعصب هستند که حاضرند به خاطر عقیده احمقانه‌شان آدم بکشند...
    3
    40
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    چرا برق آ رفت ی - پاریس، فرانسه
    اینجارو نفهمیدم،یه عده گاو اومدن کسی رو کشتن به حواخواهیِ یکی از بستگان،خوب مقتول نباید خودشو درگیر مسائل خانوادگی میکرد،در هر صورت مسئله، این آقا قاطلِ؟؟؟؟؟؟خوب حکمشم رو یکی از بستگان جناب گاو میده، اینم شد مذهب؟ اینا باید اسلام بپزیرن و قوانین. اسلام،،،،بعد کمی متوجه اوضاع که شدن اسلامُ پس بزنن،و انسان شن و کارای انسانی. مارو باش یه عمر فکر میکردیم ، هند با جمعیتی که داره همیشه، پسیفیکه(آرامش طلب)
    5
    8
    دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
    اتفاقاً سقط شدن یک گوساله هم در ایران بهانهء بروز یک انقلاب شد، حتی باباش اعلام کرد که اون گوساله توسط ساواک شهید شده ولی بعداً معلوم شد که در اثر پرخوری ترکیده بود! وللهُ اعلم بحقایق الامور!
    2
    4
    ‌سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    این تعصبات در هند عجیب نیست حتی یک بار منجر به شورش بزرگی علیه دولت انگلستان شدماجار از آنجا شروع شد که در سال 1856 انگلیسیها نوعی گلوله درست کرده بودند و در آن از روغن گاو و خوک استفاده کرده بودند و آن را به سربازان هندی داده بودند آن موقع هم شکل استفاده از گلوله این بود که سربازان باید با دندان چاشنی آن را می کندند . سربازان هندی وقتی متوجه شدند تو این گلوله ها از روغن گاو استفاده شده و ناخودآگاه موقع کندن چاشنی روغن گاو وارد دهان آنها شده شورش بزرگی را علیه انگلیسیها آغاز کردند که بزودی مردم هند هم به آنها پیوستند شورشی بیش از یک سال طول کشید و هزاران نفر کشته شدند
    5
    0
    ‌سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.