فال روز سه شنبه ۱۵ دسامبر - ۲۴ آذر

 فروردین
 
امروز وابستگی هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.
فال حافظ
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است
جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است
تعبیر: قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.
 
اردیبهشت
 
امروز ماه به نشانه شما بازگشته و شما را حساس و آسیب پذیر کرده است، برای اینکه شما دوست دارید احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اما فقط در مورد بخشی از نیازها و ترس های خود صحبت کنید؛ هم اکنون شما نسبت به واکنش های بد و منفی بیش از حد حساس شده اید. با وجود این تا چند روز آینده اعتماد به نفش خود را باز خواهید یافت و قادر خواهید شد تا بر هر مانعی غلبه کنید.
فال حافظ
گر دست دهد خاک کف پای نگارم***بر لوح بصر خط غباری بنگارم
بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است***از موج سرشکم که رساند به کنارم
تعبیر: برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن.
 
خرداد
 
امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید و کلماتتان را به دقت انتخاب کنید، زیرا ممکن است در نظر کسانی که سعی دارید با آنها همکاری کرده و پیشرفت کنید گستاخ و یا تند جلوه کنید. دلتان می خواهد در ظاهر زندگی خود و دکوراسیون منزلتان تغییرات کلی به وجود بیاورید، اما فعلا این کار برای شما مقدور نیست، پس بهتر است با ایجاد تغییرات کوچک که می توانند روحیه تان را شاد کنند برای مدتی خودتان را راضی نگه دارید. آخر هفته را به یک سفر کوتاه بروید و حال و هوایی عوض کنید. عشقتان نیز به این تعطیلات نیاز دارد و می توانید سر فرصت و به دور از هیاهوی زندگی روزمره در مورد مشکلاتتان در آرامش با هم حرف بزنید.
فال حافظ
بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز
مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز
تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.
 
تیر
 
امروز اگر رابطه ای را آغاز کنید، بسیار گرم خواهد بود و هیجان و شور زیادی به قلب شما جاری خواهد کرد. امروز باید انسان های اشتباهی را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با کسانی پر کنید که با هم تفاهم دارید یا دست کم از نظر فکری و فرهنگی به هم شبیه هستید. انسان های منفی با استرس های زیاد، شما را از مسیر موفقیت دور خواهند کرد. ممکن است امروز کمی استرس داشته بشاید، اما رفتار خودتان را کنترل کنید و نگذارید هر حرفی از دهانتان خارج شود.
فال حافظ
بشری اذ السلامه حلت بذی سلم***لله حمد معترف غایه النعم
آن خوش خبر کجاست که این فتح مژده داد***تا جان فشانمش چو زر و سیم در قدم
تعبیر:  کسی کهبه شما جفا کرده خودش الان گرفتار است. ابرهای رحمت به سوی شما می آیند و جور و ظلم به سوی او روانه است. خبر خوش را به شما و خبر بد را به او می دهند. تو رازترا حفظ کن. عهد شکسته ات به نفعت می باشد و تجربه ای عالی برای بستن عهدی دگر هست.
 
مرداد
 
شما امروز مثل بچه گربه ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده اید. شما هرچه بیشتر تلاش می کنید کمتر می توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.
فال حافظ
که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی
شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی
تعبیر: مطمئن باشید که صدای دلتان به خداوند رسیده است. هر چند که فکر می کنید بد نام شده اید ولی باز هم امیدوار باشید همت کنید تا باز هم با نام نیک از شما یاد کنند. غلاوه بر اینکه پول ندارید دیگران هم از شما دوری می کنند بهخدا توکل کنید بندگی حق تعالی باعث مبارکی بخت تان می شود. به فکر انتقام نباشید. شکوه و شکایت هم نکنید.
 
شهریور
 
دنبال کارهای مرموز نباشید. عادی و معمولی رفتار کنید. وظایف خود را به انجام برسانید و بدانید امروز کائنات یک روز معمولی اما خوب برای شما مهیا کرده است. می توانید وقت خود در وب و مطالعه مقاله های موردعلاقه سپری کنید. یا دنبال راهی باشید که وضعیت کنونی شغل شما را بهبود ببخشد. از همه دقایق امروز لذت ببرید. به دنبال ثابت کردن خود به دیگران نباشید. این بدترین کاری است که با روح خود انجام می دهید.
فال حافظ
نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد***ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد
صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی***شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد
تعبیر: تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را پس از تجربه ی خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.
 
