شمار آوارگان کنونی دنیا رکورد دوره جنگ جهانی دوم را شکسته است.

+20
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران
    شما بگین تعداد ماجراجویان و ناراضیان و باد به سر ها از جنگ جهانی دوم فرا تر رفته . به این دلیل که وقتی تو بی بی سی یا یورونیوز این اواره ها رو از نزدیک نشون میده اکثرا یه عده گردن کلفت قلچماقن که قاطی یه مشت زن و بچه سوری بدبخت راه افتادن هر جا هم که بتونن بهشون تجاوز میکنن. من موندم چرا بین این اواره ها یه عده مرد ایرانی زیر ابرو گرفته که رو پیشونیشون هم نوشتن ایران وول میزنن ؟ مگه الان ایران جنگه ؟ با یارو مصاحبه کرد از کردستان راه افتاده بود و یکی هم از مریوان. همشون تو ایران پول و خونه داشتن و اصلا معلوم نیست قاطی جنگزده ها و اواره های سوری و عراقی چه کار میکردن ؟ واسه همین هم اکثر کشور های اروپایی اینا رو راه نمیدن . هنوز وارد خاک اون کشور نشده طلبکارن ! یه خانومه اروپایی لب مرز مسوول بود وقتی از نزدیک نشون میداد ایرانی ها از پهلوی این رد میشدن به چشم جنس نگاش میکردن ! خوب اینا اواره اند یا اومدن سکس و عشق و حال ؟ شنیدم یه کشوری کار درستی کرده و زن ها و بچه های سوری رو جدا کرده و پناه داده .
    3
    10
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ
    *تا سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۳ میلیون پناهجو به اروپا وارد می‌شوند* نه دیگه این خبرا نیست . اینجوری که اینا مرزارو محکم بستن پشه هم رد نمیشه .
    6
    4
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا
    غرب به طور سنتی به انرژی نیاز داشته است. و اکنون قدرتهایی چون چین و هند و روسیه هم به جمع غربی ها پیوسته اند. آنها بدون هیچ ملاحضه ای کشورهای نفت خیر و سرشار از منابع طبیعی را بی ثبات میکنند تا گروهی راهزانان از بینشان به قدرت برسد و جهت فروش مواد خام با این قدرت ها مذاکره کند. مذاکره با یک نفر همیشه آسانتر از یک ملت آزاد است! بنابراین استبداد را با خرید مواد خام عملا تقویت میکنند. چرا اینکار را میکنند؟ چرا انقدر انرژی برای جهان امروز به ویژه قدرتهای سنتی و نو ظهور مهم است؟! چون همه دوست دارند سوار ماشین خود شوند! عملا عامل فقر و بدبختی و آوارگی عده ای از مردم در گوشه ای از دنیا اشتیاق بقیه مردم دنیا به سوار شدن ماشین های تندرو، سوزاندن بنزین، چراغانی خانه ها و خوشگذارنی با انرژی های به طور کامل تجدید نائذیر است. بهایی را که هر بار برای بنزین در پمپ بنزین ها میپردازیم بهای واقعی آن نیست. ما درواقع بدهکار طبیعت زمین هستیم. و بدهی مان را موقعی پرداخت میکنیم که جهان خود را با بحران های عظیم روبرو میسازیم...
    4
    10
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    من یادم هست زمانیکه داعش تازه راه افتاده بود قیمت بنزین در سوییس میانگین 2 فرانک تا 2.20 بود اما الان قیمتها دیدن داره شده 1.40 یا 1.45 خوب معلومه که جنگ برای یک عده بدبختی داره اما برای خیلی ها سود .
    1
    2
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.