زن ماموریت رفت شوهر درخواست طلاق داد

مرد جوان وقتی دید که همسرش برای ماموریت کاری به کیش رفت، درخواست طلاق داد.
چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم می خواهد برای ماموریت کاری به کیش سفر کند و چند ماهی در آنجا تنها باشد. هرچه به او می گویم این ماموریت را کنسل کن، فایده ای ندارد.
 
وی افزود:همسرم می گوید به کارش علاقه زیادی دارد و نمی تواند این ماموریت کاری را کنسل کنم. به او می گویم چطور می توانی شوهر و زندگیت را رها کنی و به خارج از شهر بروی و چندین ماه در آنجا تنها زندگی کنی، او هم می گوید کارش برایش مهم تر است و بیشتر از همه چیز به کارش فکر می کند.
 
مرد جوان ادامه داد:من هم وقتی دیدم همسرم تا این اندازه نسبت به من بی اهمیت است و کارش را به زندگی با من ترجیح می دهد، تصمیم گرفتم از این زن جدا شوم. خصوصا اینکه او بدون توجه به نظر من کارهایش را انجام داد و الان هم برای انجام ماموریتش به کیش رفته است. برای همین من هم دیگر نمی خواهم در کنار این زن زندگی کنم.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از صحبت های این مرد قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.
+33
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران
    مرده شور اون زندگی رو ببره که مثل برده برای شوهرت هستی . واسه دستشویی رفتن هم باید اجازه بگیری همینطور واسه عمل اپاندیست و. سطح شعور طرفت هم که اینه . باور کن طلاق بگیری بهتره الان از سفر کیشت میگذری اما اجازه عمل و. با یه همچین عقده ای چکار میخوای کنی
    24
    9
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    سروش م - کرج، ایران
    [::غریبه_021 - تهران، ایران::]. یعنی شما دستشویی رفتن و عمل آپاندیس رو با یه ماموریت چندماهه کیش یکی میدونی ؟؟ وقتی طرف 4 ماه ول میکنه میره ماموریت وقتی برگشت دید شوهرش با یکی دیگه توو خونست نباید ناراحت شه چون ایشون هم یه سری حق داره که با نبودن همسرش نادیده گرفته میشه . اینکه الان مد شده همه حق رو به زن میدن حتی اگه حق نباشه اسمش روش عن فکری نیست .
    6
    19
    شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران مظلوم - سوست، هلند
    خب اگر کار براش مهمه باید تنها زندگی کند .چون زن و شوهر در قبال همدیگروظایفی دارند که باید انجام دهند.
    0
    3
    یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.