مهر
 
امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.
فال حافظ
دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور***گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور
ای گلبشکر آن که تویی پادشاه حسن***با بلبلان بی دل شیدا مکن غرور
تعبیر: خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پی دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.
 
آبان
 
گویا امروز همه دنیا به کمک شما نیاز دارند. خوب است به نیازهای اطرافیان توجه داشته باشید. البته لازم هم نیست خود را ناجی همه بدانید و به واسطه آن خود و و کارهایتان را فراموش کنید. اما در عین حال که وظایفتان را انجام می دهید، شانه ای برای گریستن دوستان باشید. امروز باید بیشتر از همیشه به عشقتان توجه نشان دهید. او به محبت شما بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد. خودخواهی را کنار بگذارید.
فال حافظ
دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند***پنهان خورید باده که تعزیر می کنند
ناموس عشق و رونق عشاق می برند***عیب جوان و سرزنش پیر می کنند
تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.
 
آذر
 
اگر به کارهای ماموریتی علاقه دارید امروز این فرصت برای شما ایجاد می شود. پیشنهادهایی که دارید را به خوبی بررسی کنید. به راحتی آنها را رد نکنید. خوب در مورد همه زوایای آن مشورت و تحقیق کنید. شاید لازم باشد برای این کار خود شریکی هم پیدا کنید. این فرد را از میان دوستان قابل اعتماد خود انتخاب کنید. همچنین، امروز فرصت خوبی برای سفر برایتان به وجود می آید که می تواند کاری یا تحصیلی باشد.
فال حافظ
روز هجران و شب فرقت یار آخر شد***زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد
آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود***عاقبت در قدم باد بهار آخر شد
تعبیر: ستاره ی بخت و اقبال شما می درخشد و فالتان بسیار فرخنده است. نعمت و مال به سویتان می آید. به ذکر و ثنای خداوند بپردازید. اتفاقات عجیبی رخ می دهند که همگی بسیار خوب هستند و دولت به همراه می آورند و این به خاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. در همه حال با خدا باش.
 
 دی
 
شما دلتان می خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی خود را برگردانید.
فال حافظ
باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش***بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال***مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش
تعبیر: آنچه را که مصلحت است انجام بده فقط علم برای رسیدن به مقصود و حاجت کافی نیست ایمان قوی و تحمل سختی ها ی راه هم لازم هست. بنابراین دست از غرور بردار و تلاش کن. کرم داشته باش تا به مقصود برسی.
 
بهمن
 
امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می دارد، بنابراین شما نمی توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم های هوشیار شما ظاهر نمی شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.
فال حافظ
در خرابات مغان گر گذر افتد بازم***حاصل خرقه و سجاده روان دربازم
حلقه توبه گر امروز چو زهاد زنم***خازن میکده فردا نکند در بازم
تعبیر: هر راهی را که تا به حال انتخاب کرده اید به بن بست رسیده است. خسته شده اید، می خواهید همه چیز را بر ملا کنید. کمی صبر داشته باشید، بخت به شما رو کرده است. به کام دلتان می رسید ولی تا رسیدن به هدف، زجر و درد و خون دل خوردن جزئی از راهی است که باید بروید.
 
اسفند
 
شما انسان بلندپروازی هستید و از کار سخت و زیادهم هیچ هراسی ندارید. این توانایی بسیار خوب است. به ویژه امروز که می توانید از زیبایی های لذت ببرید برای کارهای بهتر با درآمد بالاتر برنامه ریزی کنید. شما امروز بسیار اجتماعی هستید. خیلی خوب حرف های دیگران را گوش می کنید و احترامی که به آنها می گذارید باعث می شود تا آنها نیز توجه ویژه ای به شما داشته باشند. این را بدانید که تنهایی از عهده همه کارها بر نخواهید آمد.
فال حافظ
حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد
تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند
+19
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.